Kontrakt =)

Prata om övriga saker som rör bas-världen
Skriv svar
A_Warning
Medlem+
Inlägg: 1250
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 18:38
Ort: Stockholom

Kontrakt =)

Inlägg av A_Warning »

Tjo hoo! Nu har Scarpoint äntligen fått kontrakt :D Det är ett nytt amerikanskt bolag men dom verkar ha resurser :wink: Det verkar också som man kanske kommer få spons med ESP :roll: Är deras nya modellar nått att ha i gran? Är det någon som vet nått? Jag kolla på en SURVEYOR-5 (http://www.espguitars.com/basses_surveyor_ESP.html) och dom verkar ju lite små heta… Annars finns det ju deras nya VINTAGE-4 serie (http://www.espguitars.com/basses_vintage.html) Någon som har testad dom?
Användarvisningsbild
Bean
VIP medlem
Inlägg: 2787
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 19:59
Ort: Helsingborg

Inlägg av Bean »

Coolt! Grattis!
"Life without bass would become very treblesome..."

Medlem av PrataBas Gubbklubb 40+
Bean's Bassics
A_Warning
Medlem+
Inlägg: 1250
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 18:38
Ort: Stockholom

Inlägg av A_Warning »

Bean skrev:Coolt! Grattis!
Tack :D
Användarvisningsbild
Wall
Medlem+
Inlägg: 1238
Blev medlem: mån 22 jan 2007, 07:48
Ort: Skurup

Re: Kontrakt =)

Inlägg av Wall »

A_Warning skrev:Tjo hoo! Nu har Scarpoint äntligen fått kontrakt :D Det är ett nytt amerikanskt bolag men dom verkar ha resurser :wink: Det verkar också som man kanske kommer få spons med ESP :roll: Är deras nya modellar nått att ha i gran? Är det någon som vet nått? Jag kolla på en SURVEYOR-5 (http://www.espguitars.com/basses_surveyor_ESP.html) och dom verkar ju lite små heta… Annars finns det ju deras nya VINTAGE-4 serie (http://www.espguitars.com/basses_vintage.html) Någon som har testad dom?
Ett stort GRATTIS till kontraktet!!!

Har själv ägt en Horizon av ESP... den hade 5-strängar å sög röv. Men det är ju inte riktigt det du frågar efter så jag upprepar änengångenän;

GRATTIS till kontraktet å lycka till med sponsen!!!
Gäst

Inlägg av Gäst »

Grattis! Och så vet du vart du vänder dig när du ska dumpa BC:n till förmån för de nya ESP-gurkorna!
A_Warning
Medlem+
Inlägg: 1250
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 18:38
Ort: Stockholom

Inlägg av A_Warning »

GrafZeppelin skrev:Grattis! Och så vet du vart du vänder dig när du ska dumpa BC:n till förmån för de nya ESP-gurkorna!
Tackar!
BCn är såld... till finnen på secondhand music :oops:
A_Warning
Medlem+
Inlägg: 1250
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 18:38
Ort: Stockholom

Re: Kontrakt =)

Inlägg av A_Warning »

Wall skrev:
A_Warning skrev:Tjo hoo! Nu har Scarpoint äntligen fått kontrakt :D Det är ett nytt amerikanskt bolag men dom verkar ha resurser :wink: Det verkar också som man kanske kommer få spons med ESP :roll: Är deras nya modellar nått att ha i gran? Är det någon som vet nått? Jag kolla på en SURVEYOR-5 (http://www.espguitars.com/basses_surveyor_ESP.html) och dom verkar ju lite små heta… Annars finns det ju deras nya VINTAGE-4 serie (http://www.espguitars.com/basses_vintage.html) Någon som har testad dom?
Ett stort GRATTIS till kontraktet!!!

