3/4 kontra köpes..

Här kan du annonsera om vad du önskar köpa!
Användarvisningsbild
posedin
Medlem+
Inlägg: 705
Blev medlem: tis 27 mar 2007, 15:23
Ort: Örnsköldsvik

3/4 kontra köpes..

Inlägg av posedin »

Tänkte prova att lära mig spela rockabilly och min elkontra passar sig inte riktigt till det så jag söker en billig kontra för just det ändamålet. Alla förslag mottages gladeligen.. PM:a helst!
Fender Jazz Bass 1964, Yamaha TRB 1005, Ibanez Roadstar, Ampeg V4B,
Användarvisningsbild
Marshall
VIP medlem
Inlägg: 5068
Blev medlem: tis 20 nov 2007, 19:25
Ort: Sollentuna

Inlägg av Marshall »

Lika bra att bumpa med en OT direkt..
Var på fjällgårn i fredags o lördags. Bra band! Tills nån gastade "heja Modo! :shock: Då tänkte vi gå...
Nädå :P , bra som sagt, och ett jäkla snyggt sångnummer på bordet som avslutning. :tummenupp:
Användarvisningsbild
posedin
Medlem+
Inlägg: 705
Blev medlem: tis 27 mar 2007, 15:23
Ort: Örnsköldsvik

Inlägg av posedin »

The Marshall skrev:Lika bra att bumpa med en OT direkt..
Var på fjällgårn i fredags o lördags. Bra band! Tills nån gastade "heja Modo! :shock: Då tänkte vi gå...
Nädå :P , bra som sagt, och ett jäkla snyggt sångnummer på bordet som avslutning. :tummenupp:
Med tanke på Modos senaste prestationer så borde man fan skämmas.. men det är ju inte över än.. Kanske kan herr Forsberg få laget på andra tankar.
Att du inte kom fram och snackade lite efter gigget men du kanske blev avskräckt efter sista låten, vilket är fullt förstårligt ;-)
Fender Jazz Bass 1964, Yamaha TRB 1005, Ibanez Roadstar, Ampeg V4B,
Användarvisningsbild
Marshall
VIP medlem
Inlägg: 5068
Blev medlem: tis 20 nov 2007, 19:25
Ort: Sollentuna

Inlägg av Marshall »

Hade dålig koll på vem gentlemannen med de låga frekvenserna var.
Ska inte upprepas. Dessutom var mina möjligheter till avancemang i folkhavet iförd dubbla fotbojor längst ner på mjölksyreförlamade ben synnerligen begränsad. :wink:
Försökte desperat att lösa upp stelheten med fyra pilsner, men det funkade inte förrän vi åkte ner efter showen..
DÅ var det mjuka knän. :P
Användarvisningsbild
posedin
Medlem+
Inlägg: 705
Blev medlem: tis 27 mar 2007, 15:23
Ort: Örnsköldsvik

Inlägg av posedin »

The Marshall skrev:Hade dålig koll på vem gentlemannen med de låga frekvenserna var.
Ska inte upprepas. Dessutom var mina möjligheter till avancemang i folkhavet iförd dubbla fotbojor längst ner på mjölksyreförlamade ben synnerligen begränsad. :wink:
Försökte desperat att lösa upp stelheten med fyra pilsner, men det funkade inte förrän vi åkte ner efter showen..
DÅ var det mjuka knän. :P
Ha ha ha ha... Jo det är packat som fan där så jag förstår helt klart!!
Fender Jazz Bass 1964, Yamaha TRB 1005, Ibanez Roadstar, Ampeg V4B,
Skriv svar