Gittar mot bas

Här kan du annonsera om vad du önskar köpa!
Leap of Hate
Nykomling
Inlägg: 6
Blev medlem: lör 28 mar 2009, 05:12

Gittar mot bas

Inlägg av Leap of Hate »

Hallå

Jag är ingen basist, men jag skulle vilja ha en bas att testa lite med och jag tänkte att detta kanske kunde vara ett bra stället att leta.

Jag har en gitarr över som jag gärna skulle vilja byta mot en bas och en enklare förstärkare eller POD. Märke, modell etc är inte särskilt viktigt men det får gärna vara lite drag i sakerna.

Gitarren är en BC Rich Warlock NJ Series med EMG-mickar, den har någon minimal repa på baksidan men är överlag i fint skick. Det ingår även ett hardcase. Den här gitarren är tillverkad i Korea och bör inte jämföras med BC Rich's skräpiga Kinagitarrer. Den har neck-throughkonstruktion och floydet är helt OK även fast det är licensierat.

Bytesvärdet borde vara ca 5 - 6000kr, men jag kan tänka mig att byta mot någonting lite billigare. Finns i Stockholm.

Bild
Kultivator
Medlem++
Inlägg: 6610
Blev medlem: tor 08 jan 2009, 15:20
Ort: Uppsala

Inlägg av Kultivator »

Inte intresserad personligen tyvärr, men som en rekommendation för andra: NJ-serien är schysst. Jag har spelat på basarna i den serien, och de är bra byggen, så den här gitarren borde hålla god kvalitet också.
Basar: Två rosa, en ihålig gulrödsvart, en lång bakvänd svartbrun, en kort röd. Förstärkare: En stor blåsvart
Skriv svar