Tillbaka efter ett uppehåll

Presentera och berätta lite om dig själv
Användarvisningsbild
AxelStingray
Medlem
Inlägg: 342
Blev medlem: tor 15 apr 2010, 17:07

Tillbaka efter ett uppehåll

Inlägg av AxelStingray »

Hej alla pratabasare!

Jag var en aktiv medlem för sisådär 4-5 år sedan. Har hänt en del i mitt liv både privat och yrkesmässigt som lett till att jag la ner mitt spelande under en lång period. Men nu är jag tillbaka!

Axel Alfredsson heter jag har spelat bas till och från i 15 år. Är numera bosatt i Örebro och har för någon vecka sedan börjat spela med ett fusionband. Mina influenser inom basvärlden är: Stanley Clarke, Marcus Miller och Louis Johnson.

Kommer lägga upp några recensioner/videos här framöver på lite ny utrustning som införskaffats.

Trevligt att vara tillbaka igen!

//Axel (P.s. för er som kom ihåg att mitt alias är AxelStingray p.g.a. att jag har en stingray från -77 som jag aldrig kommer sälja.... den är såld nu)
Musicman Stingray -77, Maruszczyk Elwood x4a, Aria 1540S -71, Markbass f1 med en EBS 4x10 låda.
Användarvisningsbild
Fernan
Kontot är inaktiverat
Inlägg: 3437
Blev medlem: ons 05 dec 2007, 13:53
Ort: Sundsvall

Re: Tillbaka efter ett uppehåll

Inlägg av Fernan »

Hej igen din gamla Sönsvallare !
Användarvisningsbild
Body&Soul
Medlem+
Inlägg: 1999
Blev medlem: lör 08 nov 2014, 19:55
Ort: Härnösand

Re: Tillbaka efter ett uppehåll

Inlägg av Body&Soul »

Då jag liksom du haft en musikalisk svacka under ett antal år hälsar jag välkommen igen. Fast jag är förstås ny här på PB men är gammal Sönsvallare jag med. Var med från början när Musikforum startade och än hänger jag med. Känner förstås en del musikanter i våra vilda hemtrakter. Undrar om vi träffats?
Användarvisningsbild
AxelStingray
Medlem
Inlägg: 342
Blev medlem: tor 15 apr 2010, 17:07

Re: Tillbaka efter ett uppehåll

Inlägg av AxelStingray »

Tack Grabbar! Härligt att se ditt namn igen Fernan! Håller du fortfarande på att bygga toppar?

Mycket möjligt! Är väl känd som "Håkan Alfredssons grabb" i Sönsvall då han har spelat och uppträtt svindlande mycket i sin tid!
Musicman Stingray -77, Maruszczyk Elwood x4a, Aria 1540S -71, Markbass f1 med en EBS 4x10 låda.
Skriv svar