1 st. Rokkoman jazzbaskropp till salu. Äkta plywood.
Uttagen för muddis i halsläge.
Tämligen skabbig, men funkar.
Halsplatta och kontrollplatta (plast) medföljer
Obs! Det här är kroppen som Falcon här på forumet hade tidigare och som vid tillfälle spruckit i inte mindre än tre (3) delar. Är numera ihoplimmad igen.
Finns i Bromma. Kan skickas, men ev intressenter kanske vill besiktiga en sån här tingest själv...
ON HOLD
(innan mudbuckerhålet)
(tokigt!)
Senast redigerad av maltjik den fre 01 aug 2008, 21:52, redigerad totalt 1 gånger.
ovation magnum II | peavey mk IV | lab series 2x15"
Att den där jäveln lever fortfarande... den djupa denten på baksidan är från när jag slog ner en tältpinne på Dalarocken -95 med basen. Hålen på framsidan kommer av att jag skruvat fast plektrumskyddet upp-och-ner och monterat ett extra stall en gång i tiden.
Hoppas du inte gav alltför mycket, Maltjik, iom att jag skänkte bort den...
GrafZeppelin skrev:Att den där jäveln lever fortfarande... den djupa denten på baksidan är från när jag slog ner en tältpinne på Dalarocken -95 med basen. Hålen på framsidan kommer av att jag skruvat fast plektrumskyddet upp-och-ner och monterat ett extra stall en gång i tiden.
Hoppas du inte gav alltför mycket, Maltjik, iom att jag skänkte bort den...
Ett extra stall? Menar du att det har suttit två stall på en gång på kroppen?
Bara en liten tanke... Bilden på baksidan där den ligger uppochned får mig att tänka trevliga tankar om Mosrite... Kanske kunde bli ett kul projekt ...
Punkster skrev:Bara en liten tanke... Bilden på baksidan där den ligger uppochned får mig att tänka trevliga tankar om Mosrite... Kanske kunde bli ett kul projekt ...
Punkster skrev:Bara en liten tanke... Bilden på baksidan där den ligger uppochned får mig att tänka trevliga tankar om Mosrite... Kanske kunde bli ett kul projekt ...
already shooped it.
rätt coolt! men jag kan tänka mig att det skulle bli lite trixig balans i den. iallafall med knoppen på hornet. man skulle nog få ha den vid halsplattan eller ngt istället.
Falcon skrev:
Går det aldrig att ta död på den Hade en tanke att fräsa i en mudbucker själv, men stannade vid tanken.
Spruckit och spruckit.........jag var tvungen att dela den med en kniv för att det skulle gå att limma, och jag tog nog mest betalt för limmet
Ville se hur mycket det går att rädda av ett vrak! Allt tydligen!
nej, nej. den här kroppen är odödlig. alla ska väl ha haft den en gång?
och den funkar ju.
har man lite tålamod kan man ju säkert slipa ner lacken spackla lite och lacka om den så blir den lite snyggare.