Pedaler! Båda sålda!
- Aslan
- Medlem++
Pedaler! Båda sålda!
DÅ VAR BÅDA SÅLDA!!!
Radial Bassbone, ca 1år gammal, i nyskick då din inte använts så mycket.
Sansamp Bass Driver DI, i ganska slitet skick men funkar kanon! Har varit min kompanjon i nästan 10år men har skaffat den programmerbara nu så denna får gå.
/Andreas
Radial Bassbone, ca 1år gammal, i nyskick då din inte använts så mycket.
Sansamp Bass Driver DI, i ganska slitet skick men funkar kanon! Har varit min kompanjon i nästan 10år men har skaffat den programmerbara nu så denna får gå.
/Andreas
Senast redigerad av Aslan den lör 08 nov 2008, 16:50, redigerad totalt 1 gånger.
Spector NS2A | Spector NS5CRFM | Yamaha BB1025X | Yamaha BB425 | Fender P78 | Fender Precision HPD | Sire V7 5str bandlös | Mesa/Boogie Walkabout | Mesa/Boogie TT800 | Mesa/Boogie PH410 | Mesa/Boogie RR410 | Mesa/Boogie Walkabout Scout 1x15
- BBQV
- Forumvärd
Re: Pedaler säljes!
Sällan har en pedal varit mer värd sitt pris! Ni som tror att ni har ett bra ljud, passa på tillfället att ta reda på hur "bra" egentligen låter...Aslan skrev:Sansamp Bass Driver DI, i ganska slitet skick men funkar kanon! Har varit min kompanjon i nästan 10år men har skaffat den programmerbara nu så denna får gå.
Nypris: 1995:-. Mitt pris 1100:- + frakt.
- FreCKo
- Medlem++
Är jag den enda i världshistorien som inte får ut ett bra ljud ur en sansamp?BarbequeVillage skrev:Sällan har en pedal varit mer värd sitt pris! Ni som tror att ni har ett bra ljud, passa på tillfället att ta reda på hur "bra" egentligen låter...Aslan skrev:Sansamp Bass Driver DI, i ganska slitet skick men funkar kanon! Har varit min kompanjon i nästan 10år men har skaffat den programmerbara nu så denna får gå.

- Shorty
- Medlem
Bassbone är ju intressant. Intresserad av byte? http://www.pratabas.se/viewtopic.php?t=13105
- Aslan
- Medlem++
Troligen...FreCKo skrev:Är jag den enda i världshistorien som inte får ut ett bra ljud ur en sansamp?

Spector NS2A | Spector NS5CRFM | Yamaha BB1025X | Yamaha BB425 | Fender P78 | Fender Precision HPD | Sire V7 5str bandlös | Mesa/Boogie Walkabout | Mesa/Boogie TT800 | Mesa/Boogie PH410 | Mesa/Boogie RR410 | Mesa/Boogie Walkabout Scout 1x15
- Aslan
- Medlem++
Eftersom jag har en Sansamp är jag tyvärr inte intresserad av en MXR-80. Känns lite som samma sak..Shorty skrev:Bassbone är ju intressant. Intresserad av byte? http://www.pratabas.se/viewtopic.php?t=13105
- Folxam
- Medlem+
Det måste vara nåt fel på dina fingrar, för det är ju där ljudet sitter?Aslan skrev:Troligen...FreCKo skrev:Är jag den enda i världshistorien som inte får ut ett bra ljud ur en sansamp?
Allvarligt, hur kan du inte lyckas?
Gillar du uddlöst muffelljud ur en gammal sprucken 15" högtalare går det inte att ratta fram på en Sansamp förstås ...
Senast ändrad av Folxam den fre feb 30, 2004 13:37, ändrad totalt 4545981732 gånger
- 200071
- Hedersmedlem
Bassbonen tycker jag är ett otroligt bra universalverktyg, särskilt om man bruka växla mellan två olika basar.Aslan skrev:Radial Bassbone, ca 1år gammal, i nyskick då din inte använts så mycket.
Nypris: ca 3000:-. Mitt pris 2200:- + frakt
/Andreas
Ni som inte vet; kolla upp möjligheterna med en sådan här tingest så kan jag garanbtera att det låter bra i alla fall.
- Aslan
- Medlem++
- Aslan
- Medlem++
Ingen intresserad av dessa grymma pedaler?
Tycker du priset är för högt? Ge ett bud isf.
- Aslan
- Medlem++
Min var billigare...bootsy skrev:Jag köpte precis en SansAmp av Staightegde79, sorry...Aslan skrev:Ingen intresserad av dessa grymma pedaler?

- bootsy
- Medlem+++
- FreCKo
- Medlem++
Well, jag har testat en Sansamp fem-sex gånger på various ställen, ägt en programmable i ett halvår och lånat en vanlig i tre månader + ägt en MXR M-80 DI+ eller vad den nu heter. Ingen av dom tyckte jag lät bra, oavsett timmar med rattande och pillande.Folxam skrev:Det måste vara nåt fel på dina fingrar, för det är ju där ljudet sitter?Aslan skrev:Troligen...FreCKo skrev:Är jag den enda i världshistorien som inte får ut ett bra ljud ur en sansamp?
Gillar du uddlöst muffelljud ur en gammal sprucken 15" högtalare går det inte att ratta fram på en Sansamp förstås ...
Btw, uddlöst muffelljud?

Jag har en MXR DI+ och är jättenöjd med den!FreCKo skrev:Well, jag har testat en Sansamp fem-sex gånger på various ställen, ägt en programmable i ett halvår och lånat en vanlig i tre månader + ägt en MXR M-80 DI+ eller vad den nu heter. Ingen av dom tyckte jag lät bra, oavsett timmar med rattande och pillande.Folxam skrev:Det måste vara nåt fel på dina fingrar, för det är ju där ljudet sitter?Aslan skrev:Troligen...FreCKo skrev:Är jag den enda i världshistorien som inte får ut ett bra ljud ur en sansamp?
Btw, uddlöst muffelljud?
- Aslan
- Medlem++
- 200071
- Hedersmedlem
- 41HZ
- Medlem+
Kan tyvärr bara hålla med. Hade en programerbar Sansamp men tyckte inte heller jag fick ur något vettigt ur den.FreCKo skrev:Well, jag har testat en Sansamp fem-sex gånger på various ställen, ägt en programmable i ett halvår och lånat en vanlig i tre månader + ägt en MXR M-80 DI+ eller vad den nu heter. Ingen av dom tyckte jag lät bra, oavsett timmar med rattande och pillande.Folxam skrev:Det måste vara nåt fel på dina fingrar, för det är ju där ljudet sitter?Aslan skrev:Troligen...FreCKo skrev:Är jag den enda i världshistorien som inte får ut ett bra ljud ur en sansamp?
Btw, uddlöst muffelljud?
-Bara topp o botten o en urlakad kropp, lät väl ok om man eq-ade förstärkaren o bara använde den som en effekt.
Jag hade tänkt använda den som en 3-kanalig preamp in i ett slutsteg men se det gick inte.
Därmed inte sagt att den är dålig, den passade bara inte mina behov.