Student 2007

Prata om vad du vill (behöver inte beröra bas-världen), här är alla ord välkomna!
Användarvisningsbild
hosse
Medlem+++
Inlägg: 14601
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 16:53
Ort: Solna

Inlägg av hosse »

o jag har precis varit på studenternas lekdag. deruckit ö l så det säntker om det o druckit rått ägg, melon o fan vet allt. nu mår jag som en prinms, med ettt x antal öl o 4 råa ägg kan man ju inte må bättre.
www.chucknorrisfacts.com
www.myspace.com/sleepingdervish

snus och kaffe, a match made in heaven.

"When in doubt, skriv 'dom'."
Gäst

Inlägg av Gäst »

hosse skrev:o jag har precis varit på studenternas lekdag. deruckit ö l så det säntker om det o druckit rått ägg, melon o fan vet allt. nu mår jag som en prinms, med ettt x antal öl o 4 råa ägg kan man ju inte må bättre.
Nästan värt att rama in. :lol:
Användarvisningsbild
Geddan
VIP medlem
Inlägg: 19741
Blev medlem: ons 26 jul 2006, 11:34
Ort: Örebro

Inlägg av Geddan »

Stavar sämre än Gustav Vasa!
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
Användarvisningsbild
Diesel
Medlem++
Inlägg: 6946
Blev medlem: tor 01 mar 2007, 23:36
Ort: Umeå

Inlägg av Diesel »

Hosse.. kör jävligt hårt.. den som minns minst vinner
Gear:
Squire vintage modified P-bas, ESP J-4, Albin Hagström 2x15"


http://klassikerutmaningen.se
gäst

Inlägg av gäst »

GrafZeppelin skrev:
hosse skrev:o jag har precis varit på studenternas lekdag. deruckit ö l så det säntker om det o druckit rått ägg, melon o fan vet allt. nu mår jag som en prinms, med ettt x antal öl o 4 råa ägg kan man ju inte må bättre.
Nästan värt att rama in. :lol:
Här kom jag på en väldigt rolig sak att skriva men jag vill inte äventyra freden så jag låter bli.
Gäst

Inlägg av Gäst »

Johannes skrev: Här kom jag på en väldigt rolig sak att skriva men jag vill inte äventyra freden så jag låter bli.
Här hade jag skrivit nåt roligt om jag kommit på nåt.
gäst

Inlägg av gäst »

GrafZeppelin skrev:
Johannes skrev: Här kom jag på en väldigt rolig sak att skriva men jag vill inte äventyra freden så jag låter bli.
Här hade jag skrivit nåt roligt om jag kommit på nåt.
Du brukar ju inte ha svårt för att komma på munterheter. Minns att vi skrattade länge och väl åt världens enda strängfabrik...
Skriv svar