"Ignore"-funktion

Har du synpunkter eller ideér till forumet? Skriv här!
Användarvisningsbild
Geddan
VIP medlem
Inlägg: 19741
Blev medlem: ons 26 jul 2006, 11:34
Ort: Örebro

Inlägg av Geddan »

Hellish skrev:
blackparkas skrev:Hellish: Så att så fort det finns en liten efterfrågan så ska man tillgodose det?
Vad är då nästa steg efter ignore-filter?
Du verkar lite purken idag? :hug:
Han har inte fått köpa nån bas på länge.
Kanske förlorat i bandy oxå. :P
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
gäst

Inlägg av gäst »

Chriller skrev:
mojo skrev:figge tryck på ignore, brukspöjken är här igen!
Välkommen åter!
Det ska bli intressant att se what all the FUZZ is about.
Bild
Användarvisningsbild
Chriller
VIP medlem
Inlägg: 3341
Blev medlem: mån 26 nov 2007, 21:02
Ort: Gothenburg

Inlägg av Chriller »

figgebass skrev:Johannes, jag tycker att det är skillnad på att uttrycka att jag tycker att du har en konstig åsikt och att påstå att du är medeciniskt fel i huvudet....men men...
Var det mojo som listade de tio personlighetsdragen som utmärkte en psykopat (eller nåt annat i den trevlighetssfären) och tillskrev dem en annan forumsmedlem?
I så fall blir ju detta spännande.

Mojo: Ge dig genast in i "Bravo Semborg"-tråden , där finns stoff för en hel konferens!
gäst

Inlägg av gäst »

figgebass skrev:Johannes, jag tycker att det är skillnad på att uttrycka att jag tycker att du har en konstig åsikt och att påstå att du är medeciniskt fel i huvudet....men men...
Ett dumt inlägg från Mojo. Hundratals idiotiska inlägg från dig. Vilket är värst? Med andra ord:
BildBild
Användarvisningsbild
GandhiMK2
Medlem++
Inlägg: 9045
Blev medlem: mån 31 mar 2008, 10:28

Inlägg av GandhiMK2 »

Chriller skrev:
figgebass skrev:Johannes, jag tycker att det är skillnad på att uttrycka att jag tycker att du har en konstig åsikt och att påstå att du är medeciniskt fel i huvudet....men men...
Var det mojo som listade de tio personlighetsdragen som utmärkte en psykopat (eller nåt annat i den trevlighetssfären) och tillskrev dem en annan forumsmedlem?
Just så....
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
Användarvisningsbild
GandhiMK2
Medlem++
Inlägg: 9045
Blev medlem: mån 31 mar 2008, 10:28

Inlägg av GandhiMK2 »

Johannes skrev:
figgebass skrev:Johannes, jag tycker att det är skillnad på att uttrycka att jag tycker att du har en konstig åsikt och att påstå att du är medeciniskt fel i huvudet....men men...
Ett dumt inlägg från Mojo. Hundratals idiotiska inlägg från dig. Vilket är värst?
Oh my ....jag kan se min "skuld"....Är du blind för din??
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
gäst

Inlägg av gäst »

mojo skrev:figge tryck på ignore, brukspöjken är här igen!
Troll, idiotiska inlägg säger du samuel. OK! Brukspöjk och översittare säger figge. OK! Här har vi argumenten för varför ignorefunktionen kan vara ett bra alternativ. Ni slipper mig och jag er, om jag vill.

Helt OK förslag, som fick mig aktiv nog att skriva denna kommentar.

samuel och figge:
Kanske är jag en patologisk narcissist, för jag ser mig inte som ett troll som skriver idiotiska inlägg eller som en översittare.
Har dock som grundinställning att sparka uppåt och mot dumhet
Hell yeah! Välkommen tillbaka. Jag skall inte posta "sten i glashus-rebusen" en gång till men när skolgårdsmobbaren Figge säger att du "sätter sej över andra" så har jag god lust.
gäst

Inlägg av gäst »

figgebass skrev:
Johannes skrev:
figgebass skrev:Johannes, jag tycker att det är skillnad på att uttrycka att jag tycker att du har en konstig åsikt och att påstå att du är medeciniskt fel i huvudet....men men...
Ett dumt inlägg från Mojo. Hundratals idiotiska inlägg från dig. Vilket är värst?
Oh my ....jag kan se min "skuld"....Är du blind för din??
Du får inget svar för du håller på med trams.
Användarvisningsbild
GandhiMK2
Medlem++
Inlägg: 9045
Blev medlem: mån 31 mar 2008, 10:28

