Finnes: Ståbasist - R'n'R/Rockabilly/50's Mälardalen

Annonsera efter musiker eller erbjud dina tjänster
Rumbleout
Medlem
Inlägg: 83
Blev medlem: tor 26 nov 2009, 16:36
Ort: Eskilstuna

Finnes: Ståbasist - R'n'R/Rockabilly/50's Mälardalen

Inlägg av Rumbleout »

Hejbaberiba!

Något band som tappat bort sin basist eller startar upp nåt skoj? Jag lirar med med ett band med ~15 gig om året ungefär och har hoppat in för andra enstaka ggr. Tyvärr har kapellmästarn varit sjukskriven ett tag och kommer nog vara ett tag till... Och då det inte blitt många spelningar i höst/vinter börjar abstinensen komma krypande. Så jag slänger in en trevare här 8)

Jag bor i Eskilstuna, så det underlättar ju en del om det är i krokarna av en radie av max en timmes resa för rep. Kan INTE repa flera ggr/vecka pga jobb och familj. 2-3 gig/månad funkar. Är inte "proffs". Är inte supersnabb "ala Valle/psycho", vilket inte heller är min grej riktigt... Men spelglädjen finns!

Öppen för förslag! Typ... :D
lyktan
Nykomling
Inlägg: 2
Blev medlem: sön 10 jul 2016, 17:16

Re: Finnes: Ståbasist - R'n'R/Rockabilly/50's Mälardalen

Inlägg av lyktan »

Howdy äntligen dyker det upp en från Mälardalen vi är ett relativt nystartat rockabilly/rocken roll band från Eskilstuna men rutinerade var för sig förutom sångerskan men som har en grym pipa.vi har sättningen gitarr, trummor (jag Peter)piano och sångerska så vi saknar bara dig :D hör av dig så får du veta mer vi är inga ungdommar :D mvh peter 0739306340 ps spelningar på ingång första är den 21/7 8 låtar :D :vinkar:
Skriv svar