Eden WT800B SÅLD!

Säljesannonser om förstärkare och högtalare
Användarvisningsbild
Roger Hedin
Medlem++
Inlägg: 5532
Blev medlem: sön 16 mar 2014, 18:30
Ort: Norrköping

Eden WT800B SÅLD!

Inlägg av Roger Hedin »

Med Vanderkley Spartan på ingång så har jag en stärkare som klarar två 4 ohmslådor, så då får denna gå trots allt. Fast det är min all time favourite...

Eden WT800B, en Amerikabyggd sådan, version B, vilken går lasta till 2 ohm vid 550 W RMS per sida, eller 4 ohm bryggat vid 1100 W RMS. På bakpanelen står 400 W RMS i 4 om per sida, och det stämmer i 4 ohm, men den går följaktligen köra med 2 ohms last per sida, då den bryggas till 4 ohm. Det gick inte med den första versionen. Du kan i princip koppla åtta lådor på 8 ohm till denna stärkare...

Det är en stärkare med full stereo signalväg, förutom till DI, du kan köra stereo, dual mono (en låda för trummisen) eller bryggat till massiv kraft. EQ som äter all annan EQ, kompressor som inte är alltför rolig, men funkar.

Dessutom en Korg PitchBlack Pro racktuner. Och Thon 3U rack, inte det tunna flimsiga, utan ett rejält, med djup så man får plats att låta speakon och allt sitta i med locket stängt. C:a 19 kg väger paketet, varav stärkaren 12 kg...

Pris: 6000 SEK plus ev. frakt!

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Tyvärr var katten som brukar hjälpa mig sälja saker upptagen med sina egna projekt, så en rabatt med kattmynta får förgylla istället... :wink: :wink: :wink:
Senast redigerad av Roger Hedin den tis 04 jul 2017, 20:02, redigerad totalt 1 gånger.
"Livet är för kort för att dricka dåligt kaffe, dåligt vin, dålig whisky och dålig G&T."
- Roger Hedin
Användarvisningsbild
Roger Hedin
Medlem++
Inlägg: 5532
Blev medlem: sön 16 mar 2014, 18:30
Ort: Norrköping

Re: Eden WT800B

Inlägg av Roger Hedin »

Såld!
"Livet är för kort för att dricka dåligt kaffe, dåligt vin, dålig whisky och dålig G&T."
- Roger Hedin
Skriv svar