Blivit av med allt...

Prata om övriga saker som rör bas-världen
Användarvisningsbild
TDHP
Forumvärd
Inlägg: 37749
Blev medlem: ons 13 jun 2007, 16:01
Ort: Norrtälje

Re: Blivit av med allt...

Inlägg av TDHP »

Har Folksam på det mesta.
Aldrig några problem, ens när det händer nåt.
Peppar peppar. :)
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul! :)
TDHP
Användarvisningsbild
Seaweed
Hedersmedlem
Inlägg: 6811
Blev medlem: sön 18 nov 2007, 21:49
Ort: Norrköping
Kontakt:

Re: Blivit av med allt...

Inlägg av Seaweed »

Om vi kikar ur ett mer förebyggande syfte...

...finns det ens någon försäkring som håller vid såna här tillfällen? Musikerförbundet?
Bas > distpedaler > stor förstärkare
Användarvisningsbild
Punkster
Medlem+++
Inlägg: 10414
Blev medlem: lör 18 aug 2007, 17:12
Ort: Örebros södra utkanter

Re: Blivit av med allt...

Inlägg av Punkster »

Seaweed skrev:Jaha, inga peppande ord direkt. Dom hanterar ärendet nu i alla fall.
Det var inte meningen att låta opeppande, jag hoppas verkligen att ni får ordning på allt och att LF är tillmötesgående.
/Linus
taug
Medlem
Inlägg: 273
Blev medlem: tis 15 apr 2014, 13:52

Re: Blivit av med allt...

Inlägg av taug »

Seaweed skrev:Om vi kikar ur ett mer förebyggande syfte...

...finns det ens någon försäkring som håller vid såna här tillfällen? Musikerförbundet?
Kan tipsa om Folksams största/högsta/mest påkostade/vad man vill kalla det vanliga hemförsäkring. Förklarade läget för dem exakt som jag lade fram det för Länsförsäkringar inför turnén jag åkte på och de såg inga problem i det hela alls. Ingår en massa i den försäkringen som kan vara bra att ha typ "Otursskydd" och "Bortaskydd". Går läsa mer om här http://www.folksam.se/forsakringar/hemf ... forsakring" onclick="window.open(this.href);return false;
Framstår väl som värsta säljaren nu men har varit helnöjd med dem hittills utan krångel. Vill man vara 100% på säkra sidan rekommenderas väl dock något specifikt för ens musicerande, men har klarat mig utan det hittills. Dock enbart råkat ut för småsaker än så länge...
Användarvisningsbild
Seaweed
Hedersmedlem
Inlägg: 6811
Blev medlem: sön 18 nov 2007, 21:49
Ort: Norrköping
Kontakt:

Re: Blivit av med allt...

Inlägg av Seaweed »

taug skrev:
Seaweed skrev:Om vi kikar ur ett mer förebyggande syfte...

...finns det ens någon försäkring som håller vid såna här tillfällen? Musikerförbundet?
Kan tipsa om Folksams största/högsta/mest påkostade/vad man vill kalla det vanliga hemförsäkring. Förklarade läget för dem exakt som jag lade fram det för Länsförsäkringar inför turnén jag åkte på och de såg inga problem i det hela alls. Ingår en massa i den försäkringen som kan vara bra att ha typ "Otursskydd" och "Bortaskydd". Går läsa mer om här http://www.folksam.se/forsakringar/hemf ... forsakring" onclick="window.open(this.href);return false;
Framstår väl som värsta säljaren nu men har varit helnöjd med dem hittills utan krångel. Vill man vara 100% på säkra sidan rekommenderas väl dock något specifikt för ens musicerande, men har klarat mig utan det hittills. Dock enbart råkat ut för småsaker än så länge...
Bra tips!
Bas > distpedaler > stor förstärkare
Skriv svar