Jan Olof Strandberg
- TDHP
- Forumvärd
Jävla trams.
Finns väl ingen anledning att trassla med en massa skit enbart för att jävlas?
Hoppas det inte är nån jag gillar.
Finns väl ingen anledning att trassla med en massa skit enbart för att jävlas?
Hoppas det inte är nån jag gillar.
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul!
TDHP
Resten är bara för att det är kul!

TDHP
- Jan Hellman
- VIP medlem
- Jan Hellman
- VIP medlem
Jan-Olov Strandberg är alltid trevlig. Och jag ljög när jag skrev att det var jag. Det är inte jag. Och för att vara helt ärlig så börjar jag tröttna REJÄLT på all skit som pågått dom senaste dagarna. Respektlöst. Framförallt mot Semborg. Få honom inte att ångra att han skapat PrataBas, grabbar.Grafen skrev:No way! Jag har bara det nick jag har och skulle aldrig i livet skaffa ett till för att basha Jan-Olov som varit mycket vänlig mot mig de gånger jag träffat honom.Foxbat skrev:Vad har jag nu missat? Är det Grafen som vill försämra stämningen lite? Roande.
//J
-
- Nykomling
Nu tycker jag att vi alla tittar på det här
http://www.youtube.com/watch?v=FaohcmdpUBE&hl=sv
Och sen vill jag höra vad som är så jäkla bra?
P.S. Om det är skitviktigt att veta vem jag är går det så klart att lösa från min egen sida utan att ni ödslar tid på att jämföra ip nummer... Fråga så kan jag presentera mig istället!
Cuba blev du ledsen för att jag sågade din idol... Stackars liten....
P.S. Om det är skitviktigt att veta vem jag är går det så klart att lösa från min egen sida utan att ni ödslar tid på att jämföra ip nummer... Fråga så kan jag presentera mig istället!
- bootsy
- Medlem+++
Berätta vem du är, snälla! Jag avlider av spänning!bassliner skrev:Nu tycker jag att vi alla tittar på det här
Stallet liknar mest ett veteflak.
-
- Medlem+
Ja vad är det som är bra...bassliner skrev:Och sen vill jag höra vad som är så jäkla bra?
En smaksak vad som är bra vissa gillar Hårdrock andra Polka och varför är det så???
Kanske för att alla tycker olika...
Jag kan inte förklara varför detta är bra eller varför det är dåligt eftersom det är subjektivt/objektivt, vad som är vad!
Om vissa tycker det är skit OK att vissa tycker det är bra OK!
Men om jag tycker något är bra så frågar jag inte min omgivning om VARFÖR tycker jag att detta är bra och VARFÖR tycker ni det är dåligt!
Jag köper min ÅSIKT om vad jag tycker låter bra...
Personligen så lägger jag inte ned så mycket tid på att fråga andra vad de tycker är BRA respektive DÅLIGT eftersom det ger mig inte mycket...
- bootsy
- Medlem+++
Kan du posta spotifylänkar till dina produktioner? Skulle vara spännande att få höra vilken musik du står för.bassliner skrev:Jag heter Peo... Är producent och hemma på besök för att jobba med en kollega.. Och tycker inte att Jan Olof Strandberg gör direkt något som kallas musik....
- Jan Hellman
- VIP medlem
Hej Peo och välkommen till PrataBas. Hoppas att du kommer trivas här i denna oftast ganska positiva miljö.bassliner skrev:Jag heter Peo... Är producent och hemma på besök för att jobba med en kollega.. Och tycker inte att Jan Olof Strandberg gör direkt något som kallas musik....
MVH//Jan Hellman - Också musikproducent/studiotekniker m.m.
- criss
- Medlem+
nu blir det nog tyst ska vi se...bootsy skrev:Kan du posta spotifylänkar till dina produktioner? Skulle vara spännande att få höra vilken musik du står för.bassliner skrev:Jag heter Peo... Är producent och hemma på besök för att jobba med en kollega.. Och tycker inte att Jan Olof Strandberg gör direkt något som kallas musik....

