Såmycketbättre-bas?

Prata om allt som har med elbasar att göra
Användarvisningsbild
AlbinH
VIP medlem
Inlägg: 4020
Blev medlem: fre 08 apr 2011, 21:49
Ort: San Franseslöv, Scanefornien

Såmycketbättre-bas?

Inlägg av AlbinH »

Bedrog mig mina ögon eller spelade basisten i bandet verkligen på en svart Hagström Coronado??

Vem är basisten förresten? Någon som vet?
Stolt sponsor av Fender, BaCH, Ibanez, Sigma, Fenix, Squier, Hohner, Yamaha, Vox, Casio, Korg, Peavey, Roland, Epiphone, Ovation och Orange. Samt okritisk traktör av ukulele, näsflöjt, kazoo och mungiga; tillika ägare av en albansk Çifteli.
Användarvisningsbild
mikkejohansson
Medlem++
Inlägg: 8958
Blev medlem: fre 11 aug 2006, 17:45
Ort: Bureå, Skellefteå

Re: Såmycketbättre-bas?

Inlägg av mikkejohansson »

David Lindvall, har spelat alla säsonger (utom en tror jag, då spelade Tobias Gabrielsson). Han brukar spela på den där Hagströmen ett par gånger varje säsong.
Fender - Pedaler - GK - TKS
Användarvisningsbild
AlbinH
VIP medlem
Inlägg: 4020
Blev medlem: fre 08 apr 2011, 21:49
Ort: San Franseslöv, Scanefornien

Re: Såmycketbättre-bas?

Inlägg av AlbinH »

mikkejohansson skrev: lör 19 okt 2019, 22:36 David Lindvall, har spelat alla säsonger (utom en tror jag, då spelade Tobias Gabrielsson). Han brukar spela på den där Hagströmen ett par gånger varje säsong.
Tack!! Det där gjorde verkligen My Day! :kär:

När jag vinner Eurojackpoten skall jag också ha en Coronado. :nickar:

David Lindvall: Fantastisk musiker! Kudos!!
Stolt sponsor av Fender, BaCH, Ibanez, Sigma, Fenix, Squier, Hohner, Yamaha, Vox, Casio, Korg, Peavey, Roland, Epiphone, Ovation och Orange. Samt okritisk traktör av ukulele, näsflöjt, kazoo och mungiga; tillika ägare av en albansk Çifteli.
Användarvisningsbild
hitman
Medlem++
Inlägg: 3523
Blev medlem: fre 25 apr 2008, 15:08
Ort: Västerås

Re: Såmycketbättre-bas?

Inlägg av hitman »

mikkejohansson skrev: lör 19 okt 2019, 22:36 David Lindvall, har spelat alla säsonger (utom en tror jag, då spelade Tobias Gabrielsson). Han brukar spela på den där Hagströmen ett par gånger varje säsong.
Fick för mig att jag sett "Rockis" Ivarsson skymta fram där någon gång?
Skriv svar