Super Swede på Vendolin

Säljesannonser om elbasar och akustiska basar
Användarvisningsbild
unicornbass
Medlem+
Inlägg: 2423
Blev medlem: mån 28 aug 2006, 15:52
Ort: Baldringe (Ystad)

Inlägg av unicornbass »

bootsy skrev:Säljare med denna typ av attityd gör alltid att jag drar öronen åt mig. Ingen som helst lust att göra affärer med surputtar.
hehe... då ratar du ca 95% av alla pratabasare då..? :wink: :wink:
http://www.unicornbass.se" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.facebook.com/UNICORNbass" onclick="window.open(this.href);return false;
Användarvisningsbild
unicornbass
Medlem+
Inlägg: 2423
Blev medlem: mån 28 aug 2006, 15:52
Ort: Baldringe (Ystad)

Inlägg av unicornbass »

unicornbass skrev:
bootsy skrev:Säljare med denna typ av attityd gör alltid att jag drar öronen åt mig. Ingen som helst lust att göra affärer med surputtar.
hehe... då ratar du ca 95% av alla pratabasare då..? :wink: :wink:
Oj... peta hellre in en pinne i ett getingbo.. :poke:
http://www.unicornbass.se" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.facebook.com/UNICORNbass" onclick="window.open(this.href);return false;
Gäst

Inlägg av Gäst »

unicornbass skrev:
bootsy skrev:Säljare med denna typ av attityd gör alltid att jag drar öronen åt mig. Ingen som helst lust att göra affärer med surputtar.
hehe... då ratar du ca 95% av alla pratabasare då..? :wink: :wink:
Nja, du menar väl de 5% som har 95% av inläggen hoppas jag? ;)
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++
Inlägg: 54756
Blev medlem: tor 08 feb 2007, 10:56
Ort: Bollnäs!

Inlägg av blackparkas »

Tycker det säger sig självt att man må försöka ha en någorlunda ödmjuk inställning i sina annonser.
SPECIELLT om man försöker kränga en schysst bas som blivit "förstörd" och dessutom försöker kränga den till normalpris..

Jag önskar säljaren lycka till.
Jag skulle aldrig i mitt liv kalla presumtiva köpare för "rabiata idioter"...

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
Användarvisningsbild
unicornbass
Medlem+
Inlägg: 2423
Blev medlem: mån 28 aug 2006, 15:52
Ort: Baldringe (Ystad)

Inlägg av unicornbass »

GrafZeppelin skrev:
unicornbass skrev:
bootsy skrev:Säljare med denna typ av attityd gör alltid att jag drar öronen åt mig. Ingen som helst lust att göra affärer med surputtar.
hehe... då ratar du ca 95% av alla pratabasare då..? :wink: :wink:
Nja, du menar väl de 5% som har 95% av inläggen hoppas jag? ;)

Ja just det! My bad! :D
http://www.unicornbass.se" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.facebook.com/UNICORNbass" onclick="window.open(this.href);return false;
Användarvisningsbild
unicornbass
Medlem+
Inlägg: 2423
Blev medlem: mån 28 aug 2006, 15:52
Ort: Baldringe (Ystad)

Inlägg av unicornbass »

...Allvarligt talat så skrivs det (som på alla andra forum) mycket skit av folk som inte vet mycket av vad de skriver om. Många av mina kunder har tappat sugen (och det är rätt så många tyvärr (?!) att gå in på pratabas.se på grund av attityden som är allt annat än god många gånger. Förmodligen kommer detta inlägget också att bli mottaget med tjära och fjädrar men det hade varit kul att pratabas istället för att prataskit för en gångs skull. Jag hoppas på detta, då hade i alla fall jag varit inne oftare och hade gärna delat med av mina blygsamma kunskaper till folk. För trots allt gillar jag många här inne på forumet!
http://www.unicornbass.se" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.facebook.com/UNICORNbass" onclick="window.open(this.href);return false;
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++
Inlägg: 54756
Blev medlem: tor 08 feb 2007, 10:56
Ort: Bollnäs!

Inlägg av blackparkas »

Du tycker man ska snacka skit i annonser om de som vill köpa basen eller som visat intresse för den?
Eller är det så att vi inte ska kommentera annonser el. dylikt öht på Pratabas?


