Köp en bra mick istället så är problemet löst!

Haha, ge dem hellre till mig än att slänga dem i återvinningen. Fixen äe faktsikt väldigt enkel och tar inte många minuter. Det enda man behöver är skruvmejsel för att ta ut micken , kniv för att ta loss de felvända magneterna, lim för att sätta dit dem igen på rätt håll samt lödpenna/lödtenn för att vända på tåtarna till en av spolarna.gthyni skrev:QC verkar vara lite si och så hos Artec. Jag hade en mudbucker och den var helt OK medan många andra som sagt haft artec-puppor som var obrukbara.
Den bästa lösningen om man har en kasst ex är att kasta den i elektronikåtervinningen och köpa en DiMarzio Model One som är toppkvalitet och låter ordentligt bra.
När jag väl fixat den är det en fantastisk mick som jag älskar ljudet från och inte skulle vilja vara utan i min arsenal av basar. Passar absolut inte alla och inte i alla sammanhang men för mig har den blivit starkt vanebildandeblackparkas skrev:Köp en bra mick istället så är problemet löst!
Låter ju fantastiskt bra t ex här:bassace skrev:När jag väl fixat den är det en fantastisk mick som jag älskar ljudet från och inte skulle vilja vara utan i min arsenal av basar. Passar absolut inte alla och inte i alla sammanhang men för mig har den blivit starkt vanebildandeblackparkas skrev:Köp en bra mick istället så är problemet löst!