Blackparkas vs. Makten

Prata om övriga saker som rör bas-världen
Låst
Användarvisningsbild
Makten
Medlem++
Inlägg: 3476
Blev medlem: mån 28 maj 2007, 00:33
Ort: Stockholm

Inlägg av Makten »

blackparkas skrev:I den här frågan är det no way in hell att jag kommer någonsin tycka som du.
Detta är var jag tycker: Pedofili är något sjukt. Det är något fel. Det är något som jag faktiskt tycker det ska vara ********** på.
Inte konstigare att tända på ett barn än en av sitt eget kön?
Det var det mest idiotiska jag hört sedan du tyckte det var "ok med tidelag så länge djuret är med på det", men utöver det, utanför pratabas så var det det mest idiotiska jag hört på åratal.
Förklara gärna skillnaden i "fel i huvudet". Varför är det sjukare att tända på det ena "felaktiga" än det andra "felaktiga"? Ingen av läggningarna är naturlig.
Men man kanske ska ha egna barn för att kunna sätta sig in i situationen tillräckligt.
Man kanske INTE ska ha egna barn för att kunna tänka rationellt i frågan.
Härmed är det slutdiskuterat med dig. Du behöver inte lägga ett inlägg till i någon tråd, någonstans på detta forum.
Jag vet att jag inte kan tala för alla här, och jag vet att du inte kommer lyda iaf, men det skiter jag i.
Hahaha! Vad fan är det för fel på dig?
Senast redigerad av Makten den tis 04 sep 2007, 18:25, redigerad totalt 1 gånger.
Skriv som klåpare om du vill uppfattas som en klåpare.
Användarvisningsbild
Svensson
Forumvärd
Inlägg: 13012
Blev medlem: ons 09 aug 2006, 22:25
Ort: Gällivare

Inlägg av Svensson »

Makten skrev:
blackparkas skrev:Men Makten. Nu blir jag aningens mörkrädd.
Du tycker det är ok med pedofili, så länge barnet är med på noterna alltså?
Nej. Barn kan inte avgöra sitt eget bästa, och ska därför inte ha något med pedofiler att göra. Däremot anser jag det inte ett dugg konstigare att tända på barn än att tända på någon av samma kön som en själv. Det är givetvis inget man väljer. Olyckligtvis för de stackars pedofilerna får de finna sig i att aldrig utöva sin böjelse eftersom det skulle skada andra individer. Det stora flertalet håller sig nog borta från barn, precis som det stora flertalet heterosexuella (män) inte våldtar kvinnor.

Tillägg: Det är ganska vanligt att folk uttrycker riktigt obehagliga åsikter såsom att pedofiler ska dö och liknande. Man kan ju tycka att våldtäktsbenägna pedofiler ska dö, men det är en helt annan sak.
Ja Jisses... Pedofiler, homosexuella och folk som tänder på djur lägger du i samma hög och tycker dessutom att det är okej att vara pedofil. Jag hittar inte ord, orkar inte. Gå på och tjata på och vädra dina åsikter bäst du vill. Du framstår allt mer som en riktig jävla idiot. Men va fan du får ju yppa dina åsikter i alla fall så jag antar att du är nöjd. Tack och hej.
It don't mean a thing if it ain't got that swing!

Medlem av PrataBas Gubbklubb 40+
Användarvisningsbild
Makten
Medlem++
Inlägg: 3476
Blev medlem: mån 28 maj 2007, 00:33
Ort: Stockholm

Inlägg av Makten »

Svensson skrev:Ja Jisses... Pedofiler, homosexuella och folk som tänder på djur lägger du i samma hög och tycker dessutom att det är okej att vara pedofil. Jag hittar inte ord, orkar inte. Gå på och tjata på och vädra dina åsikter bäst du vill. Du framstår allt mer som en riktig jävla idiot. Men va fan du får ju yppa dina åsikter i alla fall så jag antar att du är nöjd. Tack och hej.
Så kom personangreppen igen då... Trevligt.

Kan du vänligen förklara varför du tycker att jag är en idiot, UTAN att väva in din personliga moral i det hela?


