Warwick Streamer LX - Blocket - Hellish fick den ! =)

Säljesannonser om elbasar och akustiska basar
Användarvisningsbild
anli
VIP medlem
Inlägg: 10861
Blev medlem: tis 25 jul 2006, 12:40
Ort: Uppsala

Inlägg av anli »

Grattis!
Finns inget roligare än en ny bas. Även om den är tysk :-)

(apropå humorfria alltså)
TECHNICIÄNS ÖF SPÅCE SHIP EÅRTH THIS IS YÖÜR CÄPTÅIN SPEÄKING YÖÜR ØÅPTÅIN IS DEA̋D
Användarvisningsbild
Roborock
Medlem+
Inlägg: 1947
Blev medlem: mån 24 jul 2006, 11:09
Ort: Linköping

Inlägg av Roborock »

Grattis

Du behövde något nytt och bra att trösta dig med nu efter att MODOs säsong har tagit slut för tidigt.
Användarvisningsbild
Cuba
VIP medlem
Inlägg: 15436
Blev medlem: tis 08 maj 2007, 11:18
Ort: Göteborg

Inlägg av Cuba »

Grattis till kapet!!
Användarvisningsbild
Hellish
Medlem+++
Inlägg: 11000
Blev medlem: sön 22 jul 2007, 11:15
Ort: Örnsköldsvik
Kontakt:

Inlägg av Hellish »

Ah! Tusen tack till alla!

Har varit iväg och snickrat ihop replokaler två dagar i sträck så jag har inte varit nära en dator. Rätt många olästa inlägg nu när jag går igenom dem. =)

Diesel, du är så välkommen så. =) Men det saknas som sagt en pryl i stallet så den är inte helt hundra än.
Användarvisningsbild
Hellish
Medlem+++
Inlägg: 11000
Blev medlem: sön 22 jul 2007, 11:15
Ort: Örnsköldsvik
Kontakt:

Inlägg av Hellish »

Roborock skrev:Grattis

Du behövde något nytt och bra att trösta dig med nu efter att MODOs säsong har tagit slut för tidigt.
Haha. Ja.. Men de spelade så jäkla ojämnt hela säsongen så det kändes aldrig riktigt som att de skulle bli farliga i slutspelet. Menmen. Ny tränare och fräscha idéer nästa säsong så är vi med på banan igen. :D Får väl hålla en jäkla tumme på Linköping för din skull förresten... :wink:
Användarvisningsbild
Roborock
Medlem+
Inlägg: 1947
Blev medlem: mån 24 jul 2006, 11:09
Ort: Linköping

Inlägg av Roborock »

Hellish skrev:
Roborock skrev:Grattis

Du behövde något nytt och bra att trösta dig med nu efter att MODOs säsong har tagit slut för tidigt.
Haha. Ja.. Men de spelade så jäkla ojämnt hela säsongen så det kändes aldrig riktigt som att de skulle bli farliga i slutspelet. Menmen. Ny tränare och fräscha idéer nästa säsong så är vi med på banan igen. :D Får väl hålla en jäkla tumme på Linköping för din skull förresten... :wink:
Tack för dom tummarna :D Ja det må väl vara vårt år i år :D LHC har sett starka ut mot DIF så jag är full av förväntningar och hopp, vi lär väl få Timrå nu i Semi så då ska vi förpassa dom till säsongsvila :D
Användarvisningsbild
Hellish
Medlem+++
Inlägg: 11000
Blev medlem: sön 22 jul 2007, 11:15
Ort: Örnsköldsvik
Kontakt:

Inlägg av Hellish »

Roborock skrev:Tack för dom tummarna :D Ja det må väl vara vårt år i år :D LHC har sett starka ut mot DIF så jag är full av förväntningar och hopp, vi lär väl få Timrå nu i Semi så då ska vi förpassa dom till säsongsvila :D
Det hoppas jag verkligen att ni gör. :tummenupp:
Användarvisningsbild
Svarte_Jack
Medlem++
Inlägg: 3614
Blev medlem: mån 05 feb 2007, 22:37
Ort: Staden av bajs

Inlägg av Svarte_Jack »

Välkommen in i streamerklubben Hellish.

Den där är vackrare än en inoljad bikinibrud.
Användarvisningsbild
Hellish
Medlem+++
Inlägg: 11000
Blev medlem: sön 22 jul 2007, 11:15
Ort: Örnsköldsvik
Kontakt:

Inlägg av Hellish »

Tackartackar! :D

Funderar lite löst på att montera isär den och slipa den ordentligt. Jag stör mig faktiskt en del på dingsen. Men det får bli ett framtida projekt. Måste hittade någon liknande lack först. Färgen är så snygg på den.
Användarvisningsbild
hosse
Medlem+++
Inlägg: 14601
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 16:53
Ort: Solna

Inlägg av hosse »

Hellish skrev:Tackartackar! :D

Funderar lite löst på att montera isär den och slipa den ordentligt. Jag stör mig faktiskt en del på dingsen. Men det får bli ett framtida projekt. Måste hittade någon liknande lack först. Färgen är så snygg på den.

plåta några ordentliga. jag har aldrig sett en manligt sliten warwick! :D
www.chucknorrisfacts.com
www.myspace.com/sleepingdervish

snus och kaffe, a match made in heaven.

"When in doubt, skriv 'dom'."
Användarvisningsbild
Roborock
Medlem+
Inlägg: 1947
Blev medlem: mån 24 jul 2006, 11:09
Ort: Linköping

Inlägg av Roborock »

Hellish skrev:
Roborock skrev:Tack för dom tummarna :D Ja det må väl vara vårt år i år :D LHC har sett starka ut mot DIF så jag är full av förväntningar och hopp, vi lär väl få Timrå nu i Semi så då ska vi förpassa dom till säsongsvila :D
Det hoppas jag verkligen att ni gör. :tummenupp:
Bara för din skull :D
Skriv svar