Inlägg av GandhiMK2 »

Johannes skrev: Ett dumt inlägg från Mojo. Hundratals idiotiska inlägg från dig. Vilket är värst?
Jag tror fö att om du inte hade hållit med Mojo om saker han skrev förut , som nu är raderade(.....) så hade du nog ruttnat ett gäng för tonen i en hel jävla hoper av hans inlägg var väldans otrevlig MEN det känns som om du, varandes på samma sida om åsiktsgränsen , bara kände att det var skönt att någon dräpte lite, huh?
Och jag påstår härmed inte att jag inte varit otrevlig i tonen både en och två gånger, ok?
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
Användarvisningsbild
GandhiMK2
Medlem++
Inlägg: 9045
Blev medlem: mån 31 mar 2008, 10:28

Inlägg av GandhiMK2 »

yikes....
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
Användarvisningsbild
GandhiMK2
Medlem++
Inlägg: 9045
Blev medlem: mån 31 mar 2008, 10:28

Inlägg av GandhiMK2 »

Johannes skrev:
mojo skrev:figge tryck på ignore, brukspöjken är här igen!
Troll, idiotiska inlägg säger du samuel. OK! Brukspöjk och översittare säger figge. OK! Här har vi argumenten för varför ignorefunktionen kan vara ett bra alternativ. Ni slipper mig och jag er, om jag vill.

Helt OK förslag, som fick mig aktiv nog att skriva denna kommentar.

samuel och figge:
Kanske är jag en patologisk narcissist, för jag ser mig inte som ett troll som skriver idiotiska inlägg eller som en översittare.
Har dock som grundinställning att sparka uppåt och mot dumhet
Hell yeah! Välkommen tillbaka. Jag skall inte posta "sten i glashus-rebusen" en gång till men när skolgårdsmobbaren Figge säger att du "sätter sej över andra" så har jag god lust.
haha....ja du är ju kanon iaf.....;-)
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
gäst

Inlägg av gäst »

Jag undrade precis varför Figge inte svarade på det jag skrev men sedan kom jag på att jag tryckt på Ignore-knappen. Skönt.
*POFF* Borta!
Användarvisningsbild
Chriller
VIP medlem
Inlägg: 3341
Blev medlem: mån 26 nov 2007, 21:02
Ort: Gothenburg

Inlägg av Chriller »

Som sagt, om vi kunde försöka att inte byta avatarer så ofta så blir det lättare att hoppa över valda inlägg i olika trådar.


Det här är för övrigt rätt så komiskt, att två bråkar om huruvuda en tredje gjorde något dumt för ett tag sen eller inte.
Påminner om nån film va?
Nån annan som får en deja vú av detta?
Senast redigerad av Chriller den tor 20 nov 2008, 17:04, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
Liten
Hedersmedlem
Inlägg: 16064
Blev medlem: tis 19 jun 2007, 13:54
Ort: Örebro

Inlägg av Liten »

Bild
Bild Presentazione! uppdaterad - 20120429
gäst

Inlägg av gäst »

Chriller skrev:Som sagt, om vi kunde försöka att inte byta avatarer så ofta så blir det lättare att hoppa över valda inlägg i olika trådar.
Jag tror det är upp till var och en om man vill byta avatar ofta eller inte.
Användarvisningsbild
Liten
Hedersmedlem
Inlägg: 16064
Blev medlem: tis 19 jun 2007, 13:54
Ort: Örebro

Inlägg av Liten »

Johannes skrev:
Chriller skrev:Som sagt, om vi kunde försöka att inte byta avatarer så ofta så blir det lättare att hoppa över valda inlägg i olika trådar.
Jag tror det är upp till var och en om man vill byta avatar ofta eller inte.
Men det är det ju bara för att det finns som funktion! :roll:


;)
Bild Presentazione! uppdaterad - 20120429
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++
Inlägg: 54756
Blev medlem: tor 08 feb 2007, 10:56
Ort: Bollnäs!

Inlägg av blackparkas »

Geddy_Lee skrev:
Han har inte fått köpa nån bas på länge.
Kanske förlorat i bandy oxå. :P

Det ligger mycket i det där med bandyn faktiskt...
5 omgångar i elitserien avklarade och 1 poäng för Bollnäs!
Japp... Bollnäs har inte vunnit en enda match i serien än, spelat oavgjort mot Hammarby.
Jag som hade lovat mig själv och min familj att jag inte skulle ta bandyn så allvarligt i år...