Tillägg: Jag antar att både du och herr Parkas läser väldigt dåligt. Jag hoppas att ni förstår att pedofili ALDRIG kan accepteras i praktiken. Det jag säger är att det inte finns någon som helst jävla medicinsk skillnad i "sjukhet" mellan en homosexuell och en pedofil. Det finns ingen som helst anledning att straffa en pedofil som inte begått ett brott, lika lite som man ska straffa homosexuella utan anledning. Det var inte direkt länge sedan man använde begreppet "homofil", kanske vi ska minnas.
Skriv som klåpare om du vill uppfattas som en klåpare.
Användarvisningsbild
Svensson
Forumvärd
Inlägg: 13012
Blev medlem: ons 09 aug 2006, 22:25
Ort: Gällivare

Inlägg av Svensson »

Makten skrev:
Svensson skrev:Ja Jisses... Pedofiler, homosexuella och folk som tänder på djur lägger du i samma hög och tycker dessutom att det är okej att vara pedofil. Jag hittar inte ord, orkar inte. Gå på och tjata på och vädra dina åsikter bäst du vill. Du framstår allt mer som en riktig jävla idiot. Men va fan du får ju yppa dina åsikter i alla fall så jag antar att du är nöjd. Tack och hej.
Så kom personangreppen igen då... Trevligt.

Kan du vänligen förklara varför du tycker att jag är en idiot, UTAN att väva in din personliga moral i det hela?


Tillägg: Jag antar att både du och herr Parkas läser väldigt dåligt. Jag hoppas att ni förstår att pedofili ALDRIG kan accepteras i praktiken. Det jag säger är att det inte finns någon som helst jävla medicinsk skillnad i "sjukhet" mellan en homosexuell och en pedofil. Det finns ingen som helst anledning att straffa en pedofil som inte begått ett brott, lika lite som man ska straffa homosexuella utan anledning. Det var inte direkt länge sedan man använde begreppet "homofil", kanske vi ska minnas.
Suck. Läs en gång till och berätta var jag säger att du ÄR en idiot.
It don't mean a thing if it ain't got that swing!

Medlem av PrataBas Gubbklubb 40+
Användarvisningsbild
Makten
Medlem++
Inlägg: 3476
Blev medlem: mån 28 maj 2007, 00:33
Ort: Stockholm

Inlägg av Makten »

Svensson skrev:Suck. Läs en gång till och berätta var jag säger att du ÄR en idiot.
Ok, du får gärna förklara varför jag "framstår allt mer och mer som en riktig jävla idiot". Vad tycker du att man ska göra åt personer som råkar födas med en felaktig sexuell läggning? Ha ihjäl dem bara, eller? Trevligt. Det tyckte man om bögar också, och tycker fortfarande i muslimska länder. Slå ihjäl dem bara. :(
Senast redigerad av Makten den tis 04 sep 2007, 18:35, redigerad totalt 1 gånger.
Skriv som klåpare om du vill uppfattas som en klåpare.
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++
Inlägg: 54756
Blev medlem: tor 08 feb 2007, 10:56
Ort: Bollnäs!

Inlägg av blackparkas »

Smutsa inte ner detta forum mer med dina åsikter.

Rationellt?

Du är helt enkelt totalt slut i huvudet. Det är bekräftat. Än en gång.


Nu när det är bekräftat, igen, kan du dra härifrån så vi kan få diskutera saker utan att du lägger dig i.

EDIT: Jag TYCKER att du är en idiot.
Senast redigerad av blackparkas den tis 04 sep 2007, 18:36, redigerad totalt 1 gånger.

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
Användarvisningsbild
knedy
VIP medlem
Inlägg: 16397
Blev medlem: tor 01 mar 2007, 14:04
Ort: Umeå.

Inlägg av knedy »

Det känns som jag är den enda som förstår vad Makten menar :oops:
Officiell stormästare i EB-orden
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++
Inlägg: 54756
Blev medlem: tor 08 feb 2007, 10:56
Ort: Bollnäs!

Inlägg av blackparkas »

knedy skrev:Det känns som jag är den enda som förstår vad Makten menar :oops:
Jag förstår mycket väl vad han menar, men det gör det inte ett dugg bättre.

