Efter en hårddiskkrash blev det lite luddigt, då min lista försvann, men över 70 stycken tror jag att det är i dagsläget.
Nu dog den här tråden...Basstore skrev:Ja slutade fylla på min lista för ca 7 år sen då va ja uppe i 506st. Tror de hänt en hel del på dom 8 åren så de e säkert över 600st
Nädå, det är ju ingen tävling.Falcon skrev:Nu dog den här tråden...Basstore skrev:Ja slutade fylla på min lista för ca 7 år sen då va ja uppe i 506st. Tror de hänt en hel del på dom 8 åren så de e säkert över 600st
Basstore skrev:Ja slutade fylla på min lista för ca 7 år sen då va ja uppe i 506st. Tror de hänt en hel del på dom 8 åren så de e säkert över 600st
Finns inte ens.Musikanten skrev:Visste inte att det fanns så många sorter. Men Squire måste väl vara påhittat?
I put sexy in dyslexia!Musikanten skrev:Visste inte att det fanns så många sorter. Men Squire måste väl vara påhittat?
Och hur lång tid förflöt på Före-PB-delen resp Efter-PB-delen av listan?blackparkas skrev:Vart på din lista gick du med i PB ROger?
Från 21 och framåt. Fast det har nog mer med det gamla vanliga "inget kvar på kontot vid nyår" att göra...blackparkas skrev:Vart på din lista gick du med i PB Roger?
Roger Hedin skrev:Från 21 och framåt. Fast det har nog mer med det gamla vanliga "inget kvar på kontot vid nyår" att göra...blackparkas skrev:Vart på din lista gick du med i PB Roger?