SÄLJES/BYTES - Ampeg SVT 4 Pro [SÅLD]

Säljesannonser om förstärkare och högtalare
Användarvisningsbild
-rally-
Medlem
Inlägg: 308
Blev medlem: fre 10 jul 2009, 17:27
Ort: Göteborg

SÄLJES/BYTES - Ampeg SVT 4 Pro [SÅLD]

Inlägg av -rally- »

Hej!
Eftersom jag flyttar runt mellan alldeles för många olika replokaler funderar jag på att göra mig av med mitt monster och skaffa en lättviktstopp. Därför kollar jag av intresset för min Ampeg SVT 4 Pro som mest har blivit stående det sista... Toppen är i bra skick. Kommer i ett Rockbag-case som fungerar utmärkt, men som däremot ser hyfsat välgiggat ut:)

Jag är alltså intresserad av byte/delbyte mot en fet lättviktstopp (kanske inklusive låda?), alternativt att sälja den och köpa en Darkglass... Men kom gärna med förslag på byten:)

En välkänd och beprövad topp som jag inte tror behöver någon närmare presentration, om ni undrar något så tror jag att alla viktiga data finns här:
https://www.thomann.de/se/ampeg_svt_4_p ... sgodevAEuA" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ampeg.com/pdf/SVT4PRO_OM.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Nypris 16000:-, jag tänker mig att ett pris/bytesvärde på min ligger på typ 9000:- med case. Om det skulle vara helt uppåt väggarna är det bara att hojta till:) Toppen finns i Göteborg.


Bild

Bild
Senast redigerad av -rally- den lör 09 sep 2017, 16:05, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
-rally-
Medlem
Inlägg: 308
Blev medlem: fre 10 jul 2009, 17:27
Ort: Göteborg

Re: SÄLJES/BYTES - Ampeg SVT 4 Pro (ev. byte mot lättviktsto

Inlägg av -rally- »

Fredagsbump på den här!

Mer aktuellt än någonsin eftersom jag precis provlirade en Mesa D-800 som lät kalastjockt:) Bytesvärdet/prisen är väldigt ungefärligt. Helt ok att komma med bud/prut:)
Användarvisningsbild
-rally-
Medlem
Inlägg: 308
Blev medlem: fre 10 jul 2009, 17:27
Ort: Göteborg

Re: SÄLJES/BYTES - Ampeg SVT 4 Pro (ev. byte mot lättviktsto

Inlägg av -rally- »

Semesterbump!

Både byte och försäljning har blivit aktuellt igen:)
Användarvisningsbild
-rally-
Medlem
Inlägg: 308
Blev medlem: fre 10 jul 2009, 17:27
Ort: Göteborg

Re: SÄLJES/BYTES - Ampeg SVT 4 Pro (ev. byte mot lättviktsto

Inlägg av -rally- »

Bump.
Användarvisningsbild
-rally-
Medlem
Inlägg: 308
Blev medlem: fre 10 jul 2009, 17:27
Ort: Göteborg

Re: SÄLJES/BYTES - Ampeg SVT 4 Pro [SÅLD]

Inlägg av -rally- »

Såld
Skriv svar