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
Användarvisningsbild
Makten
Medlem++
Inlägg: 3476
Blev medlem: mån 28 maj 2007, 00:33
Ort: Stockholm

Inlägg av Makten »

blackparkas skrev:Smutsa inte ner detta forum mer med dina åsikter.
Jag är mindre smutsig än du i det här fallet, eftersom jag accepterar personer som är avvikande, medan du inte gör det.
Rationellt?

Du är helt enkelt totalt slut i huvudet. Det är bekräftat. Än en gång.
Motivera gärna. Tomma, dåligt underbyggda påhopp trodde jag man slutade med i högstadiet.
Nu när det är bekräftat, igen, kan du dra härifrån så vi kan få diskutera saker utan att du lägger dig i.
Nej, då får du nog tala med foruminnehavaren. Tråkigt att det finns människor som har så enormt svårt att förstå att alla inte är lika.
knedy skrev:Det känns som jag är den enda som förstår vad Makten menar :oops:
Vad fint, alltid något. :)
Skriv som klåpare om du vill uppfattas som en klåpare.
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++
Inlägg: 54756
Blev medlem: tor 08 feb 2007, 10:56
Ort: Bollnäs!

Inlägg av blackparkas »

Jag tänker inte motivera. För den någorlunda rationelle, förnuftige, ser vad du skriver och blir äcklad.

Jag har redan informerat att jag inte vill diskutera mer.

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
Användarvisningsbild
Svensson
Forumvärd
Inlägg: 13012
Blev medlem: ons 09 aug 2006, 22:25
Ort: Gällivare

Inlägg av Svensson »

Makten skrev:
Svensson skrev:Suck. Läs en gång till och berätta var jag säger att du ÄR en idiot.
Ok, du får gärna förklara varför jag "framstår allt mer och mer som en riktig jävla idiot". Vad tycker du att man ska göra åt personer som råkar födas med en felaktig sexuell läggning? Ha ihjäl dem bara, eller? Trevligt. Det tyckte man om bögar också, och tycker fortfarande i muslimska länder. Slå ihjäl dem bara. :(
Du tycker att homosexualitet är en felaktig läggning. Inte jag. Nu får du replikera och svara hur mycket du vill. Jag kommer att förbli tyst, varsågod, håll till godo. Sista ordet är ditt!
It don't mean a thing if it ain't got that swing!

Medlem av PrataBas Gubbklubb 40+
Användarvisningsbild
Makten
Medlem++
Inlägg: 3476
Blev medlem: mån 28 maj 2007, 00:33
Ort: Stockholm

Inlägg av Makten »

blackparkas skrev:Jag tänker inte motivera. För den någorlunda rationelle, förnuftige, ser vad du skriver och blir äcklad.

Jag har redan informerat att jag inte vill diskutera mer.
Nej, den irrationelle som bara går efter sina känslor blir äcklad. Den rationelle förstår att man inte automatiskt är en brottsling för att man har en viss sexuell läggning.
Det är lika bra att dra det här grundligt, så att du och en del andra kanske förstår vad det är ni håller på med. Det ni säger, är i princip att man ska bestraffa människor baserat på deras tankeverksamhet. Sådant hör hemma i fascistoida diktaturer, inte i ett modernt sekulärt samhälle.

Såhär står det på Wikipedia om pedofili.

"För att klassas som pedofil måste den sexuella dragningen vara starkare mot barn än mot vuxna. Den psykiatriska definitionen av pedofili kräver inte att personen som får diagnosen har agerat efter sin böjelse. Det räcker med att de sexuella impulserna eller fantasierna leder till påtagligt lidande eller mellanmänskliga svårigheter."

Ändå ska de alltså låsas in, eller kanske till och med slås ihjäl? Varför?

Vidare:

"Det är svårt att veta hur många pedofiler det finns, då läggningen är starkt tabubelagd. Främst känner man till de pedofiler som gått från tanke till handling, och blivit dömda. Internationella undersökningar visar på att mindre än en procent av befolkningen har en pedofil böjelse. Enligt Brottsförebyggande rådets pedofiliforskare Peter L. Martens ska detta dock betraktas som inte mycket mer än en spekulation, och att man kan anta att många som är pedofiler aldrig begår något brott.[4] Studier baserade på självrapportering visar att antalet pedofiler i normalpopulationen kan vara runt 5 procent.[5] Resultatet stöds även av senare studier som redovisat en andel runt 4 - 5 procent."

