Sålt och on hold.

Säljesannonser om tillbehör, effekter, strängar etc.
Användarvisningsbild
mikkejohansson
Medlem++

Sålt och on hold.

Inlägg av mikkejohansson »

Hade hoppats bli av med dessa i Glanshammar, men de fick resa med hem. Testar igen, nu med extraspecialpb-price;

Guyatone MD3 digital delay - i microserien, extremt cleant delay. Nära nog nyskick, med kartong.

400:-

Moody Splitter A/B-switch med TUNER MUTE! - Albin Custombygge :)

200:-

Frakt tillkommer till priset!
Senast redigerad av mikkejohansson den ons 09 jun 2010, 17:22, redigerad totalt 1 gånger.
Fender - Pedaler - GK - TKS
Användarvisningsbild
Hugo Drax
Medlem+

Inlägg av Hugo Drax »

Vad gör splittern egentligen? :oops:
Användarvisningsbild
mikkejohansson
Medlem++

den här tar in två olika signaler och väljer vilken som ska skickas vidare. till exempel ha två basar inkopplade samtidigt.

"tuner mute" skickar signalen till en stämapparat. bra att ha om man har en stämmare utan true bypass, t ex Boss TU2/TU3.
Användarvisningsbild
Löwe
Medlem+

Inlägg av Löwe »

Vänta nu.. visst har TU2 true bypass? Eller är det bara en gammal tråkig bypass?
Fender Precision ×2 | Sire v7 | Mesa/Boogie Carbine M9 | tks 215 | tks 212 | tks 112 |
Användarvisningsbild
mikkejohansson
Medlem++

Löwe skrev:Vänta nu.. visst har TU2 true bypass? Eller är det bara en gammal tråkig bypass?
Ingen Boss-pedal har true bypass. De har en egen sorts "FET-switching", som i de flesta fall funkar helt okej, men med min TU2 hörde jag TYDLIGT att jag tappade diskant.
Användarvisningsbild
Löwe
Medlem+

Inlägg av Löwe »

mikkejohansson skrev:
Löwe skrev:Vänta nu.. visst har TU2 true bypass? Eller är det bara en gammal tråkig bypass?
Ingen Boss-pedal har true bypass. De har en egen sorts "FET-switching", som i de flesta fall funkar helt okej, men med min TU2 hörde jag TYDLIGT att jag tappade diskant.
Jahaja. Vilken tur för mig då. Jag tycker ju att tappad diskant är ett plus som basist :) Har du verkligen diskanten på max på Bustern? :shock:
men visst står det true bypass på dom? Stod och stampade på den senast ikväll, men tänkte inte på det..
Fender Precision ×2 | Sire v7 | Mesa/Boogie Carbine M9 | tks 215 | tks 212 | tks 112 |
Användarvisningsbild
mikkejohansson
Medlem++

Löwe skrev:
mikkejohansson skrev:
Jahaja. Vilken tur för mig då. Jag tycker ju att tappad diskant är ett plus som basist :) Har du verkligen diskanten på max på Bustern? :shock:
men visst står det true bypass på dom? Stod och stampade på den senast ikväll, men tänkte inte på det..
Nä, står bara "bypass" på den.

Och diskanten på max vs. tappad diskant så man märker det är ju inte riktigt samma sak :). Jag skär lite diskant på Bustern men det låter ju inte samma sak som om det inte är "hela ljudet" som kommer in...jaja, to each his own :) !
Användarvisningsbild
Löwe
Medlem+

Inlägg av Löwe »

Haha. Ja så är det nog. Tycker inte basar ska vissla helt enkelt ;)
Ska du inte ta å komma förbi huset på en liten fika nån dag kanske?
Användarvisningsbild
engson
Hedersmedlem

Inlägg av engson »

Ähurrmmm... du har ett litet PM i din låda... :wink:
Skriv svar