Yamaha TRB 1004J - nästan oanvänd

Säljesannonser om elbasar och akustiska basar
quebec
Nykomling
Inlägg: 2
Blev medlem: ons 28 mar 2018, 07:20

Yamaha TRB 1004J - nästan oanvänd

Inlägg av quebec »

Hej!

Köpte en bas på 4Sound för några år sedan. https://www.4sound.se/bas/elektrisk/hog ... cent-black" onclick="window.open(this.href);return false;
Bas är inte mitt huvudinstrument och jag har liksom inte kommit igång att spela på den och säljer därför basen nu. Det är en liten sladd som lossnat från blecket som ska sitta på batteriet - jättelätt att fixa säger de i studion. Annars väldigt oanvänd (kanske 25 ggr).
Någon sa iofs att 5000:- är alldeles för lite, men det är det jag har lagt ut den för på vend etc så det får gälla här också :D
https://vend.se/438786-monsterbas-4-str" onclick="window.open(this.href);return false;

Sorry har inte lyckats få in en bild men det ligger autentiska bilder via vendlänken ovan.
Ska försöka förstå bättre hur man gör senare :)
Senast redigerad av quebec den ons 28 mar 2018, 16:45, redigerad totalt 1 gånger.
quebec
Nykomling
Inlägg: 2
Blev medlem: ons 28 mar 2018, 07:20

Re: Yamaha TRB 1004J - nästan oanvänd

Inlägg av quebec »

Tycker ni i gruppen att 5000 är ett vettigt pris för denna bas? Borde det vara lägre?
Användarvisningsbild
Grafen
Hedersmedlem
Inlägg: 3345
Blev medlem: ons 28 jul 2010, 17:53
Ort: Storkholk

Re: Yamaha TRB 1004J - nästan oanvänd

Inlägg av Grafen »

5000:- är ett bra pris, den kostar ju 10 papp ny. Men jag tycker att du (eller någon annan) ska löda fast sladden igen.
Stallet är hendekagonalt.
Användarvisningsbild
Grafen
Hedersmedlem
Inlägg: 3345
Blev medlem: ons 28 jul 2010, 17:53
Ort: Storkholk

Re: Yamaha TRB 1004J - nästan oanvänd

Inlägg av Grafen »

Nu kollade jag din vend-annons och det är inte direkt någon säljande text... ;) Det där med att "trycka väldigt hårt på strängarna" är en ren justeringsfråga och väldigt lätt att åtgärda, googla lite på "trussrod adjustment" så blir det fina fisken.
Stallet är hendekagonalt.
Skriv svar