Holmbergcase till Thunderbird!

Säljesannonser om tillbehör, effekter, strängar etc.
dereborn

Holmbergcase till Thunderbird!

Inlägg av dereborn »

Tömde mitt förråd på budwheels idag, och hittade till min förvåning ett fett flightcase tiiill min gamla thunderbird, som jag sålde för 5-6 år sen...

Om någon stolt t-bird-ägare här på forumet känner att dom borde skydda sin raring bättre, så kom med ett bud!
Användarvisningsbild
BBQV
Forumvärd
Inlägg: 17233
Blev medlem: tis 15 aug 2006, 10:45
Ort: Uppsala

Inlägg av BBQV »

blackparkas är på jakt efter en dunderpippi, han kanske kan motiveras/inspireras av ett erbjudande :wink:
"If you reach perfection your standards are too low."

Presentation
Användarvisningsbild
macahan
Medlem+++
Inlägg: 13199
Blev medlem: tis 14 nov 2006, 09:09

Inlägg av macahan »

hmm.. det där låter intressant faktist, vad tycker du själv att den kan vara värd?
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++
Inlägg: 54756
Blev medlem: tor 08 feb 2007, 10:56
Ort: Bollnäs!

Inlägg av blackparkas »

BarbequeVillage skrev:blackparkas är på jakt efter en dunderpippi, han kanske kan motiveras/inspireras av ett erbjudande :wink:
Haha!!
Ja för tjyven!
Ska ev. ringa och skambjuda på den där svarta i sthlm.
Fast den ingick det originalcase till, vilket jag tror räcker för min del.
Det värsta är att det är så sjukt många andra saker som egentligen är viktigare att prioritera före världens coolaste bas... som jag säkert knappt skulle använda.

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
dereborn

Inlägg av dereborn »

Kollade på hbc.se och en bas-case ("Road case" serien) kostar 3.189:- ny. Sen vet jag att T- birden är för lång för deras standardcases, så det blir nån special, som då såklart är lite dyrare. Kanske uppåt 4'?

Men den här är ju beggad, lite klistermärken, damm, repor o fläckar av obestämbart ursprung...


Runt femtonhundra spänn nånstans kanske?

Vill bara påpeka (varna?) för att den är stoooor och tuuuung. Inget man promenerar med o tar bussen... Men pippin sover säkert och tryggt!
Skriv svar