R.I.P Jr Eric
if flying was the language of man, soaring would be it's poetry...
http://www.provasegelflyg.se" onclick="window.open(this.href);return false;
if flying was the language of man, soaring would be it's poetry...
http://www.provasegelflyg.se" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nykomling
Spotify har ju sitt trötta landsfilter men hittade något där...criss skrev:nu blir det nog tyst ska vi se...bootsy skrev:Kan du posta spotifylänkar till dina produktioner? Skulle vara spännande att få höra vilken musik du står för.bassliner skrev:Jag heter Peo... Är producent och hemma på besök för att jobba med en kollega.. Och tycker inte att Jan Olof Strandberg gör direkt något som kallas musik....
http://open.spotify.com/track/0CsYtqDDNtntQJTXcBcBoY
http://open.spotify.com/track/2DycWkqzYERGKHgZBu9j0R
Resten finns i andra länder på spotify tyvärr...
Vad nu detta har att göra med Jan Olof?
- Rix
- Hedersmedlem
- Kontakt:
- Jan Hellman
- VIP medlem
-
- Medlem++
- Cuba
- VIP medlem
- Rix
- Hedersmedlem
- Kontakt:
Tänkte på Figge där ett tag när Spotify-länken visade sig innehålla Emilia. Men nu verkar han ha presenterat sig ju, hmm, f'låt Figge!Cuba skrev:Det är bara att gissa på. En blå pumptermos står på spel!Rix skrev:Kan man PM:a sin gissning till dig? Vad vinner man?Cuba skrev:Troll .... eller troll?
Edit: Semborg har lovat att meddela vem det är och jag hänger ut honom/henne så fort jag vet.

- Mike
- The Transporter
Hade termosen varit grön så.......Cuba skrev:Det är bara att gissa på. En blå pumptermos står på spel!Rix skrev:Kan man PM:a sin gissning till dig? Vad vinner man?Cuba skrev:Troll .... eller troll?
Edit: Semborg har lovat att meddela vem det är och jag hänger ut honom/henne så fort jag vet.
TVR!
Because Porsche are for girls.
Because Porsche are for girls.
- Rix
- Hedersmedlem
- Kontakt:
Det är bara Hakan som har gröna, det vet du mycket väl!MikeO skrev:Hade termosen varit grön så.......Cuba skrev:Det är bara att gissa på. En blå pumptermos står på spel!Rix skrev:Kan man PM:a sin gissning till dig? Vad vinner man?Cuba skrev:Troll .... eller troll?
- Cuba
- VIP medlem
Sluta kladda annars lägger jag ner tävlingen!Rix skrev:Det är bara Hakan som har gröna, det vet du mycket väl!MikeO skrev:Hade termosen varit grön så.......Cuba skrev:Det är bara att gissa på. En blå pumptermos står på spel!Rix skrev:Kan man PM:a sin gissning till dig? Vad vinner man?Cuba skrev:Troll .... eller troll?
- bootsy
- Medlem+++
Inte ett jota. Det brukar bara vara så att de som sågar andra på det sättet du gjorde i inledningen på denna tråd inte ofta är jättesugna på att visa vad de själva gjort. Men det gjorde ju du.bassliner skrev:Spotify har ju sitt trötta landsfilter men hittade något där...criss skrev:nu blir det nog tyst ska vi se...bootsy skrev:Kan du posta spotifylänkar till dina produktioner? Skulle vara spännande att få höra vilken musik du står för.bassliner skrev:Jag heter Peo... Är producent och hemma på besök för att jobba med en kollega.. Och tycker inte att Jan Olof Strandberg gör direkt något som kallas musik....
http://open.spotify.com/track/0CsYtqDDNtntQJTXcBcBoY
http://open.spotify.com/track/2DycWkqzYERGKHgZBu9j0R
Resten finns i andra länder på spotify tyvärr...
Vad nu detta har att göra med Jan Olof?
Hatten av för det.
- Semborg
- Administratör
- Kontakt: