TDHP skrev:Det är väl lika bra att förklara årets omröstning klar.
Det var ju inte riktigt det här som var min tanke, men tack då!
Jag tycker du ska känna att du är värd detta. En enkel motivering såhär efteråt är ju att du hela tiden står ut med gnällgubbar och snorungars eviga trams. En annan enkel motivering är att du med en dåres envishet besvarar stort och smått med en skön stil. Ytterligare en enkel motivering är att du lyckats värva en skön katt från Tumba till detta fantastiska forum
Samuel V skrev:Eftersom jag inte fått någon röst lämnar jag härmed forumet med omedelbar verkan.
Du kan få några av mig. Antingen är jag blind eller så har någon räknat fel. Jag får inte ihop sju röster när jag kollar i tråden. Och flera röster som jag fick var inte direkt smickrande. Samuel. Du är bra. Du kan få några av mina röster. Jag delar gärna med mig.
Samuel V skrev:Eftersom jag inte fått någon röst lämnar jag härmed forumet med omedelbar verkan.
Du kan få några av mig. Antingen är jag blind eller så har någon räknat fel. Jag får inte ihop sju röster när jag kollar i tråden. Och flera röster som jag fick var inte direkt smickrande. Samuel. Du är bra. Du kan få några av mina röster. Jag delar gärna med mig.
Och stort grattis till Lasse.
//J
Tack!
Man ska dels inte ta detta på allt för stort allvar, dels notera att det funnits flera "typer" av röster som slutänden räknats ihop på brasidan.
Men du har rätt, det var nog bara 6st, så Samuel fick en!
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul! TDHP
Och stort grattis till Lasse.
//J
Tack!
Man ska dels inte ta detta på allt för stort allvar, dels notera att det funnits flera "typer" av röster som slutänden räknats ihop på brasidan.
Men du har rätt, det var nog bara 6st, så Samuel fick en!