Frakten bjuder jag på!
Jaja!marcbass skrev:Eller alla andra som har pedalbord..
TDHP behöver ju verkligen byta ut sina kablar.
Näeh, stopp och belägg nu, jag skickade PM för flera timmar sedan!!Dernebo skrev:Deal... Du har PM med adress...
TDHP skrev:Det är ju alltid bra att skriva även i tråden att man vill köpa nåt.
Så slipper andra hoppas så att säga.
Vad är det för fel med att skriva att man vill köpa nåt nu då?blackparkas skrev:TDHP skrev:Det är ju alltid bra att skriva även i tråden att man vill köpa nåt.
Så slipper andra hoppas så att säga.
Det är väl ändå upp till säljaren att skriva om det är sålt eller inte!?
Skulle jag skriva "Jag tar dom" i tråden kanske någon annan iaf har hunnit köpa dem via pm och då står man där med tasken i näven.
Näeh.
Den regeln köper jag inte!
Dernebo: Skickade du vid 23:00 igår så är du såklart först!
Jag vill se blodet flyta, minst 4 avhopp, 2 bannade multipelkontoinnehavare och 7 låsta trådar innan jag ger mig!Dernebo skrev:Påbörjade köpförfrågan då iaf.... Ähh... låt trådskaparen Lösa detta enorma gräl och krig som har utbrutit här på PB. Annars kommer jag att ha stora problem att sova, kommer att göra dåligt ifrån mig på jobbet, få sparken, och sen bli tvungen att leva på gatan som gatumusikant...
Och vad värre är, jag kommer att spela gitarr istället för bas.... Gud förbjude...![]()
TDHP skrev:
Vad är det för fel med att skriva att man vill köpa nåt nu då?
Hade tex Dernebo skrivit i tråden samtidigt som han PM:ade så hade det här problemet aldrig uppstått. Det är för övrigt ingen regel utan ett förslag.
Du får göra PRECIS som du vill.