[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 1014: Undefined array key 3 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4130: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3009) [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4130: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3009) [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4130: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3009) [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4130: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3009) Årets PrataBasare 2010? (Omröstning avslutad!) - Sida 2 - PrataBas
Semborg: för att han trots ett lindrigt sagt turbulent år fortfarande orkar med oss. TDHP: för att han trots en ohemul mängd skit slängd efter sig fortfarande orkar med oss. fieldflower: för hans lugnande ord i rätt tid och att han stått ut med sena telefonsamtal. ff´s pfyrix: för att hon push:at och stöttat fieldflower. anli: för att han är en sån underbar stofil.
Åsså dom jag glömt föståss!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
TDHP - för hans ständigt goda humör och kunnande i allt från att vara basist till hur man bygger om en älg till en co-cart. Och inte minst har jag förstått att han lägger ner väldigt mycket tid på att moderera det här stället.
Mike - för hans totalt osjälviska vilja att hjälpa till att transportera allt mellan himmel och jord. Med den enda egna vinningen att få dela en kopp kaffe med ytterligare en basbroder. Ett socialt unikum!
Bubblare: tks och Knedy.
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
TDHP - för hans ständigt goda humör och kunnande i allt från att vara basist till hur man bygger om en älg till en co-cart. Och inte minst har jag förstått att han lägger ner väldigt mycket tid på att moderera det här stället.
Mike - för hans totalt osjälviska vilja att hjälpa till att transportera allt mellan himmel och jord. Med den enda egna vinningen att få dela en kopp kaffe med ytterligare en basbroder. Ett socialt unikum!
Bubblare: tks och Knedy.
Precis så!
Sen finns det ju tusen gubbar till värda att nämna!
Cuba, Olabola och SnorLars får mig att skratta högt oftare än sällan.
Roland är ju en skön jävel
BBQV... hallå?!
- för att han lyckats påverka detta forum mer än nån annan. Att han klarat en FEMTE banning (5,5 med den sista temporära?) utan att bli bannad på riktigt, och för att han lyckats få vanligtvis vettiga människor att bli galna.
Assar skrev:Nu har jag ju inte hängt här så länge, men med tanke på Knedys avgång som lotterifixare tycker jag han verkar värd en utnämning av något slag.
Assar skrev:Nu har jag ju inte hängt här så länge, men med tanke på Knedys avgång som lotterifixare tycker jag han verkar värd en utnämning av något slag.
+1 på den, naturligtvis.
Jo den tanken slog mig också. Plussar även jag. Jag har aldrig varit med på något lotteri men jag vet hur mycket energi han lagt ned. Imponerande.
Vill lägga till "Liten". Har följt hans jazzbas-/riggoptimering med stort intresse (det har iofs inte varit så mycket i år???). Verkar vara en lugn snubbe som har stor koll på smajlisar.
Vill också nämna "marcbass" för hans proffsiga sätt att sköta affärer och det enorma tålamod han uppvisar när han trakasseras för just detta.
"Konstnärlig kandidatexamen i musik/elbas, Behörig Musikpedagog"
Vad fagerlund betyder de där titlarna egentligen ? (obs. ingen ironi eller så) jag undrar bara rent allmänt.