Håller annars med att tonen ibland inte direkt är hjärtlig och att informationen väldigt ofta tunnas ut rätt rejält med skitsnack.
DOCK så vill jag ändå påstå att är det så att du vill ha information om något speciellt, ett utlåtande om något särskilt. Någons åsikt om hur en eller annan bas/stärkare/strängar/pedal låter så finns det inget annat forum i Sverige/världen som är bättre än detta. Om sen trådarna ballar ur efter att trådskaparen fått de svar den vill, det spelar väl ingen roll?
Måhända att Talkbass är bättre osv, det vet jag inget om, kan tänka mig att OT-poliserna trivs bättre där. Men det här är så mycket mer än en plats där man byter information och det bör väl vara positivt?

Ang skitsnack så, visst. Det är mycket skitsnack. Men om du refererar till denna tråden, eller andra trådar där vi "klagar" på säljare så kan jag inte hålla med dig.
Jag tycker detta fyller sin funktion då det gör att iaf forumets medlemmar blir mer prismedvetna så att handlare och även privata kanske, kanske till slut inser att det inte går att ta ockerpriser hur länge som helst.

Förhindrar mitt gnäll att någon på forumet går och köper en beggad Mike Dirnt för 2800 spänn t.ex. så är jag mer än nöjd.
Så mig får ni kalla surkart eller gnällspik hur mycket ni vill...

Ang. skitsnack där du menar att de som skriver inte vet vad de pratar om riktigt så ser jag även det som positivt, oftast så blir denna tillrättavisad per omgående och upplyst om att det inte stämmer etc...

Jag har då aldrig pratat så mycket bas som jag gör på pratabas Tycker vi kan bjuda på att vi pratar skit om skit-basar eller skit-annonsörer, det får man tåla.
Om Dina kunder inte gillar Pratabas är det förstås beklagligt, kan då inte se att så vansinnigt mycket förändrats sedan jag blev medlem här iaf. Det var samma hårda ton då som nu. Samma klagan på tvivelaktiga prylar...

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++
Inlägg: 54756
Blev medlem: tor 08 feb 2007, 10:56
Ort: Bollnäs!

Inlägg av blackparkas »

Ursäkta... värsta brandtalet... och skitlångt blev det...
Det var inte tänkt som att bitcha egwentligen, eller vad man ska kalla det Unicorn.
Men ärligt talat så tror jag det aldrig varit så många AKTIVA medlemmar på forumet som det är nu, så helt värdelöst kan inte forumet vara.

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
Användarvisningsbild
bootsy
Medlem+++
Inlägg: 14383
Blev medlem: tis 12 sep 2006, 12:57
Ort: Slaktmask

Inlägg av bootsy »

unicornbass skrev:
bootsy skrev:Säljare med denna typ av attityd gör alltid att jag drar öronen åt mig. Ingen som helst lust att göra affärer med surputtar.
hehe... då ratar du ca 95% av alla pratabasare då..? :wink: :wink:
Jag tycker inte att det är speciellt vanligt med surmuppar på detta forum, men i den mån de förekommer, så ja, jag undviker dem här också.
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++
Inlägg: 54756
Blev medlem: tor 08 feb 2007, 10:56
Ort: Bollnäs!

Inlägg av blackparkas »

bootsy skrev:
unicornbass skrev:
bootsy skrev:Säljare med denna typ av attityd gör alltid att jag drar öronen åt mig. Ingen som helst lust att göra affärer med surputtar.
hehe... då ratar du ca 95% av alla pratabasare då..? :wink: :wink:
Jag tycker inte att det är speciellt vanligt med surmuppar på detta forum, men i den mån de förekommer, så ja, jag undviker dem här också.
Men du pratar ju med mig Bootsy? :D

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
Användarvisningsbild
bootsy
Medlem+++
Inlägg: 14383
Blev medlem: tis 12 sep 2006, 12:57
Ort: Slaktmask

Inlägg av bootsy »

blackparkas skrev:
bootsy skrev:
unicornbass skrev:
bootsy skrev:Säljare med denna typ av attityd gör alltid att jag drar öronen åt mig. Ingen som helst lust att göra affärer med surputtar.
hehe... då ratar du ca 95% av alla pratabasare då..? :wink: :wink:
Jag tycker inte att det är speciellt vanligt med surmuppar på detta forum, men i den mån de förekommer, så ja, jag undviker dem här också.
Men du pratar ju med mig Bootsy? :D
Jag försöker undvika dig, Brakas, men du är mig alltid i hasorna...
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++
Inlägg: 54756
Blev medlem: tor 08 feb 2007, 10:56
Ort: Bollnäs!

