P-bas (aktiva emg) mickar Såld
- funkys**t
- Medlem++
- Kontakt:
Trodde det var det vanliga PBOT när jag läste hela tråden. När folk började prata om kroppar och stämmisar men på bilden fanns bara mickarna...

Köp förresten! Bra mickar.

Köp förresten! Bra mickar.
"Oh my god it's the funkys**t!"
Fender Precision-79, Fender JV-83, Fender CS P-59, Mesa
http://davidsodergrenshotfive.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Fender Precision-79, Fender JV-83, Fender CS P-59, Mesa
http://davidsodergrenshotfive.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Peavey Dude
- Medlem++
-
- Medlem++
Kan man säga. Bytade till Belamyhalsen på den nu så nu är den också bandlös och lite mer punch i den allmäntZon Sonus Special skrev:ja fy satan vad bra den basen låterYZZ skrev:Köp nu för faen!
Skitbra mick! Har en i min Pbas

Rickenbacker 4003 - 80, Wal Mach I - 82, "Dtuner" Custom Jazz Bass (föredetta Cimar), Burny Eagle, + en massa annat skit.
YZZ
YZZ
- Peavey Dude
- Medlem++
usch the bashals from hellYZZ skrev:Kan man säga. Bytade till Belamyhalsen på den nu så nu är den också bandlös och lite mer punch i den allmäntZon Sonus Special skrev:ja fy satan vad bra den basen låterYZZ skrev:Köp nu för faen!

Yamaha TRB4-II/ LTD F405 / Peavey 410TVX / GK Backline 600
-
- Medlem++
Mja jag vet. men ärligt talat så lirar den mycket bättre med PkroppenZon Sonus Special skrev:usch the bashals from hellYZZ skrev:Kan man säga. Bytade till Belamyhalsen på den nu så nu är den också bandlös och lite mer punch i den allmäntZon Sonus Special skrev:ja fy satan vad bra den basen låterYZZ skrev:Köp nu för faen!

Innan gick det ju knappt att spela hur man än justera men nu är den typ minst lika bra bandlös som din bb

Rickenbacker 4003 - 80, Wal Mach I - 82, "Dtuner" Custom Jazz Bass (föredetta Cimar), Burny Eagle, + en massa annat skit.
YZZ
YZZ