IBANEZ MUSICIAN -bortbytt-

Säljesannonser om elbasar och akustiska basar
Användarvisningsbild
Shorty
Medlem
Inlägg: 150
Blev medlem: tis 17 jul 2007, 10:48
Ort: Lidköping

Inlägg av Shorty »

Kan tänka mej nästan vad som helst i byte så länge det är nåt användbart. Ibanezen står ju bara och blir dammig. Kan även stoppa en peng emellan om det är något intressant.
Så kom med nåt seriöst bytesförslag! Eller seriöst bud såklart.
Användarvisningsbild
Bastappe
Medlem+
Inlägg: 1373
Blev medlem: ons 05 mar 2008, 20:45
Ort: Alingsås

Inlägg av Bastappe »

Jag hade den bandlösa modellen MC 940.
Bra bas helt klart, men elektroniken var känslig för brum eller störningar eller vad det nu kallas. Jag har för mig att den hade en lackad ebenholtzgreppbräda. Jag slipade bort lacken och tyckte att den lät bättre efter ingreppet.
Ibanez Musician 924, Höfner Kontra -62, Tokai Hard Puncher, FERNANDESBACKER, Fenderstrata -96 , Ibanez Musician 900, Status Empathy 6:a , Yamaha TRB 4P, Barbeque Village 5:a, Peavey Cirrus 4:a. Avbandad Status 4:a, Squier Jazz CV
Användarvisningsbild
Foxbat
Medlem++
Inlägg: 3382
Blev medlem: ons 09 maj 2007, 21:49
Ort: Varberg

Inlägg av Foxbat »

basmartin skrev:
Fläppen skrev:
Olvhammar skrev: Hej Olvhammar!
Ursäkta om jag nu går väl Off-Topic nu men jag ser att du bor i Sjuntorp. Det är ju inte så stort och inte så vanligt här på forumet. Själv bor jag på Torpavägen (granne med bussvändslingan). Vi kanske är i stort sett grannar? Kul med en Sjuntorpare till!
Mvh
Thomas
Thomas, känner du Håkan Jungblom? Han är från Sjuntorp, flyttade säkert där ifrån på 90-talet, är runt 50år gammal och driver Delirium Café i Gbg, där vi hade premiär med Pratabasvästölen.
Jag gjorde lumpen med en Niklas Andersson från Sjuntorp (23 år) som körde enduro och trummisen i mitt band jobbade på Delirium Café i ett halvår för ca 2 år sen iofs.
(C) Handicamp
Fender-OLP-HPD-Räserbajser
Skriv svar