Trummis Söker band MALMÖ

Annonsera efter musiker eller erbjud dina tjänster
zekki
Nykomling
Inlägg: 1
Blev medlem: ons 29 apr 2009, 01:07

Trummis Söker band MALMÖ

Inlägg av zekki »

Tja är en kille som snart ska fylla 19 år. har spelat trummor i över 3 år. Söker nu ett nytt band efter att jag vill komma vidare i musiken och kanske komma ut lite mer och spela live och spela in demos etc.
jag söker ett Metal/pop/Screamo/post/hardcore band allt inom den gengern är perfekt för mig. Över upp dubbel pedalen as we speak men kommer ta tid att få klämm på den har spelat mycket med singel pedal så är ganska snabb på singel.

jag bor i Malmö söker då ett band som hälst är från malmö eller i närheten av Malmö.

Allt inom metal stilen är välkommen att skriva men även andra kan skriva för man vet ju aldrig om ni låter bra eller så.
kan även tänka mig att starta upp ett nytt band. så om ni har ideér så kom gänra fram med dem.

Influenser: All that remains, Adept, Dead by april, escape the fate, drowning pool, soil, disturbed, sonic syndicate, marionett sweden och många fler bara hör av er!

Maila eller ring:
Zekki_dapro@hotmail.com
0768 911 599

/Patrik
BonafideYouth
Medlem+
Inlägg: 1790
Blev medlem: fre 01 feb 2008, 02:09
Ort: Mothmaiden
Kontakt:

Inlägg av BonafideYouth »

Behöver en trummis som kan tänka sig att lägga trumspår eventuellt till hösten. Om inte annat hade det varit kul att dra igång något då. Har bas som huvudinstrument men lirar mest gura nu.

Vad spelar jag för musik då? Rock typ.. Lyssna på första myspace-länken nedan... Det andra bandet är nedlagt tills vidare.
Skriv svar