Blir vansinnig!
- blackparkas
- Medlem++++
Blir vansinnig!
Så otroligt ofta jag ska in på forumet och istället för att komma in på forumet så blir det "Sidan kan inte hittas bla bla bla bla".
Sedan skriver jag in adressen igen och så går det ibland på ett kick så är jag inne, dock utloggad från forumet och när jag loggar in så har jag 0 nya inlägg...
Det hände för ofta...
Både hemma och på jobbdatorn...
VARFÖR händer det!?
Sedan skriver jag in adressen igen och så går det ibland på ett kick så är jag inne, dock utloggad från forumet och när jag loggar in så har jag 0 nya inlägg...
Det hände för ofta...
Både hemma och på jobbdatorn...
VARFÖR händer det!?
Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
- Tarzan08
- Medlem++
- Ort: Stockholms södra utkanter...det bjuds på kaffe om någon har vägarna förbi
- fieldflower
- Hedersmedlem
- GurraG
- Medlem++
Även jag drabbas.
When in doubt, LÄS PÅ! -Chriller
Ja, jag har en keps som det står "besserwisser" på.
www.myspace.com/parisdakarmusic
Ja, jag har en keps som det står "besserwisser" på.
www.myspace.com/parisdakarmusic
-
- VIP medlem
- Cuba
- VIP medlem
-
- Kontot är inaktiverat
- Cuba
- VIP medlem
Roland skrev:det är inte vener...det är finnar..Cuba skrev:F'resten ... glöm det påståendet.Cuba skrev:Jag har samma skit, både från jobbet och hemma. Det kommer i vågor. Idag funkar det utmärkt men igår spräckte jag flera vener i pannan pga detta.
*Popp* .. och där sprack en ven i höger öga.

- unicornbass
- Medlem+
Jag har heller inga problem. Mackan och jag har dock en sak gemensamt! 

http://www.unicornbass.se" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.facebook.com/UNICORNbass" onclick="window.open(this.href);return false;
- Fernan
- Kontot är inaktiverat
- Valle
- VIP medlem
-
- Kontot är inaktiverat
ok, snigel då!Cuba skrev:Roland skrev:det är inte vener...det är finnar..Cuba skrev:F'resten ... glöm det påståendet.Cuba skrev:Jag har samma skit, både från jobbet och hemma. Det kommer i vågor. Idag funkar det utmärkt men igår spräckte jag flera vener i pannan pga detta.
*Popp* .. och där sprack en ven i höger öga.![]()
![]()
i ögat?
- Tössberg
- Medlem++
+1BB5000 skrev:samma problem här, kör Firefox på alla burkar.
Men använder Google Chrome också ibland, och det är lika illa där.
Synd, men jag hoppas det kan åtgärdas. Annars får jag väl leva med det!
Flats och pizzaspade. Plektrum, tumme och fingrar. Pedaler är för excentriker och slapbas för musikhögskolestudenter.
- peter_s
- Medlem++
- Hellish
- Medlem+++
- Kontakt:
- johnne
- Medlem+
det är nog servern forumet ligger på som har lite jobbit.. men visst är det frustrerande..
å andra sidan betalar vi ingenting.. så vi kan inte förvänta oss blixtsnabb server.. vi kanske skulle dra ihop en liten insamling och byta till ett snabbare?
å andra sidan betalar vi ingenting.. så vi kan inte förvänta oss blixtsnabb server.. vi kanske skulle dra ihop en liten insamling och byta till ett snabbare?
Fender Geddy Lee signature, Fender RoadWorn precision 50s ,Ampeg SVT3Pro Crate 2x15 , Roland MicroCube
Spriten räddade mig från sporten
Spriten räddade mig från sporten
- mange
- Medlem+
- fieldflower
- Hedersmedlem
Nu börjar detta kännas som att det behövs (om det gör nytta).johnne skrev:det är nog servern forumet ligger på som har lite jobbit.. men visst är det frustrerande..
Ska vi kolla med Semborg vad det skulle kosta att investera sig ur timeout-problemet?
Medlem i PB50+
- Klopper
- Hedersmedlem
Jäpp!fieldflower skrev:Ska vi kolla med Semborg vad det skulle kosta att investera sig ur timeout-problemet?

"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!

Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..