Har själv ägt en Horizon av ESP... den hade 5-strängar å sög röv. Men det är ju inte riktigt det du frågar efter så jag upprepar änengångenän;

GRATTIS till kontraktet å lycka till med sponsen!!!
Tackar!
Med det där med Horizon låter ju inge kul...
Användarvisningsbild
Kim S
Medlem++
Inlägg: 3400
Blev medlem: sön 13 maj 2007, 03:27
Ort: Göteborg

Inlägg av Kim S »

GRATTIS!!!
Lado Superfalcon-2
Fender BG-29
SX P-bas
Ampeg B-100R (USA)
Ampeg PF-350 + TKS 112
A_Warning
Medlem+
Inlägg: 1250
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 18:38
Ort: Stockholom

Inlägg av A_Warning »

Kim S skrev:GRATTIS!!!
:)
Gäst

Inlägg av Gäst »

A_Warning skrev:
GrafZeppelin skrev:Grattis! Och så vet du vart du vänder dig när du ska dumpa BC:n till förmån för de nya ESP-gurkorna!
Tackar!
BCn är såld... till finnen på secondhand music :oops:
Okej, jag tar tillbaka mitt grattis!
A_Warning
Medlem+
Inlägg: 1250
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 18:38
Ort: Stockholom

Inlägg av A_Warning »

GrafZeppelin skrev:
A_Warning skrev:
GrafZeppelin skrev:Grattis! Och så vet du vart du vänder dig när du ska dumpa BC:n till förmån för de nya ESP-gurkorna!
Tackar!
BCn är såld... till finnen på secondhand music :oops:
Okej, jag tar tillbaka mitt grattis!
Men vad ska du med ett sånt framtungt as??
Användarvisningsbild
Wall
Medlem+
Inlägg: 1238
Blev medlem: mån 22 jan 2007, 07:48
Ort: Skurup

Re: Kontrakt =)

Inlägg av Wall »

A_Warning skrev: Tackar!
Med det där med Horizon låter ju inge kul...
Äh, den var inget för mig.
Nu har jag en Fender Jazz istället, den är mer jag, som jag är nu, å det är ju bättre än...äh, skit samma.

Du kommer få en jättebra bas, vilken det nu än blir, det är jag helt övertygad om!

Lycka till !!!
A_Warning
Medlem+
Inlägg: 1250
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 18:38
Ort: Stockholom

Re: Kontrakt =)

Inlägg av A_Warning »

Wall skrev:
A_Warning skrev: Tackar!
Med det där med Horizon låter ju inge kul...
Äh, den var inget för mig.
Nu har jag en Fender Jazz istället, den är mer jag, som jag är nu, å det är ju bättre än...äh, skit samma.

Du kommer få en jättebra bas, vilken det nu än blir, det är jag helt övertygad om!

Lycka till !!!
Fina ord :)
Gäst

Inlägg av Gäst »

A_Warning skrev:Men vad ska du med ett sånt framtungt as??
...försöka släta över, försöka släta över...
A_Warning
Medlem+
Inlägg: 1250
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 18:38
Ort: Stockholom

Inlägg av A_Warning »

GrafZeppelin skrev:
A_Warning skrev:Men vad ska du med ett sånt framtungt as??
...försöka släta över, försöka släta över...
Förlåt mig graf men... Äh jag kommer inte på nått.
Användarvisningsbild
Ravens
Medlem
Inlägg: 271
Blev medlem: mån 04 jun 2007, 22:21
Ort: Malmö

Inlägg av Ravens »

Grattis som fan, hoppas allt går bra

Jag har ju en ESP Vintage Four, den svarta med maple bräda, som jag tycker är super. Den har i stort sett petat min stingray ifrån huvudbasplatsen. Riktigt skön hals. Tonen är rätt så rå, så är du ute efter ett hitech ljud så lär du få slänga i aktiva mickar eller en preamp.
Rekomenderas varmt!

Har bara hört bra grejjer om Surveyor serien, men jag har aldrig fått chansen att testa.

