Intressekoll, Hagström bandeko *sålt*

Säljesannonser om tillbehör, effekter, strängar etc.
Gäst

Intressekoll, Hagström bandeko *sålt*

Inlägg av Gäst »

Tänkte kolla om det finns nåt intresse för ett Hagström bandeko?
Stereo Echo heter modellen, det är lite speciellt iom att man kan ställa ekohastigheten i tre presets och sedan växla mellan dessa med en trådfjärrkontroll. Kontrollen finns kvar men kabeln behöver lödas ihop.

Bild

Bilden är inte på mitt men jag kan ordna fram foton om nån är sugen.
Senast redigerad av Gäst den sön 08 mar 2009, 23:01, redigerad totalt 1 gånger.
dereborn

Inlägg av dereborn »

skick? pris?
Gäst

Inlägg av Gäst »

Vi fortsätter vår PM-kontakt, ville bara slänga in en bild på fjärrkontrollen som är så ball:
Bild
Användarvisningsbild
anli
VIP medlem
Inlägg: 10861
Blev medlem: tis 25 jul 2006, 12:40
Ort: Uppsala

Inlägg av anli »

Hoho... nu är mackapären i Farbror Anders ägo!
Jag har pysslat och provat olika medföljande bandkassetter (evighetsmodell) och rattat hejvilt på alla reglage.
Riktigt riktigt roligt :-D
Trummaskin genom bandeko till Hagströms PA:t (ekot går i rundgång) med en distad pumpande Ovationbas.... nu snakar vi spacerock!
Brusar och svajar så det står härliga till, men alldeles underbar manick utan en enda jävla etta eller nolla!

Skall ge apparaten lite service (vart hittar man isopropanol?) och så småningom fixa en ny kabel till den söta fjärkontrollen.

Kul att göra affär Grafen!
TECHNICIÄNS ÖF SPÅCE SHIP EÅRTH THIS IS YÖÜR CÄPTÅIN SPEÄKING YÖÜR ØÅPTÅIN IS DEA̋D
gäst

Inlägg av gäst »

anli skrev:vart hittar man isopropanol?
Finns på apoteket tror jag... annars har t.ex. bilmeks-affärer elektronikrengöring.
mekaniskt
Medlem
Inlägg: 301
Blev medlem: lör 20 dec 2008, 09:46
Ort: Södertälje

Inlägg av mekaniskt »

Fan grattis! Ovanlig och jävligt frän maskin det där!

Ska de va, så ska de va bandeko...
Epi Thunderbird, Fender Bassman, Peavy Basic 60, Billig P-baskopia...
More gear than skill!
Användarvisningsbild
200071
Hedersmedlem
Inlägg: 16198
Blev medlem: mån 07 aug 2006, 15:33
Ort: Göteborg

Inlägg av 200071 »

anli skrev:Hoho... nu är mackapären i Farbror Anders ägo!
Jag har pysslat och provat olika medföljande bandkassetter (evighetsmodell) och rattat hejvilt på alla reglage.
Riktigt riktigt roligt :-D
Trummaskin genom bandeko till Hagströms PA:t (ekot går i rundgång) med en distad pumpande Ovationbas.... nu snakar vi spacerock!
Brusar och svajar så det står härliga till, men alldeles underbar manick utan en enda jävla etta eller nolla!

Skall ge apparaten lite service (vart hittar man isopropanol?) och så småningom fixa en ny kabel till den söta fjärkontrollen.

Kul att göra affär Grafen!
Underbart Anli!

Jag ser fram mot att komma till ditt basmuseum om 25 år!!! :D
Skriv svar