Hmm, hur många pedofiler döms varje år för brott? Om 5% av hela befolkningen är pedofiler så innebär det alltså att man omedelbums borde låsa in ungefär 450000 personer. Fattar du hur jävla sjukt det är att anse det? Fattar du hur många människor som är pedofiler men aldrig nånsin är ens i närheten av att praktisera sina böjelser?
Det kan knappast ens vara ett hundratal pedofiler som döms varje år, vilket alltså är 0,2 promille av alla förmodade med denna läggning. Om vi räknar med den lite mer fantasiartade siffran 1000 pedofilbrott per år så blir det ändå bara 0,2% av alla pedofiler.
Ändå är det tydligen inte okej att vara pedofil. Mycket, mycket märkligt.

Jag skulle vilja ha en ordentlig redovisning av vad herrarna tycker i frågan innan ni börjar kasta bajs igen. Det är uppenbart att ni bara tänker på en pedofil som en som begår övergrepp, vilket naturligtvis är fullständigt befängt.
Och era barn har inte ett skvatt med den här diskussionen att göra. Lämna dem utanför era tankar, tack, så att de inte besudlas av konstiga paralleller som inte existerar.
Senast redigerad av Makten den tis 04 sep 2007, 18:59, redigerad totalt 1 gånger.
Skriv som klåpare om du vill uppfattas som en klåpare.
Användarvisningsbild
Makten
Medlem++
Inlägg: 3476
Blev medlem: mån 28 maj 2007, 00:33
Ort: Stockholm

Inlägg av Makten »

Svensson skrev:Du tycker att homosexualitet är en felaktig läggning. Inte jag. Nu får du replikera och svara hur mycket du vill. Jag kommer att förbli tyst, varsågod, håll till godo. Sista ordet är ditt!
Nej, det tycker jag inte. Den är inte naturlig, och jag satt i ett föregående inlägg hartassar runt "felaktig" för att indikera att det var något som andra pysslade med att tycka, inte jag.

Som jag tidigare nämnt så är min uppfattning att var och en ska få tänka och tycka precis vad fan de vill, samt givetvis få ha vilken sexuell läggning som helst, utan att bli bestraffade för detta, förutsatt att sådant som skadar andra individer inte praktiseras.

Den som kommer med ett vettigt motargument mot detta borde få Nobelpriset i argumentation. Att någon av Svensson eller Blackparkas kommer med ett sådant har vi förstått inte kommer att ske, då de inte vill argumentera. Jag tror snarare att de inte KAN argumentera mot detta.
Senast redigerad av Makten den tis 04 sep 2007, 19:04, redigerad totalt 1 gånger.
Skriv som klåpare om du vill uppfattas som en klåpare.
Användarvisningsbild
knedy
VIP medlem
Inlägg: 16397
Blev medlem: tor 01 mar 2007, 14:04
Ort: Umeå.

Inlägg av knedy »

Det är klart homosexuellt är "fel", inte moraliskt eller vad man ska kalla det såklart men tänder man på personer av samma kön, hundar, barn eller typ hjullastare så är det nånstans i huvudet det inte står rätt till eftersom alla levande organismer ska kunna överleva och föröka sig. Det är ingen moralisk fråga alltså.

Har jag något emot homosexuella? Nej.
Har jag något emot zoofiler? Ja.
Har jag något emot pedofiler? Ja.
Har jag något emot folk som tänder på hjullastare? ..svår fråga.


eller något sånt.. jag vet inte. :oops:
Officiell stormästare i EB-orden
Användarvisningsbild
Makten
Medlem++
Inlägg: 3476
Blev medlem: mån 28 maj 2007, 00:33
Ort: Stockholm

Inlägg av Makten »

knedy skrev:Det är klart homosexuellt är "fel", inte moraliskt eller vad man ska kalla det såklart men tänder man på personer av samma kön, hundar, barn eller typ hjullastare så är det nånstans i huvudet det inte står rätt till eftersom alla levande organismer ska kunna överleva och föröka sig. Det är ingen moralisk fråga alltså.
Nä, precis, och skadar man ingen så spelar det ju ingen som helst roll. Lustigt nog finns det sådana som hatar homosexuella. Jag har aldrig någonsin hört en motivation till detta hat, förutom att "det är äckligt". Som om det vore en vettig anledning?