Inlägg av blackparkas »

bootsy skrev:
blackparkas skrev:
bootsy skrev:
unicornbass skrev:
bootsy skrev:Säljare med denna typ av attityd gör alltid att jag drar öronen åt mig. Ingen som helst lust att göra affärer med surputtar.
hehe... då ratar du ca 95% av alla pratabasare då..? :wink: :wink:
Jag tycker inte att det är speciellt vanligt med surmuppar på detta forum, men i den mån de förekommer, så ja, jag undviker dem här också.
Men du pratar ju med mig Bootsy? :D
Jag försöker undvika dig, Brakas, men du är mig alltid i hasorna...
Aha... det var som tjyven...

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
Användarvisningsbild
bootsy
Medlem+++
Inlägg: 14383
Blev medlem: tis 12 sep 2006, 12:57
Ort: Slaktmask

Inlägg av bootsy »

blackparkas skrev:
bootsy skrev:
blackparkas skrev:
bootsy skrev:
unicornbass skrev:
bootsy skrev:Säljare med denna typ av attityd gör alltid att jag drar öronen åt mig. Ingen som helst lust att göra affärer med surputtar.
hehe... då ratar du ca 95% av alla pratabasare då..? :wink: :wink:
Jag tycker inte att det är speciellt vanligt med surmuppar på detta forum, men i den mån de förekommer, så ja, jag undviker dem här också.
Men du pratar ju med mig Bootsy? :D
Jag försöker undvika dig, Brakas, men du är mig alltid i hasorna...
Aha... det var som tjyven...
Ja, nu vet du vad jag egentligen tycker om dig...
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++
Inlägg: 54756
Blev medlem: tor 08 feb 2007, 10:56
Ort: Bollnäs!

Inlägg av blackparkas »

bootsy skrev:
Ja, nu vet du vad jag egentligen tycker om dig...

Ja.

Fast det är ju konstigt... jag tror jag aldrig skrivit i någon av dina trådar, medan du nog skrivit i en hel del av mina... :D

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
Användarvisningsbild
bootsy
Medlem+++
Inlägg: 14383
Blev medlem: tis 12 sep 2006, 12:57
Ort: Slaktmask

Inlägg av bootsy »

blackparkas skrev:
bootsy skrev:
Ja, nu vet du vad jag egentligen tycker om dig...

Ja.

Fast det är ju konstigt... jag tror jag aldrig skrivit i någon av dina trådar, medan du nog skrivit i en hel del av mina... :D
Lögn och förbannad dikt.
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++
Inlägg: 54756
Blev medlem: tor 08 feb 2007, 10:56
Ort: Bollnäs!

Inlägg av blackparkas »

bootsy skrev:
blackparkas skrev:
bootsy skrev:
Ja, nu vet du vad jag egentligen tycker om dig...

Ja.

Fast det är ju konstigt... jag tror jag aldrig skrivit i någon av dina trådar, medan du nog skrivit i en hel del av mina... :D
Lögn och förbannad dikt.
Ok.
Ska du ha mitt nummer så vi kan luncha på lördag eller?
Jag lovar ingenting, men vi kan ju äta mat iaf. Du bjuder.

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
Användarvisningsbild
Klopper
Hedersmedlem
Inlägg: 18375
Blev medlem: sön 12 aug 2007, 00:33
Ort: Herd Island

Inlägg av Klopper »

Tycker att "över"reaktionen på att någon modifierar sitt/sina instrument så att dom passar individen är en smula intressant.
Har man likt mig fnattat runt och knäckt extra i musikaffärer under 70/80-talet så har man sett en hel del modifieringar.
En del snofsiga och en del tveksamma.
Det som varit den springande punkten är att instrumenten anpassats.
Det var knappt en käft som reagerade när det daskades in mickar och elektronik till höger och vänster så det stod härliga till.
Men är det inte så,(dags för en spekulation) att yxa in en JB-mick i en 70-tals PB var helt ok då, medans man nu tycker att det var fullständig idioti?
Tror att samma gällde på 60-talet.
Att klämma dit tumstöd där man ville ha det var i sammanhanget inget man ens noterade.
När det gäller vad man vill ha för pengar om man nu skall sälja är väl upp till säljaren? Huruvida säljaren får ut pengarna är en helt annan fråga.
Mina 5 öre! :D
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller! :-)
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Användarvisningsbild
bootsy
Medlem+++
Inlägg: 14383
Blev medlem: tis 12 sep 2006, 12:57
Ort: Slaktmask

Inlägg av bootsy »

blackparkas skrev:
bootsy skrev:
blackparkas skrev:
bootsy skrev:
Ja, nu vet du vad jag egentligen tycker om dig...

Ja.