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
Användarvisningsbild
Chriller
VIP medlem
Inlägg: 3341
Blev medlem: mån 26 nov 2007, 21:02
Ort: Gothenburg

Inlägg av Chriller »

Johannes skrev:
Chriller skrev:Som sagt, om vi kunde försöka att inte byta avatarer så ofta så blir det lättare att hoppa över valda inlägg i olika trådar.
Jag tror det är upp till var och en om man vill byta avatar ofta eller inte.
Ja, det är väl klart. Vi är på internet.
Tyckte bara att det var lite roligt att du mitt i en sån här hetsig debatt plötsligt bytte - TROTS MINA UPPMANINGAR OM ATT MAN INTE SKULLE DET. Sorry, Caps Lock slog till. Skit samma.

Du har för övrigt väldigt snygga basar. :D
Användarvisningsbild
anli
VIP medlem
Inlägg: 10861
Blev medlem: tis 25 jul 2006, 12:40
Ort: Uppsala

Inlägg av anli »

Grafen är kung på att starta världskrigstrådar! :-D

Men allvarligt så tycker jag denna tråd har en rätt trist utveckling.
Ingen potentiell klassiker som det verkar. Lite för småaktig.
TECHNICIÄNS ÖF SPÅCE SHIP EÅRTH THIS IS YÖÜR CÄPTÅIN SPEÄKING YÖÜR ØÅPTÅIN IS DEA̋D
Användarvisningsbild
Rix
Hedersmedlem
Inlägg: 6800
Blev medlem: mån 25 sep 2006, 21:34
Ort: Växjö
Kontakt:

Inlägg av Rix »

blackparkas skrev:
Geddy_Lee skrev:
Han har inte fått köpa nån bas på länge.
Kanske förlorat i bandy oxå. :P

Det ligger mycket i det där med bandyn faktiskt...
5 omgångar i elitserien avklarade och 1 poäng för Bollnäs!
Japp... Bollnäs har inte vunnit en enda match i serien än, spelat oavgjort mot Hammarby.
Jag som hade lovat mig själv och min familj att jag inte skulle ta bandyn så allvarligt i år...
Vafan, bandy!? BANDY?! Vem är det som begår sport? Ut me språket. Trodde att detta underbara musiktyngda basforum var immunt mot sådan, ptvi, dynga!
Användarvisningsbild
Chriller
VIP medlem
Inlägg: 3341
Blev medlem: mån 26 nov 2007, 21:02
Ort: Gothenburg

Inlägg av Chriller »

anli skrev:Men allvarligt så tycker jag denna tråd har en rätt trist utveckling.
Det är bara att ignorera den.
Så försvinner den.
Sakta men säkert.
Användarvisningsbild
Rix
Hedersmedlem
Inlägg: 6800
Blev medlem: mån 25 sep 2006, 21:34
Ort: Växjö
Kontakt:

Inlägg av Rix »

Chriller skrev:
anli skrev:Men allvarligt så tycker jag denna tråd har en rätt trist utveckling.
Det är bara att ignorera den.
Så försvinner den.
Sakta men säkert.
Här ignoreras inget! Man måste ju får prova på hur det är att vara sån däringa flamebaiter.
Användarvisningsbild
anli
VIP medlem
Inlägg: 10861
Blev medlem: tis 25 jul 2006, 12:40
Ort: Uppsala

Inlägg av anli »

Chriller skrev:
anli skrev:Men allvarligt så tycker jag denna tråd har en rätt trist utveckling.
Det är bara att ignorera den.
Så försvinner den.
Sakta men säkert.
Ja... nu ser jag bara min egna inlägg. Perfekt!
TECHNICIÄNS ÖF SPÅCE SHIP EÅRTH THIS IS YÖÜR CÄPTÅIN SPEÄKING YÖÜR ØÅPTÅIN IS DEA̋D
Användarvisningsbild
Geddan
VIP medlem
Inlägg: 19741
Blev medlem: ons 26 jul 2006, 11:34
Ort: Örebro

Inlägg av Geddan »

blackparkas skrev: Jag som hade lovat mig själv och min familj att jag inte skulle ta bandyn så allvarligt i år...
*asg*
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
Användarvisningsbild
Chriller
VIP medlem
Inlägg: 3341
Blev medlem: mån 26 nov 2007, 21:02
Ort: Gothenburg

Inlägg av Chriller »

anli skrev:
Chriller skrev:
anli skrev:Men allvarligt så tycker jag denna tråd har en rätt trist utveckling.
Det är bara att ignorera den.
Så försvinner den.
Sakta men säkert.
Ja... nu ser jag bara min egna inlägg. Perfekt!
:lol:
Skriv svar