No more Kenny G!!!! FFS!!!funkys**t skrev:Ni kan ju njuta av detta under tiden. Fast jag tror ju iofs att ni redan har sett det, men ändå.
http://www.youtube.com/watch?v=F0wKIIhPoPg

No more Kenny G!!!! FFS!!!funkys**t skrev:Ni kan ju njuta av detta under tiden. Fast jag tror ju iofs att ni redan har sett det, men ändå.
http://www.youtube.com/watch?v=F0wKIIhPoPg
Basklarinett på svenskaLiten skrev:Han spelar ju Bass-clarinet också..
MALA skrev:Det var lätt den bästa spelning jag varit på. Det enda jag kan kommentera lite negativt var hans bandlösa ljud men allt annat vår så sjukt bra
Bandlös Fender Jazzblackparkas skrev:MALA skrev:Det var lätt den bästa spelning jag varit på. Det enda jag kan kommentera lite negativt var hans bandlösa ljud men allt annat vår så sjukt bra
Han körde på EBS va?
Jävla skit att jag inte kunde komma.MALA skrev:Det var lätt den bästa spelning jag varit på.
Hade han inget band?Det enda jag kan kommentera lite negativt var hans bandlösa ljud men allt annat vår så sjukt bra
Jepp, och det lät gruvligt brablackparkas skrev:MALA skrev:Det var lätt den bästa spelning jag varit på. Det enda jag kan kommentera lite negativt var hans bandlösa ljud men allt annat vår så sjukt bra
Han körde på EBS va?
Om man spelar bandat 95% av tiden och soundet är grymt bra och 5% av tiden går till bandlöst som inte låter bra så kan jag inte säga att EBS är skit. Tror snarare att det var basen och kanske t o m ljudet han själv vill ha på bandlöst (tyckte han hade för mycket diskant och att det var dålig sustain, och det kan man inte skylla på stärkaren)blackparkas skrev:Men... det lät ju dåligt när han spelade bandlöst sa ni precis? Hur ska ni ha det?
Och det gjorde du rätt iTaurus skrev: Sådär, nu är jag klar, måste bara lätta mitt hjärta
Har han kastat Foderan?Kim S skrev:Bandlös Fender Jazzblackparkas skrev:MALA skrev:Det var lätt den bästa spelning jag varit på. Det enda jag kan kommentera lite negativt var hans bandlösa ljud men allt annat vår så sjukt bra
Han körde på EBS va?
![]()
edit: Den var förresten inte helt bandlös. Nollband satt faktiskt på. Det kan inte vara orginal, eller? Har Fender kört med nollband på fretless innan?
Mmm, jag hade tänkt fråga men glömde. Han hade inte med 5:an i alla fall, för det var för bökigt att kånka. Då stämde han hellre ned e-strängen som vanligt sa han!MALA skrev:Jag lade också märke till nollbandet, lite skumt eftersom han inte har det på den bandade. Nollband har man ju för att få samma ton på lös sträng som man har på banden. På bandlös.....Fattar nada
Äh, han hade nog inte tvättat händerna innan giget bara.MALA skrev:Om man spelar bandat 95% av tiden och soundet är grymt bra och 5% av tiden går till bandlöst som inte låter bra så kan jag inte säga att EBS är skit. Tror snarare att det var basen och kanske t o m ljudet han själv vill ha på bandlöst (tyckte han hade för mycket diskant och att det var dålig sustain, och det kan man inte skylla på stärkaren)blackparkas skrev:Men... det lät ju dåligt när han spelade bandlöst sa ni precis? Hur ska ni ha det?
Kenny G och Kenny Garret är inte samma person, men det vet du kanske redanLiten skrev:No more Kenny G!!!! FFS!!!funkys**t skrev:Ni kan ju njuta av detta under tiden. Fast jag tror ju iofs att ni redan har sett det, men ändå.
http://www.youtube.com/watch?v=F0wKIIhPoPg![]()