(SÅLD) Marshall "Superbass"- Kopia

Säljesannonser om förstärkare och högtalare
robinmag
Medlem
Inlägg: 84
Blev medlem: sön 13 mar 2016, 14:58

(SÅLD) Marshall "Superbass"- Kopia

Inlägg av robinmag »

Det är en cirka 40 år gammal kopia. För 8 år sedan blev det en nyare kopia, då jag la 3000 på att rusta upp den invändigt, i princip så böts allt ut. Jag hade ambitionen att ge mig på utsidan med men jag tappade lusten och återfann den aldrig. Den låter grymt bra! Och jag har varit kär i den i många år, men det är dags att någon som har ork och lust att fixa med prylar tar över den (eller som bara vill spela på den såklart) den står mest och ger mig skuldkänslor nu :)

Jag vet att jag inte kan tjäna pengar på denna, med tanke på vad jag har lagt ut på den. Men nån kanske jar ett vettigt prisförslag? Jag kan tänka mig att byta den mot något, gärna en låda.


Bild

Bild

Bild
Senast redigerad av robinmag den lör 30 dec 2017, 17:55, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
Eagle Hazze
Medlem++
Inlägg: 5340
Blev medlem: mån 04 jan 2010, 21:54
Ort: Eksjö och Malmö
Kontakt:

Re: Marshall "Superbass"- Kopia

Inlägg av Eagle Hazze »

Jag har kanske någon låda som eventuellt byte. Jag återkommer, jag är helt körd på superbass ljudet, kul med en klon.
Neuser customshop, Warbacker, Tokai Jazz Sound 81, Glockenklang, Marshall super bass 100
robinmag
Medlem
Inlägg: 84
Blev medlem: sön 13 mar 2016, 14:58

Re: Marshall "Superbass"- Kopia

Inlägg av robinmag »

Eagle Hazze skrev:Jag har kanske någon låda som eventuellt byte. Jag återkommer, jag är helt körd på superbass ljudet, kul med en klon.
Fint, återkom du! :)
robinmag
Medlem
Inlägg: 84
Blev medlem: sön 13 mar 2016, 14:58

Re: Marshall "Superbass"- Kopia

Inlägg av robinmag »

Såld
Skriv svar