Kom ihåg att slå mig ett PM eller mail om ni spelar neråt Malmö/lund till så drar jag med mig metalmilisen och kollar in er.
Bild
A_Warning
Medlem+
Inlägg: 1250
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 18:38
Ort: Stockholom

Inlägg av A_Warning »

Ravens skrev:Grattis som fan, hoppas allt går bra

Jag har ju en ESP Vintage Four, den svarta med maple bräda, som jag tycker är super. Den har i stort sett petat min stingray ifrån huvudbasplatsen. Riktigt skön hals. Tonen är rätt så rå, så är du ute efter ett hitech ljud så lär du få slänga i aktiva mickar eller en preamp.
Rekomenderas varmt!

Har bara hört bra grejjer om Surveyor serien, men jag har aldrig fått chansen att testa.

Kom ihåg att slå mig ett PM eller mail om ni spelar neråt Malmö/lund till så drar jag med mig metalmilisen och kollar in er.
Tack!
Kul att du har lite info om Vintage basen =) Min huvud bas justnu

Bild
påminner ganska mycket om en ESP Vintage
Jag slänger absolut iväg ett PM om vi drar oss söder ut!
Senast redigerad av A_Warning den tor 05 jul 2007, 01:34, redigerad totalt 1 gånger.
A_Warning
Medlem+
Inlägg: 1250
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 18:38
Ort: Stockholom

Inlägg av A_Warning »

Ravens skrev:Grattis som fan, hoppas allt går bra

Jag har ju en ESP Vintage Four, den svarta med maple bräda, som jag tycker är super. Den har i stort sett petat min stingray ifrån huvudbasplatsen. Riktigt skön hals. Tonen är rätt så rå, så är du ute efter ett hitech ljud så lär du få slänga i aktiva mickar eller en preamp.
Rekomenderas varmt!

Har bara hört bra grejjer om Surveyor serien, men jag har aldrig fått chansen att testa.

Kom ihåg att slå mig ett PM eller mail om ni spelar neråt Malmö/lund till så drar jag med mig metalmilisen och kollar in er.
Föresten vad ligger Vintage Four basarna på ungefär i sverige?
Användarvisningsbild
Ravens
Medlem
Inlägg: 271
Blev medlem: mån 04 jun 2007, 22:21
Ort: Malmö

Inlägg av Ravens »

Din nuvarande var ju ganska lik, vilka mickar

Musikbörsen har sitt "listpris" på 17.950 men det är en hög overhead på ESPs listpris så man borde kunna pruta ner den till runt 16000 där. Jam har den inte på sin hemsida, men de brukar kunna gå en smula lägre, de har sällan ESP inne dock.

Jag Ebayade min för prick tio lakan, sprillans ny :)

Fast blir du sponsrad så behöver du ju inte bry dig :P
Bild
A_Warning
Medlem+
Inlägg: 1250
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 18:38
Ort: Stockholom

Inlägg av A_Warning »

Ravens skrev:Din nuvarande var ju ganska lik, vilka mickar

Musikbörsen har sitt "listpris" på 17.950 men det är en hög overhead på ESPs listpris så man borde kunna pruta ner den till runt 16000 där. Jam har den inte på sin hemsida, men de brukar kunna gå en smula lägre, de har sällan ESP inne dock.

Jag Ebayade min för prick tio lakan, sprillans ny :)

Fast blir du sponsrad så behöver du ju inte bry dig :P
10 000 låter bra! Det blir nog ingen helspons :/ så en del kommer jag nog behöva pröjsa.
Användarvisningsbild
mangan
Medlem+
Inlägg: 631
Blev medlem: sön 27 aug 2006, 21:58
Ort: Göteborg

Inlägg av mangan »

Gött! Grattis!
/Mangan
A_Warning
Medlem+
Inlägg: 1250
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 18:38
Ort: Stockholom

Inlägg av A_Warning »

mangan skrev:Gött! Grattis!
/Mangan
Tack!
Skriv svar