Hittade en påse blandat med div grunk jag inte behöver.
Någon intresserad?
Kom med ett bud.
Senast redigerad av Klopper den sön 17 feb 2008, 13:01, redigerad totalt 1 gånger.
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
vad dom väger?! det är plast människa...10 gram hit och 10 gram dit whatever?
Du är ny här va?
Haha!
Dom väger precis så mycket och inte ett dugg mer!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
vad dom väger?! det är plast människa...10 gram hit och 10 gram dit whatever?
Du är ny här va?
låt mig ta lärdom o vise man
Fråga Grafen vad han väger?
hahaha ja den ja! det där har jag redan läst om *stolt* synd på en så fin bas att han bara försvann helt plötsligt. skulle va kul att veta antalet många gånger frågan "hur mycket väger den?" ställdes. men det orkar jag inte räkna
hahaha ja den ja! det där har jag redan läst om *stolt* synd på en så fin bas att han bara försvann helt plötsligt. skulle va kul att veta antalet många gånger frågan "hur mycket väger den?" ställdes. men det orkar jag inte räkna
och hur många gånger till frågan kommer att ställas.
och hur många gånger till frågan kommer att ställas.