De passar väl egentligen bäst här under "tillbehör till salu".
I mitt avvecklingsarbete säljer jag nu ut de sista PrataBas T-shirtarna jag har kvar. Mycket bra kvalité, vad jag förstår så är alla utom Blackparkas' lika fina som nya!
Följande finns kvar: Small
1 Parkasröd
1 Kloppergrön
1 PrataBasblå
Medium
1 Parkasröd
Large
5 Parkasröda
4 Kloppergröna
XL
2 Parkasröda
3 Kloppergröna
Dessa säljes för 150:-/st ink frakt tills lagret är slut. Jag går helt efter i vilken ordning beställningar kommer in via PM! Telefon eller inlägg i tråden gäller inte som beställning. Så vill du vara säker på att få de tröjor du vill ha så snabba dig på PM-knappen.
PMa vad du vill ha och din postadress, så kommer betalningsinfo tillbaka.
Jag ska försöka uppdatera lagret varefter de säljs, men lita inte på att alla finns kvar när du PMar, d v s sparka mig inte om du inte får någon...
Uppdaterad 100128 21.13
Senast redigerad av 200071 den tor 28 jan 2010, 21:13, redigerad totalt 11 gång.
Hellish skrev:Ingen Hellishbrun kvar alls? Jag trivs bäst i den...
Hellishbrun när du kan få tag på en "Kloppergrön"!
Pytt!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Danneorange och nästintill självlysande neonrosa är en kombination som alltid vinner.
Jag lyckades chocka min flickvän så till den milda grad när jag mötte henne iklädd den otroligt läckra orange färgen kombinerat med ett par väldigt rosa kalsonger.
Hursomhelst tycker jag att det här är världens bästa tröja, jag tror nog (när jag kollat upp ekonomin lite mera efter stor-handlingen) att jag ska ha minst en till.
Flats och pizzaspade. Plektrum, tumme och fingrar. Pedaler är för excentriker och slapbas för musikhögskolestudenter.
Ja. jag tänker inte avveckla mig själv helt och hållet, men jag lägger ner basaffärerna och satsar lite mer på att skaffa mig en inkomst istället.
När jag lyckats med det så ska jag bara ägna mig åt att köpa....
Ja. jag tänker inte avveckla mig själv helt och hållet, men jag lägger ner basaffärerna och satsar lite mer på att skaffa mig en inkomst istället.
När jag lyckats med det så ska jag bara ägna mig åt att köpa....
Cuba skrev:Jag har redan 4 och damen 2. Sen känner jag mig kränkt eftersom jag inte fått någon färg uppkallad efter mig .
Såja Cuba. Om du skulle fått en färg uppkallad efter dig så hade den ju bara varit tillgänglig via specialbeställning med särskilt lösenord ändå.
Skickad utan generande avsändare...
Cuba skrev:Jag har redan 4 och damen 2. Sen känner jag mig kränkt eftersom jag inte fått någon färg uppkallad efter mig .
Såja Cuba. Om du skulle fått en färg uppkallad efter dig så hade den ju bara varit tillgänglig via specialbeställning med särskilt lösenord ändå.
Skickad utan generande avsändare...
Cubatransparant gjord i gladpak?
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..