Nä men på riktigt tycker jag inte att det är någon bra idé. Såpass litet forum och såpass mycket rum för den mänskliga faktorn.
Will skrev:Om man är tvungen att rösta så röstar jag på:
Blackparkas
Makten
Johannes (vi får tvinga tillbaks honom)
blackparkas skrev: Dock så tycker jag inte det behövs alls egentligen.
Kunde en del bete sig lite mindre barnsligt och en del kanske inte ta allt på för stort allvar så skulle det förmodligen inte finnas några sådana här trådar, och då talar jag lika mycket till mig själv som till er andra.
*High five*blackparkas skrev:blackparkas skrev: Dock så tycker jag inte det behövs alls egentligen.
Kunde en del bete sig lite mindre barnsligt och en del kanske inte ta allt på för stort allvar så skulle det förmodligen inte finnas några sådana här trådar, och då talar jag lika mycket till mig själv som till er andra.
Ja, nu var detta ju bara nåt jag hittade på när JAG kom hem från semestern i söndags och upptäckte att det var livat värre här. Tänkte förekomma lite och fiska efter forats tyckande.blackparkas skrev:Varför 3 moderatorer!?
Vi har 1(!) moderator idag, varför skulle vi behöva 3 till?
(Jag vet Lasse att antalet du satte inte nödvändigtvis speglar det antal moderatorer du anser vi borde ha)
Lite kärleksgnabb har väl aldrig skadat?Roland skrev:Kan ni två sluta upp med det där genast....
Varför skulle han göra ett sämre jobb än tex. Klopper?blackparkas skrev: Nej men seriöst, den dagen Makten blir moderator på PB lägger jag ner direkt.
Inget ont om dig Makten, men någon måtta får det vara....
Roland skrev:Han har inte varit här på 11 dagar...försvann i samband med Laser-Bas/Anli/Roland-debaklet...TDHP skrev:Har GAMBA lagt ner nu också? Varför då?
Ibland är det skönt att det finns en sån där människa som vågar säga det andra bara tänker.blackparkas skrev: Nej men seriöst, den dagen Makten blir moderator på PB lägger jag ner direkt.