Emma ReezaFRATzitz SÅLD!
- the_great_alfonzo
- Medlem+++
- Chriller
- VIP medlem
Va?the_great_alfonzo skrev:Vad prutar du av då?
Jag har slutat pruta över huvud taget, menar jag.
Alla grejer jag prutat på senaste åren har visat sig gå sönder, inte passa, inte göra mig nöjd o s v. Så jag har lagt ner det, jag tror att det innebär kass karma eller nåt att pruta, för mig alltså. Senaste löneförhandlingen gick dessutom bra, så prutbehovet har dessutom minskat något... He he.
Ska jag förklara uttrycket karma också? Och löneförhandling?

- Chriller
- VIP medlem
Ska väl inte skryta kanske, men det går bra nu faktiskt. Som Petter sa.Danne skrev:Jaså, chefen prutade inte?Chriller skrev:Senaste löneförhandlingen gick dessutom bra, så prutbehovet har dessutom minskat något... He he.
Känns gött. 1-0-vinst i Korpenpremiären ikväll också.
Ska hotta upp min gitarrpark lite, därav Emma-köpet.
Disten i min lilla Fenderstärkare är inte så kul har jag insett.
Och en Hjärt Müller är också på ingång - via bytesaffär.
- the_great_alfonzo
- Medlem+++
Men..Chriller skrev:Va?the_great_alfonzo skrev:Vad prutar du av då?
Alla grejer jag prutat på senaste åren har visat sig gå sönder, inte passa, inte göra mig nöjd o s v. Så jag har lagt ner det, jag tror att det innebär kass karma eller nåt att pruta, för mig alltså. Senaste löneförhandlingen gick dessutom bra, så prutbehovet har dessutom minskat något... He he.
Ska jag förklara uttrycket karma också? Och löneförhandling?

- Chriller
- VIP medlem
Aha. Det är inte alltid lätt att utröna vad som är en fråga och vad som är ett skämt.the_great_alfonzo skrev:Men..Chriller skrev:Va?the_great_alfonzo skrev:Vad prutar du av då?
Ska jag förklara uttrycket karma också? Och löneförhandling?Det var ett försök att göra sej lustig, och det lönade sej inget vidare
No hard feelings.
- Chriller
- VIP medlem
Tänkte skriva något otrevligt och dräpande här, men jag tappade lusten.Tjoffe skrev:Inget té, vattenpipa eller prut=kass affär.
För mig har alla affärer där jag prutat på sistone blivit dåliga affärer. Som jag förklarade ovan. Därför har jag slutat pruta.
Sen dess har alla affärer blivit bra för både mig och köparen.
Sen köper jag ju såklart inte grejer som jag tycker är för dyra, det är inte så jag menar.
Så tyck gärna som du tycker, men jag håller inte med för fem öre.
Eller ska vi säga fyra, inkl frakt?

- FreCKo
- Medlem++
Håller med här. Att pruta ner en hundring extra bara för sakens skull tycker jag mest är otrevligt... Jag lägger inte mina pengar på något för dyrt, men snackar vi en femtiolapp hit eller dit så struntar jag faktiskt fullständigt i det.Chriller skrev:Tänkte skriva något otrevligt och dräpande här, men jag tappade lusten.Tjoffe skrev:Inget té, vattenpipa eller prut=kass affär.
För mig har alla affärer där jag prutat på sistone blivit dåliga affärer. Som jag förklarade ovan. Därför har jag slutat pruta.
Sen dess har alla affärer blivit bra för både mig och köparen.
Sen köper jag ju såklart inte grejer som jag tycker är för dyra, det är inte så jag menar.
Så tyck gärna som du tycker, men jag håller inte med för fem öre.
Eller ska vi säga fyra, inkl frakt?
- FreCKo
- Medlem++
- FreCKo
- Medlem++
- Chriller
- VIP medlem