Dramo skrev:Har han haft cancer!? Visste jag inte.
Jag snackar mest skit... så här var det enligt wikipedia:
Following his departure from Social Distortion, Freeman was diagnosed with lung cancer in May 2005, but was dismissed as abnormal tissue growth and not terminal to his health in June 2005
det har gått bra med den. vad jag har förstått det som fick dom bort den helt. alive and kicking.
ser fram emot deras nya skiva! dom kommer väl till sverige nästa sommar tror jag.
hosse skrev:ser fram emot deras nya skiva! dom kommer väl till sverige nästa sommar tror jag.
finns det nån info om detta nånstans, ny skiva och ev sverigebesök alltså?
skulle också vara kul att se mer officiel info.
Men det blir väll typ andra Sverige besöket på 10år?
de spelade väll 2003, eller 2004 på playstation Attack tour eller vad det hette i sthlm. nån skatetävling. o då spelade de i typ 40min.
jag har inte heller sett nån officiell info, men det går lite rykten på bl a punknews. skulle inte alls förvåna mig om dom kommer till West Coast Riot. dom lyckades ju boka NOFX, Bad Religion, Tiger Army i år för att nämna några.
hosse skrev:ser fram emot deras nya skiva! dom kommer väl till sverige nästa sommar tror jag.
finns det nån info om detta nånstans, ny skiva och ev sverigebesök alltså?
skulle också vara kul att se mer officiel info.
Men det blir väll typ andra Sverige besöket på 10år?
de spelade väll 2003, eller 2004 på playstation Attack tour eller vad det hette i sthlm. nån skatetävling. o då spelade de i typ 40min.
03 va de på PS2 Heart Attack tour, men jag hörde av en polare att dom va här ganska nyligen och lirade på klubben...typ slutet av 2007, Om det stämmer är jag dock ganska osäker på