Fast det är ju konstigt... jag tror jag aldrig skrivit i någon av dina trådar, medan du nog skrivit i en hel del av mina... :D
Lögn och förbannad dikt.
Ok.
Ska du ha mitt nummer så vi kan luncha på lördag eller?
Jag lovar ingenting, men vi kan ju äta mat iaf. Du bjuder.
Är du i stan på lördag på riktigt?
Användarvisningsbild
Kim S
Medlem++
Inlägg: 3400
Blev medlem: sön 13 maj 2007, 03:27
Ort: Göteborg

Inlägg av Kim S »

Klopper skrev:Tycker att "över"reaktionen på att någon modifierar sitt/sina instrument så att dom passar individen är en smula intressant.
Har man likt mig fnattat runt och knäckt extra i musikaffärer under 70/80-talet så har man sett en hel del modifieringar.
En del snofsiga och en del tveksamma.
Det som varit den springande punkten är att instrumenten anpassats.
Det var knappt en käft som reagerade när det daskades in mickar och elektronik till höger och vänster så det stod härliga till.
Men är det inte så,(dags för en spekulation) att yxa in en JB-mick i en 70-tals PB var helt ok då, medans man nu tycker att det var fullständig idioti?
Tror att samma gällde på 60-talet.
Att klämma dit tumstöd där man ville ha det var i sammanhanget inget man ens noterade.
När det gäller vad man vill ha för pengar om man nu skall sälja är väl upp till säljaren? Huruvida säljaren får ut pengarna är en helt annan fråga.
Mina 5 öre! :D
+1000000
Lado Superfalcon-2
Fender BG-29
SX P-bas
Ampeg B-100R (USA)
Ampeg PF-350 + TKS 112
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++
Inlägg: 54756
Blev medlem: tor 08 feb 2007, 10:56
Ort: Bollnäs!

Inlägg av blackparkas »

Klopper skrev: När det gäller vad man vill ha för pengar om man nu skall sälja är väl upp till säljaren? Huruvida säljaren får ut pengarna är en helt annan fråga.
Mina 5 öre! :D

Absolut!
MEN... om seriöst intresserade personer visar intresse men syftar på att modifikationerna sänker värdet på basen ska det knappast behöva bli kallade rabiata idioter..
Hur mycket en säljare än vill att den ska vara värd lika mycket så är det inte han som bestämmer det...
En vara är inte värd mer än vad någon vill betala som sagt...






Bootsy: Japp. Troligtvis är jag i hufvudstaden på lördag... ska shoppa lite... ;)

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
Gäst

Inlägg av Gäst »

Klopper skrev:Det var knappt en käft som reagerade när det daskades in mickar och elektronik till höger och vänster så det stod härliga till.
Nej, precis som idag då folk moddar billiga beggade 80-talsinstrument utan tanke på ev. samlarvärde i framtiden. Inte en människa opponerar sig mot det.
Användarvisningsbild
Klopper
Hedersmedlem
Inlägg: 18375
Blev medlem: sön 12 aug 2007, 00:33
Ort: Herd Island

Inlägg av Klopper »

blackparkas skrev: Absolut!
MEN... om seriöst intresserade personer visar intresse men syftar på att modifikationerna sänker värdet på basen ska det knappast behöva bli kallade rabiata idioter..
Vilket på intet sätt var det jag syftade på.
Då jag inte hört hur tongången i samtalen har varit skall jag väl egentligen inte kommentera det hela, men......
Om jag hade ute en annons på min JB (vilket jag för övrigt inte ha den minsta tanke på) och det ringer någon och är besk i tonen för att jag skruvat dit ett tumstöd så skulle jag bli en aning grisk. Ringer det sedan flera och är griniga så skulle jag bli riktigt sur.
Om det är så att man tycker att tumstödet är så djävligt varför överhuvudtaget svara på annonsen?
Pruta gärna i all ära, det hör till, men det finns en gräns för alla när det börjar rinna över.
Åter igen mina 5 öre! :D
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller! :-)
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Användarvisningsbild
Danne
VIP medlem
Inlägg: 5515
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 23:34
Ort: Skövde

