Seaweed skrev:Vi kan byta... jag får 450kr och du får pedalen
annars har jag hittat en distpedal här i norrköping för 300:- (oxo Boss)
Då tycker jag du ska köpa den!
ja..ska nog göra det han sa att det var fler som var intresserade och därför ville han ha 350:- för den, men det tvekar jag på. ska pruta ner till 300:- utsatt pris gäller...och dessutom borde han va glad att slippa frakta. antar att det är rätt okej ljud i den trots priset..jag behöver ingen värstingpedal
Seaweed skrev:Ja visst är ljudet bra, passar inte min stil bara. Tror den passar bättre med rörtopp.
Har du hittat en för 300, så köp!
en wahwah oxo...jag får båda för 500:- men wahwah är inget jag är i behov av...det skulle va ifall man säljer den vidare till nån pratabasare för hundralappen mer...men det är jag för slö för att göra. wahwah pedalen var förresten en Dunlop CryBaby GCB-95 om det säger er något
Seaweed skrev:Ja visst är ljudet bra, passar inte min stil bara. Tror den passar bättre med rörtopp.
en wahwah oxo...jag får båda för 500:- men wahwah är inget jag är i behov av...det skulle va ifall man säljer den vidare till nån pratabasare för hundralappen mer...men det är jag för slö för att göra. wahwah pedalen var förresten en Dunlop CryBaby GCB-95 om det säger er något
Wooo, det kanske vore nåt. Köp den och byt mot min Boss, kanske? Hm.
Wooo, det kanske vore nåt. Köp den och byt mot min Boss, kanske? Hm.
hahah kanske det nja...blir nåt att fundera på! JUST DET!!! JAG HAR JU MER PENGAR PÅ KORTET! WOOHOO!!
Det kanske vore nåt ändå...Det är den där Boss Metalzone och den här som jag väljer mellan. Din är ju helt klart bättre för bas, men Metalzone är billigare och finns dessutom i Norrköping. Men vafan...Kanske vore nåt... Jag återkommer förmodligen!
SATAN! Jag som har bestämt träff (kan misstolkas) med Metalzone snubben imorn!! Får väl bortförklara mig och antingen köpa bara Metalzone pedalen eller så får jag...bortförklara mig och säga att jag hittade din ODB-3 och vill hellre lägga pengarna på den. fanfanfan
Skulle vilja köpa din ODB-3 ifall det går bra med Metalzone snubben...Det är lite probs med han just nu Men om det ordnar sig så är den mycket intressant! Återkommer...
Ska du ha metalzone till bas?
Säger inte att det är omöjligt eller så, men JAG TYCKER det låter skit.... låter skit på gura och än värre på bas....
Alldeles för ofläskig dist. På bas blir det fräsdistarnas herre...
blackparkas skrev:Ska du ha metalzone till bas?
Säger inte att det är omöjligt eller så, men JAG TYCKER det låter skit.... låter skit på gura och än värre på bas....
"Rumpendumpen har hightech mickar å kör med bara diskant"
blackparkas skrev:Ska du ha metalzone till bas?
"Rumpendumpen har hightech mickar å kör med bara diskant"
Smaken är som baken.
hahah men vafan nej jag ska inte ha en metalzone! folk sa att den var okej till bas, men när jag hittade den här så är valet enkelt trots priset på metalzonen