Enkel digitalkamera SÅLD

Här kan du sälja och köpa vad som helst.
Användarvisningsbild
Punkster
Medlem+++
Inlägg: 10414
Blev medlem: lör 18 aug 2007, 17:12
Ort: Örebros södra utkanter

Enkel digitalkamera SÅLD

Inlägg av Punkster »

Jag har köpt en nya kamera och behöver inte den här längre. Det är en Samsung S1030 som jag har haft i ett par år. 10 megapixel, plats för SD-kort, 3x optisk zoom och lite olika fotolägen. En basic kamera helt enkelt.

Tyvärr är något kajko med den, ty den äter batterier. En laddning räcker ca 10 minuter. Rent fotomässigt så funkar den dock kanon!

Vi kör väl lite budgivning här. Hör jag en hundralapp eller två? Ett set strängar kanske? En flaska whisky? Eller något annat trevligt.

Bild
Senast redigerad av Punkster den lör 29 maj 2010, 19:15, redigerad totalt 1 gånger.
/Linus
YZZ
Medlem++
Inlägg: 7728
Blev medlem: mån 07 apr 2008, 19:27
Ort: Kristianstad

Inlägg av YZZ »

En hundring bjudet.. eller ett set smått beggade La Bella Flats.
Rickenbacker 4003 - 80, Wal Mach I - 82, "Dtuner" Custom Jazz Bass (föredetta Cimar), Burny Eagle, + en massa annat skit.

YZZ
Användarvisningsbild
Punkster
Medlem+++
Inlägg: 10414
Blev medlem: lör 18 aug 2007, 17:12
Ort: Örebros södra utkanter

Inlägg av Punkster »

En hundring noterat. Om ingen bjuder mer inom säg ett dygn så kör vi på det. Flats har jag inte användning av just nu, tyvärr.
/Linus
YZZ
Medlem++
Inlägg: 7728
Blev medlem: mån 07 apr 2008, 19:27
Ort: Kristianstad

Inlägg av YZZ »

Punkster skrev:En hundring noterat. Om ingen bjuder mer inom säg ett dygn så kör vi på det. Flats har jag inte användning av just nu, tyvärr.
:tummenupp:
Rickenbacker 4003 - 80, Wal Mach I - 82, "Dtuner" Custom Jazz Bass (föredetta Cimar), Burny Eagle, + en massa annat skit.

YZZ
Skriv svar