Inlägg av Danne »

unicornbass skrev:...Allvarligt talat så skrivs det (som på alla andra forum) mycket skit av folk som inte vet mycket av vad de skriver om. Många av mina kunder har tappat sugen (och det är rätt så många tyvärr (?!) att gå in på pratabas.se på grund av attityden som är allt annat än god många gånger. Förmodligen kommer detta inlägget också att bli mottaget med tjära och fjädrar men det hade varit kul att pratabas istället för att prataskit för en gångs skull. Jag hoppas på detta, då hade i alla fall jag varit inne oftare och hade gärna delat med av mina blygsamma kunskaper till folk. För trots allt gillar jag många här inne på forumet!
Jag fattar din poäng. Ibland höjer jag ögonbrynen själv samtidigt som jag kanske utan att vara helt medveten om det bidrar till det. Tar man denna tråd som exempel kan man ju se det som att säljaren tyckte att modifieringarna var till det bättre och ingen betydelse för priset. Kanske detsamma som en del tycker att ett Badass och Seymor Duncan på en Squier Standard knappast sänker priset. Blir nog lite jobbigt då med vintagetalibaner och prispoliser som hör av sig i hopp om att få pruta 40% för att sedan säga att de gjorde en bra affär eftersom mickarna gick att byta tillbaka till original och utan tumstöd syns ändå inte hålen så farligt tydligt.

Samtidigt är det ju på gott och ont så att åsikter kan framföras fritt på ett forum. Det är nog mycket sättet att uttrycka åsikter på som avgör om det uppfattas som hård eller mjuk attityd.
Användarvisningsbild
unicornbass
Medlem+
Inlägg: 2423
Blev medlem: mån 28 aug 2006, 15:52
Ort: Baldringe (Ystad)

Inlägg av unicornbass »

Danne skrev:
unicornbass skrev:...Allvarligt talat så skrivs det (som på alla andra forum) mycket skit av folk som inte vet mycket av vad de skriver om. Många av mina kunder har tappat sugen (och det är rätt så många tyvärr (?!) att gå in på pratabas.se på grund av attityden som är allt annat än god många gånger. Förmodligen kommer detta inlägget också att bli mottaget med tjära och fjädrar men det hade varit kul att pratabas istället för att prataskit för en gångs skull. Jag hoppas på detta, då hade i alla fall jag varit inne oftare och hade gärna delat med av mina blygsamma kunskaper till folk. För trots allt gillar jag många här inne på forumet!
Jag fattar din poäng. Ibland höjer jag ögonbrynen själv samtidigt som jag kanske utan att vara helt medveten om det bidrar till det. Tar man denna tråd som exempel kan man ju se det som att säljaren tyckte att modifieringarna var till det bättre och ingen betydelse för priset. Kanske detsamma som en del tycker att ett Badass och Seymor Duncan på en Squier Standard knappast sänker priset. Blir nog lite jobbigt då med vintagetalibaner och prispoliser som hör av sig i hopp om att få pruta 40% för att sedan säga att de gjorde en bra affär eftersom mickarna gick att byta tillbaka till original och utan tumstöd syns ändå inte hålen så farligt tydligt.

Samtidigt är det ju på gott och ont så att åsikter kan framföras fritt på ett forum. Det är nog mycket sättet att uttrycka åsikter på som avgör om det uppfattas som hård eller mjuk attityd.
Just där ligger hela poängen, jag har inget emot åsikter, bara de är positiva mot fender och ampeg (asgarv) Seriöst, :wink: åsiktsfrihet är oftast ihopblandat med en sorts "jag får köra över och förolämpa mina medmänniskor hur jävla mycket som helst, för det har jag rätt till!" Jag gillar att folk har olika åsikter, det ger en levande och dynamisk sfär men kan gärna vara utan sarkasm och ren illvilja. Annars håller jag med om att pratabas kan vara ett bra forum om vi hade skurit ner på en del saker till mans. Inte att vi ska gå på tå men samma ton som när vi träffas i verkligheten hade varit kul. Kanske en utopi men iaf...
"Vintagetalibaner" kan jag inte uttala mig om, har en annan klientel som vill åt något annat. Om det är bättre eller sämre överlåter jag till andra. I mina ögon är det bara olika saker som passar olika människor. Det är väl lite som bilar, en del älskar att puttra runt i en gammal 240 (vintage) medans en del föredrar Jaguar. "Same but different" -citat jag inte kommer ihåg varifrån... Nåja, det kan ju också vara så att jag börjar bli gammal... (37) :paper:
http://www.unicornbass.se" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.facebook.com/UNICORNbass" onclick="window.open(this.href);return false;
Basstore
VIP medlem
Inlägg: 18436
Blev medlem: sön 23 jul 2006, 19:55
Ort: Mellbystrand

Inlägg av Basstore »

För att bygga en bra grupp så måste man känna på varandras ömma tår ordentligt..
Det är de vi göra.
http://www.basstore.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Skriv svar