Fender hals!

Här kan du annonsera om vad du önskar köpa!
Användarvisningsbild
hosse
Medlem+++
Inlägg: 14601
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 16:53
Ort: Solna

Fender hals!

Inlägg av hosse »

jag vill ha en Fenderhals med lönnbräda! vill inte köpa helt ny bas, men en hals med lönnbräda vill jag allt ha. Den som mot all förmodan har en till salu eller som kan tänka sig sälja får väldigt väldigt gärna höra av sig.

Har en Fender p-hals med RW-bräda att erbjuda som delbyte om det skulle vara intressant också.
www.chucknorrisfacts.com
www.myspace.com/sleepingdervish

snus och kaffe, a match made in heaven.

"When in doubt, skriv 'dom'."
Användarvisningsbild
mikkejohansson
Medlem++
Inlägg: 8958
Blev medlem: fre 11 aug 2006, 17:45
Ort: Bureå, Skellefteå

Inlägg av mikkejohansson »

Vad är det för hals du har?
Fender - Pedaler - GK - TKS
Användarvisningsbild
hosse
Medlem+++
Inlägg: 14601
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 16:53
Ort: Solna

Inlägg av hosse »

mikkejohansson skrev:Vad är det för hals du har?
en fender mexico standard p-hals. inte så intrigerande kanske, men jävligt skön är den- tyvärr är jag dock så estetiskt retarderad att jag vill ha en hals som är snygg framför spelbarhet.

tycker inte RW är så snyggt så jag vill ha lönn som är det absolut finaste som kan pryda en bas. :lol:
www.chucknorrisfacts.com
www.myspace.com/sleepingdervish

snus och kaffe, a match made in heaven.

"When in doubt, skriv 'dom'."
Användarvisningsbild
FreCKo
Medlem++
Inlägg: 6820
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 13:41
Ort: Stockholm

Re: Fender hals!

Inlägg av FreCKo »

hosse skrev:jag vill ha en Fenderhals med lönnbräda! vill inte köpa helt ny bas, men en hals med lönnbräda vill jag allt ha. Den som mot all förmodan har en till salu eller som kan tänka sig sälja får väldigt väldigt gärna höra av sig.

Har en Fender p-hals med RW-bräda att erbjuda som delbyte om det skulle vara intressant också.
Vafan! PM'a Geddy Lee om du vill få halsen såld, han är ju på jakt efter en hals till sitt nya bygge! 8)
The Superjams
Fender J-bas, pratabas-style
EBS Classic 450 CL + EBS Classic 4x10
DIST!!!
Gäst

Inlägg av Gäst »

Mjo men han ville ha en P-hals ..
Användarvisningsbild
hosse
Medlem+++
Inlägg: 14601
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 16:53
Ort: Solna

Re: Fender hals!

Inlägg av hosse »

FreCKo skrev:
hosse skrev:jag vill ha en Fenderhals med lönnbräda! vill inte köpa helt ny bas, men en hals med lönnbräda vill jag allt ha. Den som mot all förmodan har en till salu eller som kan tänka sig sälja får väldigt väldigt gärna höra av sig.

Har en Fender p-hals med RW-bräda att erbjuda som delbyte om det skulle vara intressant också.
Vafan! PM'a Geddy Lee om du vill få halsen såld, han är ju på jakt efter en hals till sitt nya bygge! 8)
vill göra mig av med den när jag har en annan hals kirrad. så ligger det till. hittar jag ingen ny hals så behåller jag. men jag hoppas på att någon vänlig själ har det jag söker :wink:
www.chucknorrisfacts.com
www.myspace.com/sleepingdervish

snus och kaffe, a match made in heaven.

"When in doubt, skriv 'dom'."
Skriv svar