Jag har en bunt med saker jag inte har behov av de närmsta åren och det är inte säkert jag har det efter det heller. Så här kommer en säljestråd:
Den kanske ligger den på fel ställe.. nåja..
PEDALER
-Ibanez Phathed 400:- (välanvänd)
PICKUP
- Rio grande muy grande p-mick. Ena fästet på micken behöver lödas om eftersom det tyvärr lossnade. Micken ska fungera enl vår käre vän i södra sverige. 300:-
PLEKTRUMSKYDD
-Plektrumskydd rickenbacker late 70's vitt, spricka vid mickhål som brukligt 200:-
Alla priser + frakt.
Sålt:
-Retrospec squeezebox SÅLD
-Plektrumskydd pbas genuine fender tortoise till AV62. SÅLT
-Plektrumskydd allparts jazz turtle SÅLT
-Pratabasdist Moddybyggd, nummer 007. SÅLD
Senast redigerad av macahan den mån 04 jun 2012, 17:58, redigerad totalt 18 gång.
Mack, hahaha min kära vän... Att sälja en sån fin bas och lägga upp den bland effekter? Öhhhh, orka liksom. Hade jag vetat om detta hade du fått den såld igår typ. Nu köpte jag en p-bas istället. A good lesson for a young, handsome but lazy man
"En kopia räknas ALDRIG som ett original.
Man har t.ex. INTE sett ABBA när man varit på wallmans (om man nu skulle råka hamna just där...)"
- Dereborn
calif de funk skrev:Mack, hahaha min kära vän... Att sälja en sån fin bas och lägga upp den bland effekter? Öhhhh, orka liksom. Hade jag vetat om detta hade du fått den såld igår typ. Nu köpte jag en p-bas istället. A good lesson for a young, handsome but lazy man
calif de funk skrev:Mack, hahaha min kära vän... Att sälja en sån fin bas och lägga upp den bland effekter? Öhhhh, orka liksom. Hade jag vetat om detta hade du fått den såld igår typ. Nu köpte jag en p-bas istället. A good lesson for a young, handsome but lazy man
ha! Jag säljer ju effekterna först..
Du vill alltså INTE sälja basen? Mack, skärp dig för fan (mohahaha)
"En kopia räknas ALDRIG som ett original.
Man har t.ex. INTE sett ABBA när man varit på wallmans (om man nu skulle råka hamna just där...)"
- Dereborn
oh ett tortoise till p-bas. hur vet man om det passar ens p-bas? skyddet verkar ha samma antal hål som till min Squire SQ.
till skillnad från min Squire Affinity som har några fler hål (och jag vet av erfarenhet att mina basar ej kan ha likadana plektrumskydd, mickhålet satt lite olika)
Senast redigerad av Lejnoss den tor 26 apr 2012, 09:30, redigerad totalt 1 gånger.