Är det bara jag som har knas på browsern, eller är navigationen på din sajt lite ur funktion? Länkarna "Mina Instrument", "Basar" och "Gitarrer" funkar inte.
dereborn skrev:Är det bara jag som har knas på browsern, eller är navigationen på din sajt lite ur funktion? Länkarna "Mina Instrument", "Basar" och "Gitarrer" funkar inte.
-typiskt nog är det ju just dom man vill se!
Stampa på de ömmaste tårna bara...
Det är inte fel på din browser, det är jag som är långt efter tidsplanen med uppdateringar. Min granne (som är datalärare) hjälpte till med en overhaul och vi spånade runt design och innehåll och kom fram till att de sidorna var längst ner i prioriteringsordningen. Och där har de stannat...
Jag fixar det se'n!
Har du kommit fram till nå't vad det gäller halvacken förresten? Mumins tele är snart klar så jag kan sätta tänderna i den om nå'n vecka.
"If you reach perfection your standards are too low."
dereborn skrev:
Tar o spånar lite på halvacken så kan vi väl höras under veckan?
Nu blev man nyfiken...
Tjena Ingo!
Kul att se dig! Undrade så sent som igår vart du tagit vägen.
TACKAR för omtanken. Är naturligtvis jätteglad för din personliga kotakt
Jag är allt här inne relativt regelbundet (även om det kanske inte varit riktigt lika ofta som förr.har haft en hel del att stå i vilket inverkat lite hämmande på basrelationen)
dereborn skrev:
Nu blev man nyfiken...
Tjena Ingo!
Kul att se dig! Undrade så sent som igår vart du tagit vägen.
TACKAR för omtanken. Är naturligtvis jätteglad för din personliga kotakt
Jag är allt här inne relativt regelbundet (även om det kanske inte varit riktigt lika ofta som förr.har haft en hel del att stå i vilket inverkat lite hämmande på basrelationen)
Oki! Vi får försöka se till att ha ngn liten gettogether när jag kommer till Götet i september, tycker jag!
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
dereborn skrev:
Nu blev man nyfiken...
Hehe.... Inte ett knyst innan allt är klart.
Sexsträngad, guldmekanik, pärlemorintarsia i greppbrädan, aktiv elektronik med inbyggt delningsfilter...
- och naturligtvis med en 2 dm cutaway så man bekvämt når 38:e bandet på C-strängen! 4-kanals stereo (2 st seriekopplade rick-o-sound), samt 2 st inbyggda line 6 variax bass-processorer. OCH hela hellborgriggen!
dereborn skrev:
Nu blev man nyfiken...
Sexsträngad, guldmekanik, pärlemorintarsia i greppbrädan, aktiv elektronik med inbyggt delningsfilter...
- och naturligtvis med en 2 dm cutaway så man bekvämt når 38:e bandet på C-strängen! 4-kanals stereo (2 st seriekopplade rick-o-sound), samt 2 st inbyggda line 6 variax bass-processorer. OCH hela hellborgriggen!
Världens bästa bas!
Rickenbacker 4003 -13, Hagström HIIB -68, Boosey & Hawkes "Golden Strad" kontra från Ungern ca. 60-tal
Gallien Krueger MB150S, Kustom DE300 + Ashdown 4x10
dereborn skrev:
Nu blev man nyfiken...
Inga tweeters?
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
dereborn skrev:
Nu blev man nyfiken...