Relicade strängar.

Säljesannonser om tillbehör, effekter, strängar etc.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Bastappe
Medlem+
Inlägg: 1373
Blev medlem: ons 05 mar 2008, 20:45
Ort: Alingsås

Relicade strängar.

Inlägg av Bastappe »

Säljer min bunt med relicade roundwoundsträngar. De flesta har fått sina sex - sju kokningar. De flesta seten intonerar skapligt. 10 set. Mest Grovsnus och slapppping i verkstaden. Några set har gått på Alembic Series 1. Annars Fender Jazzbas.
Gigbag, Proel Whawha och Rockman X100 ingår.
Bud. 8).
Ibanez Musician 924, Höfner Kontra -62, Tokai Hard Puncher, FERNANDESBACKER, Fenderstrata -96 , Ibanez Musician 900, Status Empathy 6:a , Yamaha TRB 4P, Barbeque Village 5:a, Peavey Cirrus 4:a. Avbandad Status 4:a, Squier Jazz CV
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem
Inlägg: 21030
Blev medlem: sön 11 nov 2007, 15:47
Ort: Södermalm

Inlägg av Jan Hellman »

Lycka till med försäljningen!! 8)

//J
Användarvisningsbild
Danne
VIP medlem
Inlägg: 5515
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 23:34
Ort: Skövde

Inlägg av Danne »

De blir nog för dyra för mig tyvärr. Jag får nog nöja mig med ett 10-pack nya strängar från Thomann istället. Synd, för jag gillar verkligen gamla ordentligt inspelade smårostiga strängar.
Användarvisningsbild
Bastappe
Medlem+
Inlägg: 1373
Blev medlem: ons 05 mar 2008, 20:45
Ort: Alingsås

Inlägg av Bastappe »

Danne skrev:De blir nog för dyra för mig tyvärr. Jag får nog nöja mig med ett 10-pack nya strängar från Thomann istället. Synd, för jag gillar verkligen gamla ordentligt inspelade smårostiga strängar.
Du kan la´ komma med ett bud innan Du säger att det blir för dyrt.
:wink:
Ibanez Musician 924, Höfner Kontra -62, Tokai Hard Puncher, FERNANDESBACKER, Fenderstrata -96 , Ibanez Musician 900, Status Empathy 6:a , Yamaha TRB 4P, Barbeque Village 5:a, Peavey Cirrus 4:a. Avbandad Status 4:a, Squier Jazz CV
Användarvisningsbild
Bastappe
Medlem+
Inlägg: 1373
Blev medlem: ons 05 mar 2008, 20:45
Ort: Alingsås

Inlägg av Bastappe »

300 inlägg är passerat, så nu blir det starköl och pizza att fira med. :D
Ibanez Musician 924, Höfner Kontra -62, Tokai Hard Puncher, FERNANDESBACKER, Fenderstrata -96 , Ibanez Musician 900, Status Empathy 6:a , Yamaha TRB 4P, Barbeque Village 5:a, Peavey Cirrus 4:a. Avbandad Status 4:a, Squier Jazz CV
Användarvisningsbild
BBQV
Forumvärd
Inlägg: 17236
Blev medlem: tis 15 aug 2006, 10:45
Ort: Uppsala

Inlägg av BBQV »

Om du ger mig tvåhundra spänn plus frakt så tar jag emot dem... :wink:
"If you reach perfection your standards are too low."

Presentation
Användarvisningsbild
Bastappe
Medlem+
Inlägg: 1373
Blev medlem: ons 05 mar 2008, 20:45
Ort: Alingsås

Inlägg av Bastappe »

BarbequeVillage skrev:Om du ger mig tvåhundra spänn plus frakt så tar jag emot dem... :wink:
Du kan få min sopsäck, full med snusdosor och ölburkar(tomma) :roll:
Ibanez Musician 924, Höfner Kontra -62, Tokai Hard Puncher, FERNANDESBACKER, Fenderstrata -96 , Ibanez Musician 900, Status Empathy 6:a , Yamaha TRB 4P, Barbeque Village 5:a, Peavey Cirrus 4:a. Avbandad Status 4:a, Squier Jazz CV
Användarvisningsbild
MattH
Medlem
Inlägg: 232
Blev medlem: mån 16 jun 2008, 23:26
Ort: Lund

Inlägg av MattH »

Synd att det var grovsnus. Hade du använt Ettan hade jag köpt dem. Jag tycker Ettan ger rundare, mer Vintage-ljud. Jag har läst att Chuck Rainey och Duck Dunn använde Ettan eller Röda Lacket på sina La Bella.
Användarvisningsbild
Bastappe
Medlem+
Inlägg: 1373
Blev medlem: ons 05 mar 2008, 20:45
Ort: Alingsås

Inlägg av Bastappe »

Gullan skrev:Synd att det var grovsnus. Hade du använt Ettan hade jag köpt dem. Jag tycker Ettan ger rundare, mer Vintage-ljud. Jag har läst att Chuck Rainey och Duck Dunn använde Ettan eller Röda Lacket på sina La Bella.
Svensk Exportsnus måste det ha varit.
Ibanez Musician 924, Höfner Kontra -62, Tokai Hard Puncher, FERNANDESBACKER, Fenderstrata -96 , Ibanez Musician 900, Status Empathy 6:a , Yamaha TRB 4P, Barbeque Village 5:a, Peavey Cirrus 4:a. Avbandad Status 4:a, Squier Jazz CV
Användarvisningsbild
Hangover
Medlem+
Inlägg: 1539
Blev medlem: mån 11 feb 2008, 19:53
Ort: Karlskrona

Inlägg av Hangover »

Du blev väl inte förolämpad av mitt senaste pm? Om så är fallet; ge igen!
Rock gör livet lättare...
(än vad då?)
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
http://www.myspace.com/hangoversweden
Skriv svar