Pris: SÅLD
Byten kan ev vara intressanta.
Bild finnes på den obligatoriska Thomann länken

http://www.thomann.de/se/tech_21_progr_ ... ver_di.htm
Beror väl på hur mycket du vill lägga i mellan.Matte skrev:Nja... En Aguilar Tonehammer eller en Gibson Les Paul Truimph bas skulle kunna gå bra......Mike skrev:Tanke på nåt speciellt i byte?![]()
Annars så är det väl bara att komma med förslag som du tror jag behöver.
50 kr och en japp?Mike skrev:Beror väl på hur mycket du vill lägga i mellan.Matte skrev:Nja... En Aguilar Tonehammer eller en Gibson Les Paul Truimph bas skulle kunna gå bra......Mike skrev:Tanke på nåt speciellt i byte?![]()
Har en Morley A/B A+B, ett trådlöst Samson system, en Boss Boss AW3, en påse med Lava patchkablar, ett mickcase, ett case till en combo typ B200R, ett toppcase typ Super Bass + lite annat smått och gott.
Sängplats bredvid Tant Roland, i Glanshammar?Matte skrev:50 kr och en japp?Mike skrev:Beror väl på hur mycket du vill lägga i mellan.Matte skrev:Nja... En Aguilar Tonehammer eller en Gibson Les Paul Truimph bas skulle kunna gå bra......Mike skrev:Tanke på nåt speciellt i byte?![]()
Har en Morley A/B A+B, ett trådlöst Samson system, en Boss Boss AW3, en påse med Lava patchkablar, ett mickcase, ett case till en combo typ B200R, ett toppcase typ Super Bass + lite annat smått och gott.
Inget som rykte i GAS tarmen. Beror på vad det där "smått och gott" är för något.......
Sängplatsen är redan bokad. Har lovat att ligga sked med tant Roland......Mike skrev:Sängplats bredvid Tant Roland, i Glanshammar?Matte skrev:50 kr och en japp?Mike skrev:Beror väl på hur mycket du vill lägga i mellan.Matte skrev:Nja... En Aguilar Tonehammer eller en Gibson Les Paul Truimph bas skulle kunna gå bra......Mike skrev:Tanke på nåt speciellt i byte?![]()
Inget som rykte i GAS tarmen. Beror på vad det där "smått och gott" är för något.......
Såg att det var nån som annonserat efter under Köpes, prova där.
Det enda som lockade var visst sålt redan. Så tack, men nej tack.engson skrev:Byta med nåt ur denna tråden kanske?
http://www.pratabas.se/viewtopic.php?t=45828