Den känns ganska svårmanövrerad till en början, men när man lärt sig hur den funkar känns det väldigt smidigt plötsligt. Har ni frågor så ställ dom!
Såhär ser den ut:
Byte/delbyte mot någon distpedal eller kompressor i stil med mxr m80 DI+ eller ebs multicomp är bra idéer.
Priset är annars 2700:-
Senast redigerad av the_great_alfonzo den mån 07 sep 2009, 10:01, redigerad totalt 1 gånger.
Jo jag borde ju nästan behålla den, med tanke på att utan den kan jag inte spela inkopplat hemma alls! Men så tänker jag å andra sidan på att jag i princip aldrig spelar inkopplat Kan säljas med ett par AKG k240 lurar för 500:- till!
Samuel V skrev:Har du tänkt dig nån liten DI/preamp typ EBS MicroBass?
Hade tänkt köpa på mej en mxr m80, en multicomp och nån sorts limiter istället! Går det att köra med hörlurar i mxr'n?
Ingen aning...antagligen, men line-utgångar är väl inte anpassade för hörlurar?
Nope Men jag tänkte mest på att Oj, en preamp, den kanske man kan stoppa in hörlurar i? Tänkte teleplugg+output jack!
Om du ska ÖVA, behåll den. Den har mkt roligare leksaker än en MXR eller SansAmp DI...dessutom kan du göra såå mkt mer med den. Sen att DI är "bättre(?)" än Line6 för inspelning/line, det är en helt annan sak.
Samuel V skrev:Har du tänkt dig nån liten DI/preamp typ EBS MicroBass?
Hade tänkt köpa på mej en mxr m80, en multicomp och nån sorts limiter istället! Går det att köra med hörlurar i mxr'n?
Ingen aning...antagligen, men line-utgångar är väl inte anpassade för hörlurar?
Nope Men jag tänkte mest på att Oj, en preamp, den kanske man kan stoppa in hörlurar i? Tänkte teleplugg+output jack!
Om du ska ÖVA, behåll den. Den har mkt roligare leksaker än en MXR eller SansAmp DI...dessutom kan du göra såå mkt mer med den. Sen att DI är "bättre(?)" än Line6 för inspelning/line, det är en helt annan sak.
Var nöjd !
Funderat på att läsa anledningen till att jag säljer den som finns i första inlägget ?
Den är för stor för att gå ner i ryggväskan, och jag tänker fan inte ta den på pakethållaren(som när jag tänker efter närmre inte existerar) ner till skolan är det den där sansampen alla är så jäkla kära i du har? Lägg till en 1000:- så visst
the_great_alfonzo skrev:Den är för stor för att gå ner i ryggväskan, och jag tänker fan inte ta den på pakethållaren(som när jag tänker efter närmre inte existerar) ner till skolan är det den där sansampen alla är så jäkla kära i du har? Lägg till en 1000:- så visst
Du är galen. Den är bra men det TVÅ HELT OLIKA prylar, och din är MKT roligare att leka med...
the_great_alfonzo skrev:Den är för stor för att gå ner i ryggväskan, och jag tänker fan inte ta den på pakethållaren(som när jag tänker efter närmre inte existerar) ner till skolan är det den där sansampen alla är så jäkla kära i du har? Lägg till en 1000:- så visst
Du är galen. Den är bra men det TVÅ HELT OLIKA prylar, och din är MKT roligare att leka med...
SOM SAGT! Grejen är att jag ska spela med några, och vill då kunna ha lite pedaler Som går att få med till skolan! Så sluta tjata nu, och langa hit sansampen
Köp en pakethållare för typ 300kr på nån cykelaffär. Eller skaffa en större ryggsäck... Du cyklar till skolan alltså? Annars kan du ju kanske gå eller åka buss och ha den i någon väska.