XXX

Säljesannonser om tillbehör, effekter, strängar etc.
Bullen
Medlem++

Inlägg av Bullen »

bootsy skrev:Hm. Jag föredrar Thaikiosken vid alkispizzerian på andra sidan Ringvägen.
Vafan är en alkispizzeria? :lol:
Dödsthrash från småland
http://www.facebook.com/DethroneSWE" onclick="window.open(this.href);return false;
http://dethroneswe.bandcamp.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Användarvisningsbild
bootsy
Medlem+++

Inlägg av bootsy »

Bullen skrev:
bootsy skrev:Hm. Jag föredrar Thaikiosken vid alkispizzerian på andra sidan Ringvägen.
Ett deskriptivt begrepp; det är en pizzeria där alkisar hänger.
Stallet liknar mest ett veteflak.
Användarvisningsbild
Kale
Medlem+

Inlägg av Kale »

Jag har köprt en Sadowsky DI av Johannes. Väl emballerad, frankerad med postens frimärken och sedan fraktad hela vägen till Höganäs. Det ni! Mycket trevlig och seriös försäljare förövrigt.
Användarvisningsbild
Cuba
VIP medlem

Inlägg av Cuba »

Samuel V skrev:
kmo skrev:Det är rätt! Håll oss lantisar kort!!! Du HirYoshima, du får en LBM för 600 och en sån här för en tusing och då snackar vi nypris.
Dyker ju upp Mammuthkloner titt som tätt för en spottstyver oxå så du hittar snart nåt.
Inser ni kanske att marknaden i Sthlm är lika stor, om inte större än resten av landet?
Exakt! Sane borde ta med pedalen på nästa PB-träff i Sthlm och sälja den där ..... om 3 år. :wink:

Jag hade köpt den om den hade skickats men nu knep jag Grafens EBS Multidrive som han tipsade om här i tråden, tack! Men den skickas visst inte heller ty den har inte dykt upp än. :P
Användarvisningsbild
kmo
Medlem++

Inlägg av kmo »

Cuba skrev:
Samuel V skrev:
kmo skrev:Det är rätt! Håll oss lantisar kort!!! Du HirYoshima, du får en LBM för 600 och en sån här för en tusing och då snackar vi nypris.
Dyker ju upp Mammuthkloner titt som tätt för en spottstyver oxå så du hittar snart nåt.
Inser ni kanske att marknaden i Sthlm är lika stor, om inte större än resten av landet?
Exakt! Sane borde ta med pedalen på nästa PB-träff i Sthlm och sälja den där ..... om 3 år. :wink:

Jag hade köpt den om den hade skickats men nu knep jag Grafens EBS Multidrive som han tipsade om här i tråden, tack! Men den skickas visst inte heller ty den har inte dykt upp än. :P
Grafen köpte en synthpadda av mig, förmodligen försöker han klistra ihop det lilla gröna kuvertet för återanvändning!!
Fender JV Precison-83, Fender J AV62, MM Sabre-79 och Tokai Hardpuncher PB80. Weber Mywatt 200, VT Bass 500, Fender 410, TKS112.
Användarvisningsbild
Cuba
VIP medlem

Inlägg av Cuba »

kmo skrev:
Cuba skrev:
Samuel V skrev:

Grafen köpte en synthpadda av mig, förmodligen försöker han klistra ihop det lilla gröna kuvertet för återanvändning!!
VA! Han tog 40 spänn extra av mig för det gröna kuvertet.

Grafen!!! Enskillt samtal! (du har PM).
Användarvisningsbild
kmo
Medlem++

Inlägg av kmo »

Han borde skicka pedalen i ett pm!!
Fender JV Precison-83, Fender J AV62, MM Sabre-79 och Tokai Hardpuncher PB80. Weber Mywatt 200, VT Bass 500, Fender 410, TKS112.
Mr Praline
Medlem+++

Inlägg av Mr Praline »

Jag är ett PM.
Användarvisningsbild
Grafen
Hedersmedlem

Inlägg av Grafen »

Cuba skrev:
kmo skrev: Grafen köpte en synthpadda av mig, förmodligen försöker han klistra ihop det lilla gröna kuvertet för återanvändning!!

Meh, tror ni det går på en dag att skrapa bort poststämpeln eller?
Stallet är hendekagonalt.
Användarvisningsbild
Eagle Hazze
Medlem++
Kontakt:

Inlägg av Eagle Hazze »

Perfekt ställe att sätta in annons om man inte vill skicka från Stockholm.
http://www.abc-annons.se/
Neuser customshop, Warbacker, Tokai Jazz Sound 81, Glockenklang, Marshall super bass 100
Användarvisningsbild
Eagle Hazze
Medlem++
Kontakt:

Inlägg av Eagle Hazze »

Bullen skrev:
Ja en pizzeria som serverar tappöl för 29spänn st. till vem som helst i vilket tillstånd som helst och vilken tid som helst, stoppa gärna in tre jack vegas maskiner och ful inredning, då har du en alkispizzeria.
Neuser customshop, Warbacker, Tokai Jazz Sound 81, Glockenklang, Marshall super bass 100
Användarvisningsbild
Cuba
VIP medlem

Inlägg av Cuba »

Grafen skrev:
Cuba skrev:
kmo skrev: Grafen köpte en synthpadda av mig, förmodligen försöker han klistra ihop det lilla gröna kuvertet för återanvändning!!

Kuvertdelning är förmodligen lika illegalt som fildelning.
Användarvisningsbild
Eagle Hazze
Medlem++
Kontakt:

Inlägg av Eagle Hazze »

Cuba skrev:
Grafen skrev:
Cuba skrev:

Kuvertdelning är förmodligen lika illegalt som fildelning.
Faxspam var roligt man ringde ett nummer på faxen, man hade limmat ihop fem sex a4 till en rulle sedan så lät man den rulla runt i faxen en tio minuter vilket innebar i andra änden att det sprutade ut a4 eller om det var rulle så drog den ut några meter på golvet. Detta gjordes med fördel på nätterna till företag så ingen kunde stoppa spammet. Problemet var bara att avsändarnummer stod på deras fax så man gjorde det inte på hemmafaxen.
Användarvisningsbild
joachime
Medlem++

Inlägg av joachime »

Eagle Hazze skrev:Problemet var bara att avsändarnummer stod på deras fax så man gjorde det inte på hemmafaxen.
:shock:
Jobbar på Reason Studios
Spelar musik och omusik på fritiden
HirYoshima
Medlem++

Inlägg av HirYoshima »

joachime skrev:
Eagle Hazze skrev:Problemet var bara att avsändarnummer stod på deras fax så man gjorde det inte på hemmafaxen.
:shock:
Precis, jag har aldrig haft nån hemmafax... Hade en granne som hade det, verkade riktigt flashigt :) Jag har heller aldrig hyrt en moviebox kan jag erkänna.
- - - - - - - - - - - - - - -
Varför jag går efter det där bandet? Jag blev ba sist...
Skriv svar