Aguilar DB359 - SÅLD

Säljesannonser om förstärkare och högtalare
peik
Medlem
Inlägg: 147
Blev medlem: mån 06 jun 2011, 22:45

Aguilar DB359 - SÅLD

Inlägg av peik »

Hej

Säljer min Aguilar DB359. Det finns massor av spec på webben, så jag tillåter mig att lägga en tänkt till detta här.
http://www.aguilaramp.com/wp-content/up ... db-359.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Den är köpt begagnat, men funkar som den ska och gör det man förväntar sig av den. Alla lovord och recensioner på nättet stämmer ganska bra med min upplevelse av den. Vill man ha riktigt bra rör ljud då är detta ett bra alternativ. Säljer den då jag tyvärr måste erkänna att den inte är så roligt att släpa runt på utan bil. :-) Den är i en Thon case som självklart följer med.

Jag kommer inte att skicka den pga risk för skada då det ändå är en hel-rörs amp, men jag bor i Malmö och är en del i Göteborg, så kan ta med mig ampen dit om det behövs.

pris: 10.000 sek

mvh
Lars
Bild

Bild

Bild
Senast redigerad av peik den tor 01 nov 2018, 19:37, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
strummer
VIP medlem
Inlägg: 4720
Blev medlem: mån 10 mar 2008, 12:40
Ort: Bomma Riksby

Re: Aguilar DB359 - Till salu

Inlägg av strummer »

Bisarrt jäkla häftig den här, önskar att jag hade möjlighet att köpa den, ba'fatt liksom...
Kompressor, det är livet!
peik
Medlem
Inlägg: 147
Blev medlem: mån 06 jun 2011, 22:45

Re: Aguilar DB359 - Till salu

Inlägg av peik »

Tack Bongo - Den är grym och jag tror inte det går att hitta den billiagre någonstans :-)
Användarvisningsbild
Roger Hedin
Medlem++
Inlägg: 5532
Blev medlem: sön 16 mar 2014, 18:30
Ort: Norrköping

Re: Aguilar DB359 - Till salu

Inlägg av Roger Hedin »

Jag har varit sugen på en sån länge, men så fort jag har haft en rörstärkare har jag kvickt som ögat gjort mig av med den igen. Vad är det för vikt på den? (Med och/eller utan rack.) Ren försäljning, eller är byten tänkbara?
"Livet är för kort för att dricka dåligt kaffe, dåligt vin, dålig whisky och dålig G&T."
- Roger Hedin
Användarvisningsbild
strummer
VIP medlem
Inlägg: 4720
Blev medlem: mån 10 mar 2008, 12:40
Ort: Bomma Riksby

Re: Aguilar DB359 - Till salu

Inlägg av strummer »

Den väger typ 23 kg.
Kompressor, det är livet!
peik
Medlem
Inlägg: 147
Blev medlem: mån 06 jun 2011, 22:45

Re: Aguilar DB359 - Till salu

Inlägg av peik »

Roger Hedin skrev:Jag har varit sugen på en sån länge, men så fort jag har haft en rörstärkare har jag kvickt som ögat gjort mig av med den igen. Vad är det för vikt på den? (Med och/eller utan rack.) Ren försäljning, eller är byten tänkbara?
Hej Roger.
Det är ca. 23 kg som nämdt ovan, det är dok utan case. Ska ställa den på vågen senare i veckan.
Jag är enbart intresserat av ren försäljning, därför det rätt så rimliga priset för denna.

Lars
peik
Medlem
Inlägg: 147
Blev medlem: mån 06 jun 2011, 22:45

Re: Aguilar DB359 - Till salu

Inlägg av peik »

Bump
peik
Medlem
Inlägg: 147
Blev medlem: mån 06 jun 2011, 22:45

Re: Aguilar DB359 - Till salu

Inlägg av peik »

en liten Bump
Skriv svar