Badass II-stall säljes *sålt*

Säljesannonser om tillbehör, effekter, strängar etc.
Användarvisningsbild
hosse
Medlem+++
Inlägg: 14601
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 16:53
Ort: Solna

Badass II-stall säljes *sålt*

Inlägg av hosse »

Bild

så ser det ut. köp skiten av mig, jag vill inte ha det. delbyter gärna med ett BRA bockat plåt-stall, annars 500 spänn ink frakt.

BORTA!
Senast redigerad av hosse den fre 03 apr 2009, 15:28, redigerad totalt 1 gånger.
www.chucknorrisfacts.com
www.myspace.com/sleepingdervish

snus och kaffe, a match made in heaven.

"When in doubt, skriv 'dom'."
Användarvisningsbild
BB3000S
VIP medlem
Inlägg: 9031
Blev medlem: mån 04 feb 2008, 00:09
Ort: Uppsala

Inlägg av BB3000S »

Jag tar det om du har det kvar, PM på väg!
| BB2000| BB3000 | BB5000 | BB1024X | BB2025 | 70’s Jazz | S2 Classic | LG5 | STR | Atelier Z |
| Stingray | Big Al | Millenium | Cirrus |

| Aguilar db680/db359 | Ampeg SVT-IIp | EBS HD350 |
| Bergantino AE-410 | EBS ProLine 410 | Carvin 410+118 |

Användarvisningsbild
Liten
Hedersmedlem
Inlägg: 16064
Blev medlem: tis 19 jun 2007, 13:54
Ort: Örebro

Inlägg av Liten »

Hade gärna sett närbilder på stallsadlarna.. om nu inte BB tar det rakt av..
Bild Presentazione! uppdaterad - 20120429
Användarvisningsbild
Surfin'
Medlem++
Inlägg: 3158
Blev medlem: tis 29 jan 2008, 00:42
Ort: Sundsvall

Inlägg av Surfin' »

Måste säga att det där var den finaste Jazzbasen jag sett hittills i mitt liv! :shock:
Användarvisningsbild
hosse
Medlem+++
Inlägg: 14601
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 16:53
Ort: Solna

Inlägg av hosse »

Mumin skrev:Måste säga att det där var den finaste Jazzbasen jag sett hittills i mitt liv! :shock:
tackar! nu kanske jag kan börja lira på den igen när jag blivit av med det jävulska stallet. Badass + Hosse = ej kompatibelt.
www.chucknorrisfacts.com
www.myspace.com/sleepingdervish

snus och kaffe, a match made in heaven.

"When in doubt, skriv 'dom'."
Användarvisningsbild
MatsD
Medlem++
Inlägg: 4732
Blev medlem: tis 09 sep 2008, 01:18
Ort: Stockholm

Inlägg av MatsD »

hosse skrev:nu kanske jag kan börja lira på den igen när jag blivit av med det jävulska stallet. Badass + Hosse = ej kompatibelt.
Får man vara så nyfiken att man frågar vad som mer exakt inte föll herrn på läppen med Badass-stall? Alla brukar ju vara ense om att de är bra, endast esteterna som tycker att allt utom ett vintage-stall skämmer en Fender-bas brukar ha invändningar och de har då alltså inte med funktion och ljud att göra.

/Mats D
Användarvisningsbild
hosse
Medlem+++
Inlägg: 14601
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 16:53
Ort: Solna

Inlägg av hosse »

MatsD skrev:
hosse skrev:nu kanske jag kan börja lira på den igen när jag blivit av med det jävulska stallet. Badass + Hosse = ej kompatibelt.
Får man vara så nyfiken att man frågar vad som mer exakt inte föll herrn på läppen med Badass-stall? Alla brukar ju vara ense om att de är bra, endast esteterna som tycker att allt utom ett vintage-stall skämmer en Fender-bas brukar ha invändningar och de har då alltså inte med funktion och ljud att göra.

/Mats D
det måhända att det är psykosomatiskt, men jag har märkt tydligt hur Badass stryper den träiga tonen, särskilt efter jag köpte min andra jazz nyligen. helt olika ton i dom båda. visst, sustainen är grym i Highwayen, men tonen blir artificiell på nåt vis. det är fint trä i kroppen och väldigt tunn cellulosalack, men den tonen som detta borde uppbåda framträder liksom inte. samma sak på min p-bas. körde Badass på den ett tag men den blev stående och jag var inte riktigt nöjd med den. bytte till ett rostigt, smutsigt bockad-plåt-stall och vips så var den en helt annan bas för mig.

hade du förresten inte en kasse stall du försökte sälja för ett tag sen? eller dom blev sålda?
www.chucknorrisfacts.com
www.myspace.com/sleepingdervish

snus och kaffe, a match made in heaven.

"When in doubt, skriv 'dom'."
Användarvisningsbild
BB3000S
VIP medlem
Inlägg: 9031
Blev medlem: mån 04 feb 2008, 00:09
Ort: Uppsala

Inlägg av BB3000S »

Liten skrev:Hade gärna sett närbilder på stallsadlarna.. om nu inte BB tar det rakt av..
Rakt av var ordet! :D
| BB2000| BB3000 | BB5000 | BB1024X | BB2025 | 70’s Jazz | S2 Classic | LG5 | STR | Atelier Z |
| Stingray | Big Al | Millenium | Cirrus |

| Aguilar db680/db359 | Ampeg SVT-IIp | EBS HD350 |
| Bergantino AE-410 | EBS ProLine 410 | Carvin 410+118 |

Skriv svar