T-Rex pedaler + Boss pedaler + P-mickar, Allt ska bort!

Säljesannonser om tillbehör, effekter, strängar etc.
Användarvisningsbild
Zoufbass
Medlem

T-Rex pedaler + Boss pedaler + P-mickar, Allt ska bort!

Inlägg av Zoufbass »

Säljer av en del prylar som jag inte har använding för mer!

T-Rex Squeezer: 1000kr +frakt (2000kr hos Thomann)
Köpt av en annan pratabas medlem för ca 1,5 år sedan, bara använd hemma, bra skick men små svarta streck med permanent märkpenna vid rattarna från förra
ägaren.

Bild

T-Rex Octavius: 1700kr +frakt (2400kr hos Thomann)
Helt ny, förutom att jag satt fast kardborrband på undersidan. Köpte den, satte den på pedalbordet, insåg att jag verkligen inte har någon använding utav den... :lol:

Bild

Boss TU-3: 400kr + frakt (800kr hos Thomann)
Stabil stämmare i väldigt bra skick, även denna är sparsamt använd, satt på pedalbordet under en kortare vända i England.

Bild

(SÅLD) Boss GEB7: (SÅLD)
Schysst skick, satt på pedalbordet i typ ett halvår innan jag köpte en Basswitch.

Bild

P-bas mick från en Bandlös Fender 1976a: ?? (vet ej vad den kan vara värd?)
Micken som satt på när jag köpte min P-bas, har ingen som helst använding av den å vill hellre att den hittar hem till någon som vill ha den. Bjud vad ni vill på denna men inga skambud tack!

Bild

Bild

DeMarzio Billy Sheehan P-bas mick DP146: "Något passande" (700kr hos Thomann) (Ingen bild för tillfället)
P-basen ligger i verkstaden å ska få ny mick å slipade strängar.
Inte längre inne på att låta som Billy även om han är fantastiskt trevlig och ball.
Micken kommer bara att ligga å skräpa här hemma så jag ser hellre att någon som faktiskt vill ha den får den.
Så ni får ge vad ni anser är passande. exempel på betalning kan vara t.ex 10st trisslotter, en polisskolan 4 dvd, en målning ni gjort, en dikt om ålderns höst i en fin ram, en riktigt ball ostrongaffel eller typ vad som helst....Jaa ni förstår vad jag menar :p Bäst förslag får den, jag tar tillåme å bjuder på frakten på denna.

Alla prylar finns att hämta i stockholm om det passar!

Mvh
Zoufbass