SÅLD! Eden D410XLT i Spectrumcase.

Säljesannonser om förstärkare och högtalare
Gäst

SÅLD! Eden D410XLT i Spectrumcase.

Inlägg av Gäst »

SÅLD!


Jag säljer en Eden D410XLT baslåda i case. Lådan är en 4x10 på 700 watt. 4 ohm. Caset är ett "riktigt" flightcase på hjul från Spectrum. Lådan har turnérats en hel del men den har alltid åkt i caset så den är i bra skick.

Bud via pm.
Senast redigerad av Gäst den lör 20 feb 2010, 20:23, redigerad totalt 1 gånger.
Mr Praline
Medlem+++
Inlägg: 15471
Blev medlem: lör 23 jun 2007, 17:41
Ort: Stockholm

Inlägg av Mr Praline »

Jag kommer gärna och testar nån dag när jag har tid, har hört mycket bra om Edens lådor. Den har speakon hoppas jag?
Gäst

Inlägg av Gäst »

Samuel V skrev:Jag kommer gärna och testar nån dag när jag har tid, har hört mycket bra om Edens lådor. Den har speakon hoppas jag?
D410XLT on hold. Satt i telefon med en eventuell köpare när du skrev detta. Den hämtas för test på fredag så på lördag vet jag förhoppningsvis om den är såld eller ej. D410T-lådan finns dock kvar men ingen av lådorna har Speakon. Är inte helt säker på om jag skall sälja eller behålla D410T, skall fundera ett tag.
Mr Praline
Medlem+++
Inlägg: 15471
Blev medlem: lör 23 jun 2007, 17:41
Ort: Stockholm

Inlägg av Mr Praline »

TFN skrev:
Samuel V skrev:Jag kommer gärna och testar nån dag när jag har tid, har hört mycket bra om Edens lådor. Den har speakon hoppas jag?
D410XLT on hold. Satt i telefon med en eventuell köpare när du skrev detta. Den hämtas för test på fredag så på lördag vet jag förhoppningsvis om den är såld eller ej. D410T-lådan finns dock kvar men ingen av lådorna har Speakon. Är inte helt säker på om jag skall sälja eller behålla D410T, skall fundera ett tag.
Ingen fara! Hade antagligen inte haft råd ändå... :lol:
Skriv svar