"Härmed döms du till döden för att du är äcklig"... Grattis.
Skriv som klåpare om du vill uppfattas som en klåpare.
Användarvisningsbild
prunier
Medlem+
Inlägg: 725
Blev medlem: ons 14 feb 2007, 23:28
Ort: Simrishamn

Inlägg av prunier »

Ni blir aldrig överens så länga ni inte diskuterar samma sak.

Vad man attraheras av är i stor grad biologisk och inte styrbart.
Vad som är ett socialt och/eller juridisk accepterad beteende har ändrats många gånger genom tiderna, utan att det på nåt sett påverkar vad folk attraheras av.
Makten skriver om vad folk attraheras av, och t.ex Parkas och Svensson svarar som om han skriver om vad som är acceptabelt beteende.

Da måste det gå galt förstår ni. Lugna ned och se till att ni förstår vad andra skriver innan ni svarar
mvh Prunier
som slappar i soffan med vita damen
Användarvisningsbild
Makten
Medlem++
Inlägg: 3476
Blev medlem: mån 28 maj 2007, 00:33
Ort: Stockholm

Inlägg av Makten »

prunier skrev:Ni blir aldrig överens så länga ni inte diskuterar samma sak.
Nä, det är ju det de andra inte begriper.
Vad man attraheras av är i stor grad biologisk och inte styrbart.
Vad som är ett socialt och/eller juridisk accepterad beteende har ändrats många gånger genom tiderna, utan att det på nåt sett påverkar vad folk attraheras av.
Makten skriver om vad folk attraheras av, och t.ex Parkas och Svensson svarar som om han skriver om vad som är acceptabelt beteende.

Da måste det gå galt förstår ni. Lugna ned och se till att ni förstår vad andra skriver innan ni svarar
Tack för förtydligandet. Man måste förstå att en läggning inte innebär att man begår övergrepp.
Skriv som klåpare om du vill uppfattas som en klåpare.
gäst

Inlägg av gäst »

blackparkas skrev:
Johannes skrev:
blackparkas skrev:Haha, vad fega ni är :D
Men det kanske är lika så bra...
"Hädanefter vill jag be er gripa in i tid och lägga locket på när ni ser att det börjar blossa upp...!"
Ahaaaa!

På så vis!


Jag sitter inte och väntar på någon fight om det var mig du syftade på tidigare. Tänker INTE sitta och tjafsa om sexuell läggning etc. på ett basforum. Vissa saker tycker jag man bör kunna använda sunt förnuft till att rata.
Nej nej, det var inte dig jag avsåg när det gällde en eventuell fight, det var Makten jag tänkte på.
Citatet var för att jag tyckte det var roligt att du kallade mig och Graf för fega (när vi valde att gå Gandhi-vägen) i tråden du själv skapat för att reda ut diverse fighter. Menade inget illa.
gäst

Inlägg av gäst »

Makten skrev: Varför jag skulle få spö för att jag uppmuntrar frigjordhet kan jag inte förstå.
Vad jag menar är inte att någon SKALL få spö, jag menar (och det framgår tydligt i mitt inlägg) att du NOG skulle få spö om du vädrar dina åsikter i vissa sällskap. Ganska många homosexuella och deras vänner uppskattar inte liknelsen mellan tidelag och homosexualitet. Bara ett gott råd i all välmening, själv tycker jag inte att våld är vare sig ett bra eller acceptabelt sätt när det gäller att påverka folks åsikter.
Användarvisningsbild
Makten
Medlem++
Inlägg: 3476
Blev medlem: mån 28 maj 2007, 00:33
Ort: Stockholm

Inlägg av Makten »

Johannes skrev:Vad jag menar är inte att någon SKALL få spö, jag menar (och det framgår tydligt i mitt inlägg) att du NOG skulle få spö om du vädrar dina åsikter i vissa sällskap. Ganska många homosexuella och deras vänner uppskattar inte liknelsen mellan tidelag och homosexualitet. Bara ett gott råd i all välmening, själv tycker jag inte att våld är vare sig ett bra eller acceptabelt sätt när det gäller att påverka folks åsikter.
Med tanke på hur vissa andra uttrycker sig i den här tråden så har du säkert rätt. Hittills har jag aldrig i mitt vuxna liv råkat i bråk, vilket jag ser som ett gott tecken. Jag föredrar att använda hjärnan istället för nävarna.
Skriv som klåpare om du vill uppfattas som en klåpare.
Användarvisningsbild
prunier
Medlem+
Inlägg: 725
Blev medlem: ons 14 feb 2007, 23:28
Ort: Simrishamn

Inlägg av prunier »

Det som är mest störande med Makten är inte vad han skriver i sina inlägg men det konstiga ordet ”Diskaxx” (censurerad för allas bästa) som finns där hans signatur skall vara. Är det nån bugg på forumet? :lol:
mvh Prunier
som slappar i soffan med vita damen
Användarvisningsbild
Makten
Medlem++
Inlägg: 3476
Blev medlem: mån 28 maj 2007, 00:33
Ort: Stockholm

Inlägg av Makten »

prunier skrev:Det som är mest störande med Makten är inte vad han skriver i sina inlägg men det konstiga ordet ”Diskaxx” (censurerad för allas bästa) som finns där hans signatur skall vara. Är det nån bugg på forumet? :lol:
Så länge det inte handlar om någon kommersiell reklam så är det väl fritt att utnyttja platsen till vad man vill? :roll:
Skriv som klåpare om du vill uppfattas som en klåpare.
Basstore
VIP medlem
Inlägg: 18436
Blev medlem: sön 23 jul 2006, 19:55
Ort: Mellbystrand

Inlägg av Basstore »

Hittills har jag aldrig i mitt vuxna liv råkat i bråk, vilket jag ser som ett gott tecken.
HELT otroligt med tanke på hur många människor du gjort förbannade både här och på GMF forumet.

Glad för din skull.
Bra att stanna inne vid datorn ibland. :D
http://www.basstore.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Användarvisningsbild
prunier
Medlem+
Inlägg: 725
Blev medlem: ons 14 feb 2007, 23:28
Ort: Simrishamn

Inlägg av prunier »

Makten skrev:
prunier skrev:Det som är mest störande med Makten är inte vad han skriver i sina inlägg men det konstiga ordet ”Diskaxx” (censurerad för allas bästa) som finns där hans signatur skall vara. Är det nån bugg på forumet? :lol:
Så länge det inte handlar om någon kommersiell reklam så är det väl fritt att utnyttja platsen till vad man vill? :roll:
Självklart, tyckte bara det var roligt med ordet diskant på ett basforum. Inte negativt menad på nått sätt. :wink:
mvh Prunier
som slappar i soffan med vita damen
Användarvisningsbild
Makten
Medlem++
Inlägg: 3476
Blev medlem: mån 28 maj 2007, 00:33
Ort: Stockholm

Inlägg av Makten »

marcbass skrev:HELT otroligt med tanke på hur många människor du gjort förbannade både här och på GMF forumet.

Glad för din skull.
Bra att stanna inne vid datorn ibland. :D
Det konstiga är nog snarast att folk har mycket svårare att acceptera avvikande åsikter när jag skriver dem på forum än när jag uttalar dem i verkligheten. Folk har givetvis reagerat när liknande denna diskussion har förts, men alla brukar förstå vad jag menar och plötsligt är det inte så konstigt längre.
prunier skrev:Självklart, tyckte bara det var roligt med ordet diskant på ett basforum. Inte negativt menad på nått sätt. :wink:
Hehe, det tänkte jag inte ens på. :lol:

Hur som helst är bilden nu väck, eftersom det inte gillades med "bildreklam" för ett annat forum, vilket jag har all förståelse för.
Skriv som klåpare om du vill uppfattas som en klåpare.
Låst